Kirjoittaja Aihe: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset  (Luettu 33817 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rautalapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #90 : 07.02.10 - klo: 22.40 »
FullHD matskua löytyy myös tuolta ladattavaksi: http://fgracing.wippiespace.com/Nokia%20Short%20Course%20Race%206.2/

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #91 : 07.02.10 - klo: 22.40 »
..toi jaan:n kuvaama pätkä on 4wd Corrien ekasta b-finaalista, melkoista koheltamistahan tuo oli ja turhaa hermoilua, mut hyvää vääntöä ja hauskaa oli. Lisää samanlaisia kisoja.
« Viimeksi muokattu: 07.02.10 - klo: 22.45 kirjoittanut Jankka »

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #92 : 07.02.10 - klo: 23.33 »
Vissiin ei tartte montaa kertaa arvata kenen auto saa kunnia maininnan: nostajien työllistämisestä tai eniten kierroksella ohituksia (siis minut ohitettiin :D)

Loppua kohden ehkä alkoi auto vähän pysymään lapasessa. ToniP:lle kiitokset radio kaluston lainaamisesta. Ois jääny ajot muuten väliin. Joku nimeltä mainitsematon oli kolvannut watti mittarin johdot ristiin... Onneksi muut sähköt säily ehjänä. Muutoin saldoksi pohjalevy minkä vaihtamiseen sai mukavasti muutaman tunnin kulumaan.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #93 : 08.02.10 - klo: 06.36 »
Ihan kiva katella kisaa jälkikäteen FullHD:na :D

harmi vaan että moiselle ei ole vielä juutuuubin kaltasta jakelukanavaa

Jos tuli HD.ta kuvattua, se kannattaa julkaista Vimeo.comin kautta. Ilmaiseksi ei tosin saa julkaista kuin yhden HD pätkän viikossa!? Vimeo pakkaa huomattavasti vähemmän kuin Youtube, joka muuten myös mahdollistaa 1080p pätkät, palikkaversiona.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #94 : 08.02.10 - klo: 12.06 »
Seilailin foorumia ja tätä ketjua haeskellen tuloksia, onko ne jossain? Oli tuolla linkki lapsfreen sylkemistä HTML tiedostoista mutta niistä ei lopullinen tulos selvinne(?!). Kiitokset kuitenin Nokia porukalle kisoista, ketä siellä sitten on häärännytkin. Komeet oli tilat kun ekaa kertaa siellä olin.

Sitten tämmöstä...

+ Aikataulu ja kuulutukset, sujui komeasti
+ Päivä pyhitetty kokonaan "marginaali" luokalle, ei ajettu ns. täyteluokkana.
+ Isot lihikset, nami nami
+ Leppoisa tunnelma ja läpän heitto tampesterin hot-shottien kanssa...
+ Tuoksusta tiesi että ollaan Nokialla ;)
+ Kaksi HPI:ta finaalissa (ja monta muuta merkkiä, ei siis mikään ylitse muiden)
+ Tiim Riku/Ekkuli...

Sitten muutamia muita huomioita...

Koroke oli ahdas, tai oikeastaan radalla jököttävät tolpat aiheutti sen että korokkeella oli hyvin kapea alue josta näki radan riittävän hyvin ilman häiritseviä katvepaikkoja, korokkeella tunkeminen kiristi hieman tunnelmaa. Itse pääsin kolmannessa alkuerässä ajamaan sellaiselta paikalta jossa ei tarvinnut linjoja arvailla, tuloskin oli sitten selkeästi parempi. Korokepaikka saattoi ratkaista aika paljon, ainakin tällaiselle sokealle, vaikkakin omassa ajossa ei kokonaisuutena ollut kehuttavaa.

Profiili oli tajuttoman hidas, Tuuppi SC autoille olisi sopinut paremmin jouhevampi hieman suuremman nopeuden rata kuin tuo on/off, toki rata on kaikille sama jos tuo korokehomma jätetään huomiotta. Tämä varmaan oli yksi syy että en saanu oikein rentoa rytmiä koko päivänä (mä oon ajanu liikaa turistia ;) )...

Lainaan Mäkisen kuuluisia sanoja "multisurface on ...", baanalla toimi ainoastaan yksi tai kaksi rengasta, niitä ei omasta pakista löytynyt, niillä mentiin mitä oli.

Eniten häiritsi kuitenkin se mikä näissä "kontrolloimattomissa" kerhokisoissa on melkein aina läsnä. Ollaan herramiehiä vain tarvittaessa, viimeisessä finaalissa nostajatkin olivat niin muissa maailmoissa että ajanottajan piti tehtävät hoitaa. Tämä toki näkyi sitten omassa ajossanikin, "laput silmillä" mentiin vika finaali, kokeilin siis päivän aikana vakiintunutta käytäntöä. Henkka taisi olla se joka vikassa finaalissa sai tarpeettomasti turpiinsa isossa loikassa kun en malttanut antaa suosiolla tietä, kierroksella oli vissiin tulossa ohi, ei kuulu normaalisti tapoihini, sorry...   Ei SC autoilua turhaan sanota jokkikseksi, asenne on; ja selvästi muutamilla "kohdallaa".

Meniköhän se ponderitouhu nyt varmasti ihan oikein...    ...jos mulla ens kerralla ei toimi servo kuin toiseen suuntaan niin pääsenkö a-finaaliin. En omalla rc-urallani ole missään kisoissa törmännyt niinkin harvinaiseen tilanteeseen että samaan autoon olisi osunut kaksi viallista ponderia tai edes yksi. AMBissa toimivat ponderit kun toimivat muutenkin hämmästyttävän hyvin jos saavat katkotonta tasaista sähköä ja se on autoon asennettu oikein. Käsittääkseni tämä pondereita syönyt auto otti välillä muutenkin happea ja piti radalla tuumaustaukoja...   Ei siinä mitään kuski kyllä osasi homman ja varmasti taidoiltaa kuului a-finaaliin, mutta kun asialla on aina se toinenkin puoli...  ...(btw: Tuliko ne vialliset ponderit testattua jossakin muussa autossa, viallisiksi?)

\ Jeppe
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #95 : 08.02.10 - klo: 13.05 »
Meniköhän se ponderitouhu nyt varmasti ihan oikein...    ...jos mulla ens kerralla ei toimi servo kuin toiseen suuntaan niin pääsenkö a-finaaliin. En omalla rc-urallani ole missään kisoissa törmännyt niinkin harvinaiseen tilanteeseen että samaan autoon olisi osunut kaksi viallista ponderia tai edes yksi. AMBissa toimivat ponderit kun toimivat muutenkin hämmästyttävän hyvin jos saavat katkotonta tasaista sähköä ja se on autoon asennettu oikein. Käsittääkseni tämä pondereita syönyt auto otti välillä muutenkin happea ja piti radalla tuumaustaukoja...   Ei siinä mitään kuski kyllä osasi homman ja varmasti taidoiltaa kuului a-finaaliin, mutta kun asialla on aina se toinenkin puoli...  ...(btw: Tuliko ne vialliset ponderit testattua jossakin muussa autossa, viallisiksi?)

\ Jeppe

Pondereissa ei käsittääkseni ollut vikaa loppuviimein, vaan noparin bec kyykkäs. Kyllähän kyseinen kaveri oikeesti A-finaaliin kuulu, kierroksia laskettii manuaalisesti toisessa alkuerässä jossa tais ajaa 16 ja viimesessa alkuerässä ponderi palaskin jo.

nim. samassa alkuerässä kys. herran kanssa ajetti "kilipaa" ja taisin hävitä joka kerta :(

Paljon mukavampaa tuo kisaaminen oli kun ei tarvinu joutavia kiristellä.

Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #96 : 08.02.10 - klo: 14.41 »
WOU! Olipahan viikonloppu!

Tulokset yms ihan kohta...

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #97 : 08.02.10 - klo: 14.49 »
WOU! Olipahan viikonloppu!

Tulokset yms ihan kohta...

Tonilla onkin menny pitkään kun nyt vasta heränny! :lol: Ekkuli ja Harri varmaan nukkuu vielläkin  :p
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #98 : 08.02.10 - klo: 16.22 »
Nokia Short Course Race 1/2010 lopputulokset









Kiitos kaikille osallistujille!
Tervetuloa jälleen 6.3.2010 NSCR 2/3 osakilpailuun Nokialle.
« Viimeksi muokattu: 08.02.10 - klo: 16.38 kirjoittanut ToniP »

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #99 : 08.02.10 - klo: 16.36 »
Nokia Short Course Race 1/2010 lopputulokset

