Kirjoittaja Aihe: HoBao Cup II Vantaa BUGGY Lopputulokset  (Luettu 8263 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: HoBao Cup II Vantaa BUGGY Lopputulokset
« Vastaus #30 : 04.07.07 - klo: 15.26 »
Ehdoton ei tuolle nikon nostaja ehdotukselle. Olis todella ikävä alkaa ettimään 2 viikkoa ennen kisoja tankkaajaa/nostajaa. Vai haluaisko niko ite tulla tankkaamaan minua kun kaadan 2 kertaa per kierros? . Ja kyllä mun mielestä hoken suu oli hyvinkin auki hetkittäin :)
XRAY 808 2009 Spec |

Mika R

  • Vieras
Vs: HoBao Cup II Vantaa BUGGY Lopputulokset
« Vastaus #31 : 04.07.07 - klo: 16.11 »
Hokekin isona voimannostajana vois avata suunsa siel kisoissa eikä kirjotella tuttihousuna foorumille jälkeenpäin itkuvirsiä.

Hmm..olitko ajamassa? Et tainnut joten pidäpäs pienemmällä tai jos olit niin pidä silti. Ei siellä mitään tuomaristoa ollut. Minusta Hoken kommentti on oikeutettu ja pitäs huomioda tulevissa kisoissa. Etenkin trukkiluokan ajotyyli kismitti paikoin. Siinä kun ohittaminen on muutenkin vaikeaa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Cup II Vantaa BUGGY Lopputulokset
« Vastaus #32 : 04.07.07 - klo: 17.08 »
Jaahas...
Olishan se pitänyt tajuta että yleistäminen saattaa tuoda tälläisiäkin käänteitä eteen.
Enpä tiennyt paikalla olleen muita virolaisi kuin Rando ja hänen kaverinsa... (saati suomessa asuvia virolaisia)
Tarkoitin vain ja ainoastaan näitä kolmea virosta paikalle tullutta joiden toiminta oli vähänväliä sellaista että jokatoisella kuljettajalla oli sanomista...
Myös nappe mainitsi kuulutuksillaan ettei sinne nostopaikoille mennä sylikkäin istumaan...
Siellä kun oli nimenomaan pari viroilaista tupakka suussa samalla nostopaikalla hempeästi supisemassa eivätkä keskittyneet millään tavoin omaan tehtäväänsä.

Myös nämä kolme herraa tulivat korokkeelle nojailemaan kaiteeseen minun kylkeeni kiinni.
Tästä sanoin välittömästi ja käskin hyvinkin tiukasti poistumaan.
Kyseiset hemmot myös poistuivat, vaikkakin tällä ilman paitaa olevalla hemmolla oli vielä jotain mutistavaa seläntakana.
Minä en häiriinny mikäli joku tulee selkäni taakse kesken erän kuvailemaan, mutta kun tulleen nojailemaan korokkeen kaidetta vasten kylkeen kiinni ja haiteten näkemistäni radalle niin totta hitossa häiriinnyn.

Eli Nikolle tiedoksi että kyllä minä avasin suuni välittömästi ja ilmoitin närkästymiseni juuri kyseisille henkilöille joiden toiminnasta oli monella muullakin mielipiteensä.


Pahoittelen että tästä turhasta yleistämisestäni joku samasta maasta kotoisin oleva, asiallisesti käyttäytynyt närkästyi.

Poissa OLRA

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HoBao Cup II Vantaa BUGGY Lopputulokset
« Vastaus #33 : 04.07.07 - klo: 19.44 »

Kiitos *HOKE* kun selitit asian.
Kun nääs osui justiinsa omaan nilkkaan.
Huomasin kyllä itsekin puutteita poikien toiminnassa ja olen pahoillaan maa-veljesten puolesta.
Yritän viestittää asian heille että toiminta tapaa parantuisi. Tutustuin itsekin heihin vasta kisoissa.
Omasata puolestani asia on kuitattu ja toivottavasti törmäillään seuraavissa kisoissa.

Kiitos vielä kerran kaikille mahtavasta viikonlopusta.
Mugen / Ninja / Sanwa / Ko Propo / GRP / Tornado / HUDY

Mika R

  • Vieras
Vs: HoBao Cup II Vantaa BUGGY Lopputulokset
« Vastaus #34 : 04.07.07 - klo: 20.18 »
Hyvä. Olavin kanssa olikin hyvä meininki ja nähdään kisoissa uudestaan! Olavi otti heti annetun palautteen todella hienosti vastaan ja tällaisen kaverin kanssa on mukava skabata. Tuo edellä annettu palaute koskee lähinnä tuota muuta osastoa, jonka Niko Hobao Finlandista voi varmaan toimittaa mukavalla tavalla ja hyvässä sovussa perille Hobao Estoniaan.

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Cup II Vantaa BUGGY Lopputulokset
« Vastaus #35 : 09.07.07 - klo: 11.46 »
http://rc10.fi/index.php?topic=22172.0

Tuolla jotain kuvai myös buggyist.. Kaikki kuvat lauantailta
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP