1
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 09.08.09 - klo: 19.53 »Elikkä kone entinen?Korvaisiko takuu tuota kone asiaa,vai nyt sitten jotain ihan uutta kannua?
Joo pääsääntösesti kaikki käyttövirheet korvataan takuun piiriin
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Elikkä kone entinen?Korvaisiko takuu tuota kone asiaa,vai nyt sitten jotain ihan uutta kannua?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn teiltä.
Miksi ette tilanneet noita TEIPPIMIEHELTÄ joka on jo legenda näissä piireissä
Niin perinteistä Jerryä! Kun hommaa suunitellaan, niin ollaan viikko hiljaa ja kun saadaan valmista, niin kysytään, miksette tehneet näin... Noh, ei ollu sun legendat tiedossa, joten en tiennyt edes kysyä. Olen tilannut pari kertaa prätkän tarrat Harrilta (Hart-Tapes) joten minun piireissä hän lienee legenda...
Joko Deffet kävit postilaatikolla...?
CS moottorit on viimeistään perjantaina Kuusankosken porukoilla joten rauhassa päästään nyt ajamaan kilpaa.
Jerzi
Tänään taas sain todeta sen että B4 on vain loistava auto, syytä en osaa sanoa, mutta se vaaan toimii ja nyt kun säädötkin on osuneet kohdilleen niin hymyssäsuin saa autolla ratoja kiitää
Laittakaa minulle yv,tä jotka ne koneet haluaa. saan lauantai päivän aikana koneet kuusankosken kisapaikalle.
Jerzi
Mulla on firen fluxi eli harjaton valmiiksi ja lämpes vakiorattailla radalla ku ajoin 5000mah jotongin 2s lipolla, nyt mulla on muistaakseni 18 pinioni ja huomen meen ajaa rataa ni nään helpottiko yhtään lämpöjä.
Servoksi ostin Hitec HS-7966HB 8kg ja 0.08sek 60 astetta. Se on ainaki mulle riittävän nopee verrattuna siihe alkuperäsee. Vetareiks ostin hpi:n 100605 - UNIVERSAL DRIVE SHAFT SET ja ei ainakaa vielä ole havaittavissa mitää kulumaa paitsi diffin ulostuloissa snadit jäljet, että on pyörinyt
Oliko Fluxin vakioratastus tuo 19? Taidan kokeilla sen 19 nyt alkuun, vaikkakin Hösö muisteli ajavanva kiinanharjattomalla ja 22 pinjonilla...
Taytyypä tutustua tuoho vetariin, vaikuttaa hyvältä!
Paappa vinkkiä, minne meet ajelemaan illalla. Jos vaikka lyöttäytyisin seuraan jos menet joskus 19 jälkeen ja jonnekin teidän nurkille? Tulis ne kisanumerot samalla...
On tämäkin keskustelu vajonnut kauas unholaan kesän korvalla. Kaikki on jossain turisteilla vetämässä. Tai on muuta elämää... Noh, mulla ei ole, joten kirjotellaan:
Minä sain vihdoin vauhtia Firestormiin. Vanha väsynyt tekniikka (Nosran Magnum Reverse, Nosram Tornado 14x2, Hitec Agressor 40MHz, LRP 4600 NiMh) sai väistyä VTR-kisoihin laillisen tekniikan tieltä. Paikalleen meni Team Orion 100A sensorillinen säädin, GM 7,5T sensorillinen kone, Acoms 2,4G sekä GM 5000mAh (30C) 2S-lipot. Kylläpä tuli elämää laitteeseen kerta heitolla, nyt ymmärrän täysin mitä Hösö talvella hehkutti harjattomasta tekniikasta... Joku sanoi, että tuo paketti olisi liian haitekkiä Firestormiin, mutta ei kai sentään??
Välityksistä käsiin sattui tähän hätään vain 21 hampainen pinjoni, joka näyttää manuaalin mukaan olevan vähän liian paljon tuolle koneelle. Suositellaan laittamaan harjattoman kanssa 19 pinjoni ja siitä pienentämään, jos kone lämpiää... Noh, ehkä kokeilen sen 19 hampaisen huomenna, kylläkin auto keuli tälläkin välityksellä mukavasti eikä kone tuntunut mitenkään pahasti lämpenevän.
Autoa pitäisi vähän parsia sieltä täältä. Diffi pitää ääntä ja vähän takkuaa. Kevään rasvakokeilut eivät toimineet, taidan kokeilla seuraavana 7000 diffiöljyä... Myös vetarit ja kupit molempiin päihin pitäisi uusia, kun on niin pahasti montulla. Taitaa tuo käännetty takatukivarsi syödä kuppeja enemmän? Koneenpuolipäässä on pienet o-renkaat ja sipasu molyrasvaa, ulkopäät on kuivana.