Kuvat taitaa olla PRCA-foorumilla kirjautumisen takana? Ei näy meille ulkopuolisille.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #100 : 08.02.10 - klo: 16.39 »
Jep, mun palvelin oli hetken jumissa ja ajattelin laittaa noi siks aikaa PRCA:n foorumille roikkuun. Nyt pitäis toimia.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #101 : 08.02.10 - klo: 16.52 »
Koroke oli ahdas, tai oikeastaan radalla jököttävät tolpat aiheutti sen että korokkeella oli hyvin kapea alue josta näki radan riittävän hyvin ilman häiritseviä katvepaikkoja, korokkeella tunkeminen kiristi hieman tunnelmaa. Itse pääsin kolmannessa alkuerässä ajamaan sellaiselta paikalta jossa ei tarvinnut linjoja arvailla, tuloskin oli sitten selkeästi parempi. Korokepaikka saattoi ratkaista aika paljon, ainakin tällaiselle sokealle, vaikkakin omassa ajossa ei kokonaisuutena ollut kehuttavaa.

Vähän OT:tä, mutta tulevaisuutta katsoen:

Tätä näkyvyysongelmaa ollaan yleensä hoidettu tällaisiissa tilanteissa silleen, että finaaleissa korokkeelle mennään siinä järjestyksessä, missä on lähtöpaikka. Eli 1. menee ekana korokkeelle, sitten 2., jne. Sen myötä alkuerien järjestys vaikuttaa enemmän, eikä tule mitään tönimismeininkiä. Jos näin ei järjestäjä tajua itse tehdä tai näe tarpeelliseksi, niin sitä voi heti aamulla ennen ajajakokousta kiltisti ehdottaa.

Sellainen kirjoittamaton sääntö on myös, että jos TQ-mies tulee korokkeelle jostain syystä viimeisenä, niin se saa työntää suunnilleen mihin väliin tahansa ja muiden pitää elää sen kanssa. Sitä vaan ei taida kovin moni tietää ja kuvittelevat sen takia tämän kaverin olevan k*sipää.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #102 : 08.02.10 - klo: 17.01 »
No mutta kun sehän ei noin mene että TQ mies saa viimeisenä tullessaan tuupata muut pois tieltään.
Tässä vaiheessa kun voi esim se toiseks tullut joutua juuri paikkaan missä tolppa esim peittää näkyvyyttä... ja kun koko letka siirtyy niin voikin olla että se vika kuski onkin selvästi paremmalla paikalla.

Arvokisoissa tuota systeemiä käytetään että kuskit tulee järjestyksessä valitsemaan paikkansa.
Siellä sattuu myös olemaan se kuvio että jos tulet myöhässä niin se on sitten voi voi.
Aivan kuten startti tilanteessakin.
Jos tulet turhan myöhään niin auto ei menekään omalle starttipaikalle, vaan polttiksissa starttaat varikolta ja sähköissä joudut viimeiseks.

Ja tuo että tullaan järjestyksessä, onnistuu vain mikäli aikataulussa on sille varaa ja kuuluttaja kuuluttaa kuskit järjestyksessä lauteille.

Eniveis... koko tuohon kuvioon pätee puhtaasti se että olit sitten miten korkealla tahansa niin jos tulet myöhässä ja sinun paikkasi on niinsanotusti viety niin otat vapaana olevan paikan.
Muuten menee vain tönimiseksi kun sitten ne jo lauteilla olevat toka, kolmas jne haluavat myös sen mikä heille "kuuluu" eli omavalintaisen paikan...
Aikataulut vaan ei yleensä tälle avohärdelille anna myöden joten se mennään kuuluttajan kuulutusten mukaan eikä mitään poikkeuksia myöhässä tulevalle TQ jätkälle.

Lisäys... lauteilla et saa häiritä muita... Mikäli tulet lauteille kun autot on jo lähtöruuduissaan ja kuskit odottelee starttia tapahtuvaks, se on puhtaasti häirintää mennä tuuppimaan kuskeja pois tieltään.

Ei onnistu edes MM kisoissa ammattilaisten toimesta... miksi pitäisi onnistua peräkylän kertsikisoissa.

Lisäys 2:
Polttiskrossin arvokisoissa olen muutamat eri tyylit nähnyt miten porukka tulee järjestyksessä lauteille.
Paras oma kokemukseni oli Indonesiassa M8 MM kisoissa.
Siellä kuskit meni rappusten alapäähän... Kaiteella oli muovinen U (tietenkin nurinpäin oleva) mallinen numerolätkä...
Menit jonossa sille kohtaa... Otit numerolätkän.
Ja kun annettiin lupa mennä lauteille niin porukka käveli rappuset jonossa, jo valmiiksi oikeassa järjestyksessä.
Numerolätkä käytiin laittamassa lauteilla sille paikalle mistä haluttiin ajaa.
Vasta tämän jälkeen kuskit otti korokkeella olevasta radiosäilöstä radionsa.
Jos tästä jonosta myöhästyit niin olit sitten vaikka minkäniminen ammattilaistorsti niin paikka meni jo... Ei muuta vaihtoehtoa kuin laittaa lätkänsä vapaana olevalle paikalle.

