Kirjoittaja Aihe: FTT-sarjan kehittäminen kaudelle 09  (Luettu 1213 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

stimpson

  • Vieras
FTT-sarjan kehittäminen kaudelle 09
« : 06.10.08 - klo: 10.25 »
Taas on syksy ja aika summailla edellistä kautta. Ajattelin herätellä vähän keskustelua tulevasta kaudesta ja sääntöjen yms kehittämisestä.

Kesän aikana ainakin TSP-10 luokassa on ollut enemmän tai vähemmän spekulointia / kitinää koneiden laillisuudesta. Suurin puheenaihe lienee ollut laittomat (paksummat) roottorit. Olisiko ensi kaudeksi mahdollista vapauttaa pro-stock luokan koneissa roottorit? Tällöin ei varmaan kellekään jäisi arvailun varaan, ajaako joku laittomalla roottorilla, koska sellaita ei ole...  :tongue:

Jos tätä ei ole mahdollista tehdä, niin olisiko mahdollista sinetöidä TSP-koneet kisan alussa? Tällöin ei roottoria pystyisi salaa vaihtamaan heti katsastuksen jälkeen, ennenkuin protestia ehditään tekemään? Jos kone / roottori pitää vaihtaa, niin tämä tehtäisiin katsastuksen valvovan silmän alla ja uusi sekä vanha roottori / moottori katsastettaisiin aina vaihdon yhteydessä, ennenkuin kone sinetöidään uudestaan? Tämä myös mahdollistaisi sen, että roottorit olisi helppo viimeisen finaalin jälkeen katsastaa, kun ensin on todettu, että sinetti on kunnossa.  :police:

Samaan hengenvetoon voisin kysäistä, mikä mahtaa nykyään olla protestimaksu FTT kisoissa? Ja miten protestikäytäntö kisoissa teoriassa pitäisi toimia?

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: FTT-sarjan kehittäminen kaudelle 09
« Vastaus #1 : 06.10.08 - klo: 10.46 »
Protestointihalukkuus on selvästi kasvussa. :mrgreen:
---