Niin en huomannut mainita että tuo tuntuma tuli FWD autolla,nelikolla tuntuma on tietenkin erillainen.Pahoittelen tätä muistikuvani vääristyneisyyttä.Kun ajaa kahdella autolla samana päivänä,meni ne sekaisin.
No ProStock tuntuma sorekseilla varmaankin erillaine kuin VTR:ssä 17.5 ja kuviokummit?
En tiedä,mutta saattaako myös vaikuttaa auton setuppi mikä on rauhalisempaa,ja radan pinnasta.
VTR renkailla pihalla pito saattaa olla todella rajallinen,ja silloin voi helpottaa=rauhoittaa sitä kurvaan menoa tuolla painonsiirtymällä.Kääntyy siis helpommin sisään.Vastaefektinä voi yrittää tarjota liikaa perää,eli millään 100%DB:llä ei kannata ajaa.Joku 5-15% voisi toimia paremmin?
Toki mä oon ajanut vasta 2-3v joten mun tuntumat voi poiketa paljonkin miltä se toisesta tuntuu.Mun sanomat kun ei ole laki.
Mutta huonolla pidolla 100% jarru tekee autosta puskevan jarrutuksessa.Mun mielestä.Vaikeuttaa sitä "late breikkingiä"
Tätä hoken sanomaa tyyliä käyttää tosiaan varmaan valtaosa PRO kuskeista ja kuten sanoin aiemmin,on varmasti nopeampi tapa.
Mutta osaan kyllä ajaa kurviin myös niin että en päästä sitä vapaalle asti,silloin se rullaa HOKE:n mainitsemalla tavalla.Eli pidän pientä kaasua päällä.
Mutta kukin tavallaan ja leiki ihan reippaasti sillä säätimellä ja ohjaimen säädöillä.Ja hae itteles sopiva tuntuma.
Kaikille ei samanlainen tuntuma toimi.Olit sitten ajanut viikon tai koko elämäs.
Nyt paranee lopettaa,ettei joku taas sano että väittelyä ja luokan pilaamista.
Mutta HOKE:n kanta ja tyyli voi olla parempi lähteä liikkeelle.