Ei siis todellakaan ole hyväksyttävää että TQ jamppa tulee lauteille ja käskee muut pois tieltään... Vain mikäli kisoissa on ilmoitettu käytössä olevan kyseinen systeemi että lauteille mennään järjestyksessä... Mutta silloin pidät huolen että olet ajoissa, tai menetit tilaisuutesi. PISTE
« Viimeksi muokattu: 08.02.10 - klo: 17.11 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa auvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nokian Short Course Race - NSCR - 6.2.2010
« Vastaus #103 : 08.02.10 - klo: 17.06 »


Koroke oli ahdas, tai oikeastaan radalla jököttävät tolpat aiheutti sen että korokkeella oli hyvin kapea alue josta näki radan riittävän hyvin ilman häiritseviä katvepaikkoja, korokkeella tunkeminen kiristi hieman tunnelmaa.



Itse tein perjantaina radanteko talkoissa saman huomion, äkkiseltään siinä mittailin että 6, ehkä 7 kuskille löytyi hyvä näkyväisyys joka kohtaan radalle.
Seuraavaan kisaan rakenamme sitten nopeamman radan, siinä profiilissa löytyy useammalle kuskille parempi ajopaikka.
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #104 : 08.02.10 - klo: 17.17 »

Sellainen kirjoittamaton sääntö on myös, että jos TQ-mies tulee korokkeelle jostain syystä viimeisenä, niin se saa työntää suunnilleen mihin väliin tahansa ja muiden pitää elää sen kanssa. Sitä vaan ei taida kovin moni tietää ja kuvittelevat sen takia tämän kaverin olevan k*sipää.

Niin ja...
Kisoissa ei koskaan mennä minkään kirjoittamattoman säännön mukaan.
Siksi säännöt on että jokaiselle tarjoutuisi tasapuolisesti kohtelevat mahdollisuudet.
Kuskit menettelee kirjoitetun tai ajajakokouksessa kerrottujen sääntöjen mukaan... Se koskee myös TQ jätkää aivan kuten muitakin.
Eikä siis mitään kirjoittamattomia sääntöjä tarvitse kenenkään noudattaa.
Minä en päästä ketään valitsemalleni paikalle mikäli sen paikan haluan pitää.
Enkä riko mitään sääntöä näin toimiessani.
Enkä todellakaan ole vesipää jos joku tulee olkani taakse mussuttamaan olleensa nopeempi listojen mukaan...
Lämmittely pyörii jo... kuskit ovat valinneet paikkansa.
Mikäli myöhästyit... juna meni jo. Elä sen mukaan.

TQ jätkä saa mun puolesta mennä kysymään pääsiskö hän juuri siihen paikkaan mihin haluaa... Jos siinä seisova kuski sanoo EI... hän ei riko mitään sääntöä.
TQ jätkä on kylläkin häirinnyt jonkun kuskin lämmittelyä, ja näin rikkonut jo ainakin säännön rajaa.
« Viimeksi muokattu: 08.02.10 - klo: 17.21 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #105 : 08.02.10 - klo: 17.32 »
^ Lähinnä tarkoitin tuota korokkeelle menoa, että jos lämmittely on alkamassa. En, kun lämmittelyt on jo ajettu. Silloin on jo myöhässä.

Ei nimittäin ole montaa sekuntia, kun riviin aletaan asettumaan ja järjestys muodostuu. Se on useasti juuri siitä kiinni, että missä järjestyksessä korokkeelle mennään.

Mielestäni joku kontrolloitu järjestys siinä pitäisi olla, ettei joudu pattitilanteeseen. OT loppuu osaltani tähän.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #106 : 08.02.10 - klo: 18.08 »
Jep... pitäis olla kontrolli...
Mutta nythän on nähty ettei ole esim mitään kontrollia edes siihen että millon lämmittely alkaa...
Se on alkanut heti kun eka kuski hyppää lauteille, eli nythän se on ollut vaan siitä kiinni miten kärkkäästi olet lauteille ollut menossa.

