Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Dr.Jalopeno

Sivuja: [1]
1
Team Durango / Vs: DEX8
« : 06.07.16 - klo: 06.34 »
Ei se jousivakio muutu vaikka kuinka kiristät esijännitystä.
Onko paino ajokuntoisen auton paino koska mulla painaa 3750gr

Oho, keittiövaaka olikin liian matala. Kantoi vähän renkaista  :grin:  Tarkistusmittauksen jälkeen ajokunnossa samalla setupilla 3810g Akut jo motti aika järeitä.
Mulle on tulossa pari Nvision 6500mah 4S akkua. Sillä kevenee vähän eikä tarvii akkujen sarjakytkentä johtojen kanssa säätää...

2
Team Durango / Vs: DEX8
« : 05.07.16 - klo: 19.29 »
Just lähti tilaukseen toinen läjä varaosaa Ebay kautta. Mm tukivarsia, RPM wing mount (  81642 ) jne.
Yks kokonainen etu/takadiffi ja ohjauksen osaa.
Eka satsi tulikin pölhölästä tosi nopeesti. Siinä oli FastEddy laakerisarja, iskarinkorkkia jne.

Sade nyt vähän pilasi hyvin alkanutta opettelua ja säätöä.

Taakse pitänee pykälää paksummat vieterit hankkia. Pitää noilla kittijousilla esijännitystä kiertää aikalailla että saa maavaran sinne 28mm tietämille...

Ainakin mulla riittää säätövarat ihan hyvin vakio jousilla ja auton saa tarpeeksi korkeaksi. Jokatapauksessa jäykemmät jouset voisivat olla paikallaan kun auto painaa 3,7-3,8 kiloa.

Riittää kyllä kirrausvarat mutta jouset toimisi paremmin kun ei tarviis niin paljon kiristää. Näyttää painavan noilla HW 120A / 2250kv / 2x 6400mah VampireRacing romppeilla 3380g...
Eihän ton kittijousen ja seuraavan ero suuri ole. 57 gf/mm --> 62 gf/mm

3
Team Durango / Vs: DEX8
« : 05.07.16 - klo: 13.18 »
Just lähti tilaukseen toinen läjä varaosaa Ebay kautta. Mm tukivarsia, RPM wing mount (  81642 ) jne.
Yks kokonainen etu/takadiffi ja ohjauksen osaa.
Eka satsi tulikin pölhölästä tosi nopeesti. Siinä oli FastEddy laakerisarja, iskarinkorkkia jne.

Sade nyt vähän pilasi hyvin alkanutta opettelua ja säätöä.

Taakse pitänee pykälää paksummat vieterit hankkia. Pitää noilla kittijousilla esijännitystä kiertää aikalailla että saa maavaran sinne 28mm tietämille...

4
Team Durango / Vs: DEX8
« : 01.07.16 - klo: 13.15 »
Diffit osu mun ajeluun noilla litkuilla ihan kohdalleen.
Yks diffisarja on tulossa jenkeistä ku löyty halvalla. Vois tehdä niistä huonommalle pidolle toiset.
Iskarinöljyt meni ihan persiilleen etu 550 ja taka 500cst. Aivan liian hitaat paluusuunnassa vaik sagi just kohdalleen säädetty...

5
Team Durango / Vs: DEX8
« : 30.06.16 - klo: 12.00 »
jalopeno mainitsit noista diffeistä ja siksi kyselin radasta.. ok, ehkä radalle laittaisin vähä miedompaa keskidiffiä vaikka eka 10K mutta en mä tästä autosta tiedä.. kuten en muutenkaan m8e autoista mutta Kyoshossa mulla oli jotain 7-10K ja iha hyvin se toimi.

UltimateRacingin 20k ölkät sinne keskidiffiin ny tuli. Ei kauheen tiukalta tunnu ainakaan tolleen sormissa pyöritellessä.
Pistetään toiset jos ei hyvältä tunnu. Kunhan nyt jäisi aikaa kasaamiseen. Pari palikkaan vielä ja iskareihin öljyt niin pääsee sähköjä laittamaan. Haittaa nää työt harrastustoimintaa :)

Puskurista vuoleskelin ne pahkat pois pinnien vastakappaleiden kohdalta. Onhan siinä nyt vähän paremmin tilaa puskurin tälleissä elää...

6
Team Durango / Vs: DEX8
« : 29.06.16 - klo: 17.18 »
millä radalla meinaat ajaa?

No kyllä se tässä omalla kylällä tämä Imatran Saarlammen rata on mitä just kunnostetaan. Toi saisi olla aikalailla sellainen jokapaikan höylä tälläiselle sunnuntaiajelijalle. Kulkeehan toi toki jollain reissuilla Tre ja Hki suunnallekin. Jos kävis muitakin ratoja testailee... Mitään kilpailuhommaa en edes suunnittele. Tai mistäs sitä tietää :)

Oli tässä välissä meinaan 20v tauko ennen kun uudestaan RC autoista innostuin. Kuvauskopuja ollu monta vuotta ja siitähän nää autotkin taas mieleen tuli. On tossa noita autoja jo useampi mutta tää nyt sellainen minkä säätämiseen voisi vähän panostaakin...

7
Team Durango / DEX8
« : 29.06.16 - klo: 14.19 »
http://www.team-durango.com/race-cars/dex8/

Tänään (29.6) pitäs olla kittipaketti postissa ja pääsee kasaamaan :)
4S sähköt odottelee kaapissa. Uutta sarjaa oleva HW Xerun 2250kv ja 120A noppa. Servoksi Savöx 1271 digi.

Sain vähän vinkkiä että manuaalin litkusuositukset saa unohtaa. Keskidiffin öljysuositus vaikuttikin tosi löysältä ( 7000cst ) Sain vinkin että luokkaa 50 000 - 60 000. No meinasin vähän löysemmällä lähtee testaa 30 000- 40 000 ehkä.

Ajeluhan tulee tälläisellä papalla olemaan sitä perus savi / hiekkarataa missä kohtuullisia pomppuja.

Minkäs verran tota kärryä foorumin aktiivijäsenillä jo on? Jotain vinkkiä mitä jo kasaillessa pitäs ottaa huomioon?

Sivuja: [1]