Omat käsitykseni & Omat ehdotukseni BC5-luokkaan:
RTR-autossa olisi vakiona oltava seuraavat perusasiat kunnossa:
Aludiffi; on must , muovinen ei pysy kasassa... kokemusta on.
Iskarit; vähän epäilen noita FG:n vakioiskareita .... ovatko riittävän hyvät ... ei siis kokemusta.
Alumoottoripukit; must ... kokemusta on.
Moottori; CY:t eivät ole olleet läheskään niin hyviä kuin Zenoahit .... hinta kysymys,mutta minä ainakin maksan mielellään enemmän varmastatoimisesta Zenoahista, kun "tappelen" epämääräisesti toimivan koneen kanssa .... kokemusta on....
Niin ja sit ne etujarrut: minusta ne parantavat kiistattomasti ajettavuutta eli helpottavat auton käsiteltävyyttä sekä on myös jossain määrin turvallisuuskysymys, vauhtien lisääntyessä, kun autot kehittyy ajettavuudeltaan.
Hintakysymyshän tämä ei ole , periaatteet alkaa siitä, mihin järki loppuu .. En tiiä, mutta pojat baarissa kerto...
Lavangon testit ei ihan kerro koko totuutta , pitäisi testata muillakin radoilla, jotka ovat erityyppisiä.
Voisiko sääntötoimikunnan kokoonpano olla hieman "alueellisempi" , vaikkapa kisajärjestäjien edustus ... ja mielestäni maahantuoja voisi olla yhteistyökumppani eikä äänivaltainen jäsen. Aiemminhan tästä asiasta syntyi hirveä poru, ja silloinen maahantuoja torpattiin kuviosta ulos .... juuri joidenkin mielestä "taloudellisten" etujen vuoksi, Onkos tilanne nyt sen kummempi?
Ei näin pienellä porukalla kannattaisi vääntää asioista yleisellä foorumilla, luokan kiinnostavuus kärsii jo nyt tästä juupas-eipäs väännöstä ja pitäisi osata asiat ottaa asiana eikä henkilökohtaisesti !!!
Barbie