Uutta koppaakin pitäisi alkaa etsimään. Negen vanha Hummeri sai siipeensä (halkesi keskeltä) skeittipuistossa, kun auto tuli noin metristä suoraan katolleen. Samoin pari sivua sitten hehkuttamani Mustang alkaa olla nähty ja koettu. Ehkä sitä voi vielä ulkoiluttaa jossain Mustang-kerhon tapahtumassa kesän mittaan, mutta enempää sitä ei raaski sorassa pyöritellä. Eiköhän se uusi koppa ole myöskin Hummeri, maalaus jotain tummaa kullanhohtoista kuten noissa VTR-autoissakin...
Tomi
PS: Niin ja uutta servoa täytyy varmaan hankkia, ei enää vanhalla kerkeä mukaan tuon uuden tekniikan vauhtiin. Joku tollanen Savöx lienee ihan kelvollinen tähänkin, eli kilot riittää?? Samalla täytyy hieroa tuota keulan klappia vähemmäksi, jotta servosta olis jotain iloakin...
No johan tuota on moneen otteeseen peräänkuulutettu toistakin virallista konetta sallituksi, ja menit jo lupaamaankin ellei jussiksi saa cs:ää mutta ilm. sekin peruttu??? Itselleni ei päivä käy eikä kyllä ole konettakaan...
Joo ymmärsin yhdestä viestisti sen verran että SP koneita oli Suomessa mutta eipä ollut. Moottoreita nyt kuitenki on liikenteessä jonkinverran ja voisin kuvitella että jonkilaista alkuinnostusta olis ollut mutta kaipa se jää nyt siihen olohuoneeseen se auto koska se on liian hieno kisailtavasksi :lol:
Jerzi
Tilasin ec powerilta ja mkasoin paypallilla.
Kun olin maksanut ruutuun tuli smtp virhe. Laittelin sitten sähköpostia sales ättä ecpower.com.hk osoitteeseen. TÄmäkään ei mennyt läpi vaan tuli ilmoitus, että viestiä ei voitu toimittaa. No laittelin sitten sivulta suoraan sähköpostia ja sielläkin herjaa...
Paypal tiliä on veloitettu, mutta en ole varma onko ecpower saanut tilaustani kun niillä ei tuo sähköposti pelaa. Enkä varmana rupee soittamaan.
Mitä minun tulisi tehdä?
Kiitos!
Minun mielestä juomisessa ei ole mitään vikaa. Kunhan vain juo kohtuudella.
Deffet, pieni kysymys sinun auto/kori jutusta. Missä on toinen etukoritolppa
Jerzi
No nyt toinen ite maalama kori valmis, nestemaskilla tuli kyl paaaaaljon parempi ku teipillä
Kyllä se teippikin toimii, kunhan ei ole maalarin teippiä ihan reunoissa. Se tuppaa vähän päästämään väriä allensa. Mutta olen kyllä itekin nestemaskin kannalla.
Jassoo, alkaa olemaan taas yksi Cuda odottelemassa radalle pääsemistä. Ovat ainakin kuvista päätelleen hyvin eri värisiä. Joten eiköhän noi radalla toisistaan tunnista
harmi kun menoa jo tälle viikonlopulle josta ei voi luistaa :(
Voisin kuvitella että ainoastaan nämä ovat sellaiset menot.
-Omat häät.
-Monttubileet.
Jerzi
Eipähän se selittelemällä miksikään muutu, ei pääse niin ei pääse. En pääse itsekään, kun tuli vaimon ratsastukset ja minun lastenvahtinakki sille päivälle. Pitäkäähän hyvät kisat!!
Hei saako semmosella korilla ajaa mis on tupla korireiät Tarkotan jos mul olis kaks eri alustaa ja haluisin vaihtaa vaik toiseen kisaan ni voiko tehä toiselle alustalle toiset reiät samaan koriin?
Joo, vastaus: osta uus kori. Mul on jo kax koria joista toisella ajattelin harjotella ja toisella ajaa kilpaa mut sit tarttis ostaa kaksi lisää sitä toista alustaa varten pelkkien korireikien takia
En tiedä mikä on sähkövessa :shock: mut ite ostin firestorm fluxiin niihin universal driveshafteihin suojaksi tollaset sportwerksin cvd rubber bootsit, suojaa iha kohtuudella. Mahtuu hyvin pyörii sillä muovisella hubilla, alumiinisella tulis liian ahdasta.
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/products_id/7214/n/Sportwerks-CVD-Rubber-Boots-Black-Turmoil-6
Elikkäs tuleekos nuo sillein napakasti/tiiviisti kiinni ulostulon päälle ja toinen pää napakasti/tiiviisti vetarin akseliin. Näytti et fluxissa olis ollu iha normi halkaisijat... Harmi kun bootseissa ei ilmoiteta halkaisijoita joinen perusteella tietäs heti onko passelit....
Niin ja jos liitäntäkannat menee sekaisin niin emolevyn ohjekirjasta ainakin löytyy jokaisen korttipaikan yms. nimi ja kohta emolevyssä ja kuvat niistä . Lisäisin vielä että tuo näytönohjaimeen tuleva lisävirtakaapelin liitin on kuusipinninen ja on tämän kuvan liittimen näköinen: http://www.finclockers.com/images/articles/be_quiet/atx.jpg .