0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Tuossa olis varmaankin sopivasti tipsiä autoosihttp://sseamontrealvip.homestead.com/Gilles/GILLES/SVM_Columbia_MK5.pdfOsien saanti taitaa olla todella kiven alla. Autoa valmistettu vuosina 1996-2000. Jotkut FG:n osat saattaa käydä sekä muiden merkkien osat. Noita osasia joutuu kyllä mittojen kanssa kyselemään ennen kuin mitään ostaa.
Onko zenoah G260RC1 4 pulttinen vai kaksi pulttinen.
Tilailemassa uutta MCD X4 Rallya, RTR Sport-versiona, onko kenelläkään kokemusta tälläisen Sport-version muuttamisesta myöhemmin Competition-malliksi, onnistuuko helposti, vai onko niin eri rakenteet, että menee uusiksi käytännössä koko auto...?Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä Sport-versiosta vai kannattaako hankkia heti Competition..auto tulisi kuitenkin pelkästään hauskanpitoon, ei kilpailu tarkoitukseen.
Lainaus käyttäjältä: kesseli - 16.11.13 - klo: 20.40Onko zenoah G260RC1 4 pulttinen vai kaksi pulttinen.Kaksi pulttinen.
Lainaus käyttäjältä: ylikar-h - 17.11.13 - klo: 12.25Tilailemassa uutta MCD X4 Rallya, RTR Sport-versiona, onko kenelläkään kokemusta tälläisen Sport-version muuttamisesta myöhemmin Competition-malliksi, onnistuuko helposti, vai onko niin eri rakenteet, että menee uusiksi käytännössä koko auto...?Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä Sport-versiosta vai kannattaako hankkia heti Competition..auto tulisi kuitenkin pelkästään hauskanpitoon, ei kilpailu tarkoitukseen.Itselle ainakin kerrottiin kokeneempien toimesta, että Competition vaan suoraan, koska loppupelissä se tulee halvemmaksi. "Pakollista" päivitettävää kun sport-mallissa on kuulemma niin paljon.
Onko kukaan "welho" tuota smartechin konetta viilaillut? Että mistä sitä kannattaisi hiukan dremelöidä? Hattua en ole kyseisestä koneesta pois nostanut että kuinka valu purseiset kanavat tuossa on? Kaippa tuosta halpis rutkusta saa pikkusen lisääkin voimaa kaavittua ulos?Niin toinen kysymys mistä saisi sellaisen killerswitchin mikä sammuttaa koneen kun signaali katkeaa ohjaimesta tai vastarin akku loppuu/tulee katkos? Itsekkin tuollaisen väkertäisi 6v releestä ja vanhasta servon piiri levystä, mutta kaupallisella tuotteella pääsisi helpolla.
Ehkei kannata niin kauheen orjallisesti katsoa sitä montako pulttia siinä pytyn kiinnityksessä on käytetty. Sekä neli- ja kaksipulttiset ratkeaa ihan samalla tavalla kun painetta on tarpeeksi. Vakiokoneissa tai vähäsen kutitelluissa ei olla edes lähellä. Kunhan silloin tällöin varmistaa että pultit on kireellä niin kummatkin on ihan yhtä hyviä siinä mielessä että jos sulla on hyvä 2-pulttinen niin ei siitä kannata rahaa lähteä maksamaan että vaihtaa tilalle vaan nelipulttisen. Useesta lähteestä oon lukenut että 2-pulttisista jopa saa enemmän potkua ulos ja itselläkin pari sen suuntaista kokemusta aiheesta. Toki jokainen valitsee kilkuttimensa itse mutta ei kannata pitää tätä niiiiiin kauheen tärkeenä asiana kuitenkaan. Isompien mottien kohdalla nelipulttisuus on pakollinen mutta 30,5:set ja alle ei.Pulttien kireydet tarkastaa helposti mitään purkamatta siten, että poraa kuusiokoloavaimen mentävät reiät oikeisiin kohtiin siihen tuuletuskopan yläpintaan ja kokeilee avaimella ennen ajokeikkaa, että ovat kireällä. Reikiin ei tartte mitään tulppia laittaa ajamisen ajaksi.