91
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Nettituonti - tullin uusi palvelu netissä
« : 24.04.14 - klo: 13.55 »Kai tullasit sen nyt STruck ? Ettet odota ilman tullaamista jos se tuolla on
Joo tullattu on vai katosiko muuten vain 50e lompakosta
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Kai tullasit sen nyt STruck ? Ettet odota ilman tullaamista jos se tuolla on
Kävin tänään Vantaalla tullipostissa, tai oikeestaan rynkytin hetken aikaa sitä ovea mistä ennen mentiin sisälle. Ovessa oli lappu että pulju suljettu 2014 helmikuusta alkaen.
Soitin postin asiakasnumeroon ja sieltä kerrottiin, että tullaus tehdään joko netistä tai sitten voi käydä jossakin tullipostitoimipisteessä tullaamassa ko. tuotteen. Ainakin vantaan tulliposti on kuulemma nykyään pelkkä varasto, josta ei voi noutaa vaan paketti lähetetään kotiin tai lähipostiin kun tullaus on kuitattu.
Jep hyvin meni ajot...
Lähti toi pinionin pidätinruuvii irti... oli varman Kyoshon valmistama ruuvi...
Eipä tietenkään sit ollut toista mukana ja ajot loppu siihen.
Mä lähetän sulle Kyoshon tekemän, eikuniinjoo..sun mutterikasassa on sekin erilainen
R/C95, ootko mitannu huippuja 8s setupilla?
Herranenaika sentään! Ei aleta sotimaan tällä pumpum. Vastasin Lassin kysymykseenmeinaat että mun setti on huono?ei tollasta muovista roska emaxx runkoa kannata ostaa ja muoviset vetarit kestäneet jo vuodesta 2003Enemmänkin halusin vastata kysymykseen ja neuvoa miten tehdä hyvä setti. Mielestäni kysymyksessä sanottiin e maxxiksi muuttaminen, ei t maxxin konvertoiminen.sähköksi.
strukki taitaa nyt vain haikailla halvalla pomminvarmaa gearboxia
mutta hra tekee kuin haluaa,ei se pois multa ole
Mitä vikaa muovi rungossa? Ja kyllähän ne.kardaanit kestää riippuu ajotyylistä/tehoista.
ja mikä vika on orkkis tmaxx rungossa/gearboxissa?
''Osaisko joku neuvoa Tmaxxin muuttamisessa Emaksiksi? Kaverille löytyi miltei ilmaiseksi tmaxx ja olisi tarkoitus tehdä siitä emaxx. .''
ei tollasta muovista roska emaxx runkoa kannata ostaa ja muoviset vetarit kestäneet jo vuodesta 2003Enemmänkin halusin vastata kysymykseen ja neuvoa miten tehdä hyvä setti. Mielestäni kysymyksessä sanottiin e maxxiksi muuttaminen, ei t maxxin konvertoiminen.sähköksi.
strukki taitaa nyt vain haikailla halvalla pomminvarmaa gearboxia
mutta hra tekee kuin haluaa,ei se pois multa ole
Tässä aas esimerkki, miksei RPM:ltä saa runkoa E-Maxxiin?? Olis salee paljon halvempi kuin mikää aluuminen FLM, joka maksaa yli 100€. Sais joku laittaa RPM:lle palautetta että tekisivät tuommoisen maxxin rungon. Ja vielä ihan samanlaisen kuin vakio (no ehkä aavistus pidempi) mutta muuten akkukotelot ym.
No sanotaan, että kyselyn aloittaja ei ole ymmärtänyt mitä tämä setup tulisi kustantamaan. Eikä sitä voi edes olettaa .
Ihmiselle jolla on pieni harjoitus takana pärjää autolla suurin piirtein
Multihärpeke ilmassa on täysin eri asia, saatikaan kaupunki alueella.
No tarkoitushan tällä kyselyllä on saada apua. Paras tapa olisi löytää ihminen Helsingin alueelta kellä olisi kokemusta molemmista härveleistä ja ottaa hänet mukaan homman tekemiseen. Tällä tarkoitan että hän ohjaisi ja hoitaisin kuvapuolen heille.
Varmasti löytyy joku jolla on innostusta.. Koska projekti ainakin omasta mielestäni kuulostaa hyvin mielenkiintoiselta.
Miksu vois pistää pikkuisen " liukurin" hyötykäyttöön . Siinä olis ihmettelemistä
Tässä olisi E-maxxhemmoille mielenkiintoista kesäpuuhaa tarjolla.
http://rc10.fi/index.php?topic=84047.msg693115;topicseen#new
Onkos maxi porukalla tullut semmosta vaivaa että maxi päättää hyytyä kesken ajon ja sitten pysähtyy kokonaan. menee noin 10 sek niin tulee taas kaikki paukut takaisin (eli heittää katolleen ) hobbywing 150a nopari 2x 2s tai 1x 6s akuilla ajan. hpi vastari ja ohjain on noin 1kk vanha ja nopari on ekaa kertaa ajossa. moottori on se sama mikä fluxissa. yleensä kylläkin toimii täysillä akuilla hetken moitteetta. mahdollisesti noparin säätö? lipo cut off??
Pitkästä aikaa tännekin vähän kirjoittelua. Talvella tuli testattua dustyn suojaharso ja hyvin pelaili. Auratulla oli ihan kiva ajella mutta kun meni syvempään lumeen ni heti kun renkaat ruopas tyhjää nii siihen jäi vattasta kiinni. KK sitten sain molemmista vakio ohjausservoista hampaita poikki :D heittämällä muutaman kuperkeikan pituus suunnassa ( aina pitäis olla videokamera autossa kii) ja tilasin halvat ja "hyvät" servot HK:sta TrackStar TS-600MG. Kun nopeesti kääntää oikealle nii palauttaa keskelle ja toiseen suuntaan jää siihen mihin on kääntänyt, jos koittaa hitaasti kumpaan tahansa niin kääntää epävarmasti nykien ja pätkien. Olen laittanut 8A UBEC:kin ja konkat viel lisäksi mutta ei apua. Onko muuta vaihtoehtoa kuin tilata kunnon merkkiset ja hintaiset ?
Mikael
Itse käytän E-Maxxissani 2x https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/huida-power-hd-1201mg-servo#spst Hyvin toimivat Olen saanut yhteen tommoiseen sähkövian, mahdollisesti kosteuden takia/liian kovasta väännöstä/kolhusta/ilmanservosaveria... toisen saanu rikki kolaroidessa liian tiukalla servo saverilla... Eli omia mokia lähinnä olleet. Saverilla 80kmh kuperkeikatkin kesti viime ajossa joten plussaa niille
Moron
Kiitokset STruck:lle vinkistä ja tänään saapuivat kyseiset servot ja tuntuvat jämäkiltä sekä riittävän vahvoilta. Testiajoa en ole vielä koittanut mutta josko huomenna. Myöskin loppui se inha ininä kun servot keskittää itseänsä :)
Sen jätkän autot menee muutenkin niin hitaasti että hyvä vaan ottaa lungistiAi että STruck haluaa päivittää harjallisiin sähköihin.. ..ite ainakin päivittäisin mielummin harjattomiin sähköihin. Haha.. LolEihän se oo niin justiinsa.....
kauanko tommosen vakio harjallisen e-maxxin motit kuuluis kestää?Eipä ne kauaa tunnu kenelläkään kestävän... Itse mitä nähnyt niin kuumentunut liikaa = hiilet mäsäks. Voishan ne kestää jos ois hyvä jäähy+pitäis huolta ettei mee kiviä/hiekkaa mosaan jne... (kauhee duuni siinä)
Ekat meni alle 4 tunnin ajolla eikä nää toisetkaan kestäny ehkä kaks jos sitäkää.
2s lipot eli 4s yhteensä käytössä.
Siisti kyllä tulee tästäkin jos vaan ei ihan pelkkää möngintää mennä
Päätitkö jo missä järjestyksessä ne renkaat on ?
Cool.. Milläs maalasit vai onko ihan alua
E-Revoon uudet telat, vai sittenkin Summittiin?Aika järeät ^^Toivottavasti on myös hyvät
Trentsut kyllä korkeemmat vaikka eka nuo telat näyttivät paljon isommilta. Ehkä siks kun ovat melkeen tuplaten pidemmät. Ja Trentsut myös leveemmät, mutta kummat sitten pitää paremmin se on eri juttu
Summittiin saan nuo kiinni vasta kun tarvittavat steering blockit tulee. Tosin ne tulee varmaan huomenna mutta taitaa jäädä projekti viikonloppuun...
Itsellä ei analoogiset servot kunnolla workkineet kun ohjain oli digitaalinen. En tiedä kuuluisko oikeesti vaikuttaa mutta digi servoon kun päivitin niin johan alko pelaamaan hyvin.Mikä vika oli ?
Tämmöisellä sunnuntai ajelijalla ei vissin oo eroa et onko analoginen vai digitalinen ohjausservo vai onko porukalla kokemuksia et huomaako eroa käytössä?Eipä sitä eroa loppujen lopuki oikein huomaa... Siis näissä maxxeissa... renkaiden kumitkin antaa jo periksi niin paljon että suuri servon tarkkuus ei ole juurikaan hyödyksi... Niin ja ostin C-Maxxiini sävoxin joka sirisee ja inisee koska yrittää koko ajan keskittää.. PowerHDt on ihanat hiljaiset tuon suhteen ja ei paha hintakaan. Suosittelen kokeilemaan.
Pitkästä aikaa tännekin vähän kirjoittelua. Talvella tuli testattua dustyn suojaharso ja hyvin pelaili. Auratulla oli ihan kiva ajella mutta kun meni syvempään lumeen ni heti kun renkaat ruopas tyhjää nii siihen jäi vattasta kiinni. KK sitten sain molemmista vakio ohjausservoista hampaita poikki :D heittämällä muutaman kuperkeikan pituus suunnassa ( aina pitäis olla videokamera autossa kii) ja tilasin halvat ja "hyvät" servot HK:sta TrackStar TS-600MG. Kun nopeesti kääntää oikealle nii palauttaa keskelle ja toiseen suuntaan jää siihen mihin on kääntänyt, jos koittaa hitaasti kumpaan tahansa niin kääntää epävarmasti nykien ja pätkien. Olen laittanut 8A UBEC:kin ja konkat viel lisäksi mutta ei apua. Onko muuta vaihtoehtoa kuin tilata kunnon merkkiset ja hintaiset ?
Mikael