Aikataulua joutuu venyttämään mikäli tuo kontrolloitu kuvio halutaan käyttöön.
Tosin... äkkiseltään ajateltuna minuuttia pidempää venytystä eräväleihin ei välttämättä tarttis...
Eli minuutti aikaa olla oikeassa järjestyksessä korokkeella, ja jos tästä myöhästyt niin valkkaat vapaana olevan paikan.
« Viimeksi muokattu: 08.02.10 - klo: 19.33 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #107 : 08.02.10 - klo: 19.14 »
Kiitos Nokian aktiiveille oli kiva ja rento kisapäivä.

Auto jolla ajoin oli RTR paketista otettu nelkku slashi. Johon olin vaihtanut savoxin servon,oman radion,jäykemmätjouset ja kyhäillyt takavakaajan.
Auto oli nopea ja helppo ajaa,etuvakajaan laittaminen olisi vielä helpottanut auton ajamista kovalla pidolla.
Ja kyllä sillä slashilläkin kerkiää.

-Ari
« Viimeksi muokattu: 08.02.10 - klo: 19.22 kirjoittanut *Ari* »
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #108 : 08.02.10 - klo: 20.05 »
Kiitos Nokian aktiiveille oli kiva ja rento kisapäivä.

Auto jolla ajoin oli RTR paketista otettu nelkku slashi. Johon olin vaihtanut savoxin servon,oman radion,jäykemmätjouset ja kyhäillyt takavakaajan.
Auto oli nopea ja helppo ajaa,etuvakajaan laittaminen olisi vielä helpottanut auton ajamista kovalla pidolla.
Ja kyllä sillä slashilläkin kerkiää.

-Ari

Kerkee kerkee.. seuraavassa kisassa sitten 2wd vxl slassi alle myös.. ;)

Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #109 : 08.02.10 - klo: 22.28 »
.. olikos kellään lisää valokuvia aiempien lisäksi? , .. kameramiehiä näytti siellä liikkuvan kuitenkin useampiakin.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #110 : 09.02.10 - klo: 00.15 »
Jaa eipä nääkään kiekka aikoja mistään, jossain vaiheessa itellä oli 17.1xx jotain aika, olis kiva tietää jäikö se tuohon vai mahtoko parantua enää. En muistanu siinä kaikessa tohinassa sitä kattoo.

mahtasko löytyä mistään?

bw. seuraavaan kisaan on jo vlv anottuna ;D
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #111 : 09.02.10 - klo: 00.32 »
mahtasko löytyä mistään?


Topicin kolmossivulta löytyy linkki: http://kill-o-zap.com/nirk-laps/Nokia%20SC%20Race%201/html/
. Siellähän niitä.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #112 : 09.02.10 - klo: 10.26 »
mahtasko löytyä mistään?


Topicin kolmossivulta löytyy linkki: http://kill-o-zap.com/nirk-laps/Nokia%20SC%20Race%201/html/
. Siellähän niitä.

Ei taida olla finaali lähtöjen kiekka aikoja missään? Koitetaan kaivaa noi läpi vielä.

dit: tun puu silmä siellähän ne oli :D

Henry Kanerva veti kyllä mallikaasti, tais päästä perhan puikkaa aina jostain kolarisumasta voittajan :D
« Viimeksi muokattu: 09.02.10 - klo: 11.12 kirjoittanut MirosHima »
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #113 : 11.02.10 - klo: 20.07 »
sain jopa tuon SC10-2 finaalin juutuuppii

http://www.youtube.com/watch?v=sgXNGSS9JxA

lisää tulee vkl aikana, tuon pitäs tulla jonkin tasaon "hd" videona tuonnekin kunhan valmistuu
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa RikuRassi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #114 : 12.02.10 - klo: 15.52 »
Hienoa kuvaa, viimeisen kierroksen viimeisen mutkan pikku moka joka maksoi Peltoniemen Matille erän voiton jäi vain näkemättä! Hienoa kisaa Ekkulin kanssa heillä siihen saakka..


Poissa rautalapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #115 : 12.02.10 - klo: 16.08 »

karvanaama

  • Vieras
Vs: NSCR 1/2010 - Kisakutsu, tulokset ja kiitokset
« Vastaus #116 : 13.02.10 - klo: 21.38 »
Tuolla muutama räpsy Nokian tapahtumista, ei mitään sellaista, mitä ei olisi jo nähty.
http://karvanaama.galleria.fi/kuvat/RC-autoilut/6.2.2010%20NSCR%201.%20Nokia/
« Viimeksi muokattu: 13.02.10 - klo: 22.20 kirjoittanut karvanaama »