Sähköautoille tosiaan lyhyempi lenkki jossa pääsuoran jälkeisen pöydän takaa vasemmalle röykkysuoralle, siitä normaalia rataa pitkin isolle tuplalle, jonka jälkeen takaisin pääsuoralle.
SC-autoille voidaan paikan päällä päättää mikä rata on paras, mutta ainakin patteribuggyille tuo edellämainittu järkevin.
Radalla on nyt ajettu vissiin vähän reilu pari viikkoa sekä jyrällä että pikkuautoilla, joten kunto aikas hyvä ainakin vielä. Viime vuoteen verrattuna muutoksia polttisradassa lähinnä hyppyrien kuluviin kohtiin lisätty tekonurmi.
Kyseessä siis lähinnä kisamainen testimahdollisuus eri luokille, niin että kaikki saisi ajaa kilpaa siten että on nostajia ja muita kuskeja radalla samaan aikaan.
Osallistujamäärästä riippuen päätetään ajotapa sitten lähempänä. Kuitenkin tietty kolme-neljä alkuerää, ja siitä sitten finaaleja loppupäivä. Voi kuitenkin olla että polttiksetkaan ei aja ihan puhdasta nousufinaalipuuta, varsinkin jos kuskeja vähän.
Eräs vaihtoehto on esimerkiksi jakaa kuskit tasan finaaleihin alkuerien mukaan, ja sitten jokaisella finaalikierroksella finaalin 1-3 parasta seuraavalle kierrokselle nopeampaan finaaliin, ja 1-3 hitainta alaspäin? Polttisten ja SC-autojen finaalien pituudet vielä auki. M8:lle 15 vai 20 min? SC 7-10min? Superfinaali M8:lle 45min? Eli ideoita otetaan vastaan.