Äänestys

Mielipiteesi rengassäännöstä Mäntsälän kisan perusteella?

1. CS-27
12 (26.7%)
2. LRP
11 (24.4%)
3. Orion
16 (35.6%)
4. Ei mielipidettä
6 (13.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 26.10.03 - klo: 12.13

Kirjoittaja Aihe: MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT  (Luettu 9975 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #30 : 27.10.03 - klo: 10.28 »
Kiitos palautteesta kaikille osanottajille.

Otamme palautteen vastaan ja kehitämme toimintaamme taas ensi syksynä sen mukaisesti !

Kuitenkin kaikkea ei ole helppo toteuttaa:

Aikataulu
- se oli niin kireä kuin mahdollista. Erkillä ja Tonyllä oli oikeasti kiire !
Toisaalta monien mielestä aikataulu oli täysi kymppi !
Kuulutus
- kuulutukseen yritettiin saada S.Kankainen paikalle. Eri syistä se ei onnistunut. Monitoimitalo rakentaa uuden järjestelmän ensi kaudelle joka kattaan myös varikon ! Ensi vuonna lisäämme toimihenkilöitä pakollisella kuuluttajalla
Tuomarointi
- Laji on erittäin hektinen, josta seuraa inhimilliset erehdykset. On olemassa myös eri linjaa vetäviä tuomareita.
Pitsatilaus
- Pieni firma, hyvät pitsat-----huono yhdistelmä
ensi vuonna jätämme tilaukset hänelle jo klo 10.00 jolloin pitsat saapunevat n. klo 12.00-13.00

Kaikkein parasta kuitenkin oli hyvä fiilis ja sujuva toiminta.

Paikalla olivat kaikki Suomen tämän hetken huiput, mikä on ollut aika harvinaista jopa FT kisoissa

MMR kiittää osallistujia !
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #31 : 27.10.03 - klo: 12.06 »
Edellisen kirjoitukseni aloitin hyvillä mielin, nyt jollain aivan muulla!
Olin tuijottanut "ruutua" jo tunnin, miettien, kirjoitanko ollenkaan!
Kun Tumpin teksti ilmestyi ruutuun, päätin kirjoittaa.
Meni vaan toinen tunti, ennenkuin sain aloitetuksi!

Kun olen muuttanut mieltäni TJ:n rengaspäätöksen osalta, siihen ei kukaan ole "painostanut"!
Mielipiteen muutokseni oli valmis jo ennen Mäntsälän kisaa, mutta en halunnut saada aikaan "sekasortoa" ennen, jo ennustettavissa olevaa hienoa kisaa!
Olimmehan käyneet "kylmäharjoittelemassa" edellisessä Mäntsälän kisassa!

Jos sitä kaikkea, mitä olen saanut viimeisen vuorokauden aikana, tulee lisää, voi käydä niin, että näin kokematon netin tai puhelimen -käyttäjä "painaa vahingossa" jotain nappia, jolloin se päätyy kaikkien luettavaksi!

Tehdään nyt heti selväksi, tähän ei liity millään lailla VesaK.

Kun minut on kuulemma nähty kättelevän Mäntsälän kisapaikalla, lajiryhmän päällikköä!
Siihenkään ei liity muuta kuin se, että:
Lajiryhmän päällikkö oli paikalla, ja esitteli itsensä.
Minusta oli oikeus ja kohtuus, käydä esittelemässä "kaiken jälkeen" itseni !
Yllätys oli varmasti molemminpuolinen, toistemme ulkonäön, ja iän  suhteen!
Siinä ei keskusteltu muusta kuin, ilmoitin olevani tietty nimimerkki, ja että "kasvokkain lempinimeni on *****!

Kun kiitän vilpittömästi joitakuita, siihenkään ei liity mitään dramaattista!
-Simo magnetoi "tietyt" moottorit (sain vinkin viedä sinne magnetoitavaksi)
-Erkki magnetoi tietyt moottorit

Kummaltakin sain vinkkejä, liittyen moottorin vääntöön tai kiertävyyteen!

Kun allekirjoittaneella on ollut hirveä huoli siitä, pitääkö moottorille tehdä jotain, ennenkuin otetaan käyttöön!
Vai onko se kisalaillinen tehtaan jäljiltä!

Olen kysynyt mm. Ollilta ja Jassulta neuvoja, ja myös saanut!

Jälkimmäisen osalta, toivottavasti viesti tulee perille "sinne jonnekin", erääseen toiseen asiaan liittyen!
"OLEMME KESKUSTELLEET", ja olen saanut neuvoja!!!

Tiedän kyllä olevani periaatteen ihminen, jonka kanssa ei aina ole helppo tulla toimeen, sellaiseen en kuitenkaan alentuisi, mitä olen saanut kokea viime hetkinä!

On se merkillistä, että ihminen, toisen aloitteesta, ei voi muuttaa mieltään! Varsinkin, kun se oli mielestäni hyvin perusteltu, ja muualta tulleen aloitteen johdosta!
Aloite, ei tullut keneltäkään lajiryhmän jäseneltä, kun "nyt" tiedän keitä lajiryhmään kuuluu!

Se, että julkaisin mielipiteen muutoksen, johtui vain siitä syystä:
Että jos se vaikka helpottaisi lajiryhmän päätöstä TS:n osalta!

Nyt se kuulemma ohjaa sitä!

On meikäläinen päässyt arvoon arvaamattomaan, tällä kokemuksella!
Olin vilpittömästi aiemman mielipiteeni kannalla, ja vilpittömästi nykyisen kannalla!

Ei tässä enää uskalla tervehtiä ketään, puhua kenellekään, saati kirjoittaa mitään!

Ei minun mielestäni, juniori saanut aiheettomia rangaistuksia kisassa, minun hiljentämiseksi!
En edes tiedä keitä tuomarit olivat!

Kyllä minut huonosti tunnetaan!

Tuli puhelu väliin sotkemaan ajatuksia,mutta eiköhän tässä ollut tarpeeksi "vähäksi aikaa"!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------

Lisäys klo 21.40  

Minut kyllä löytää varikolta, mutta varoitan jo etukäteen että:

Tiimimme yksikään kuljettaja ei tiedä allekirjoittaneen "pimeästä" kirjoittavasta puolesta!
Joten jos sanomista on, minut kyllä löytää varikolta!
Keskustelun hoidamme sitten kuskiemme ulottumattomissa!

Kuskimme ei taatusti osallistuisi tähän "järjestötoimintaan", joten älkäämme rasittako heitä sillä, mitä "BOSSi" tekee tai sanoo !

Heille riittää, kun vaan saa ajaa, ja autossa edes on renkaat!

Tosin kyllä allekirjoittaneen sydäntä kylmäsi Torpassa, kun pitoa ei meinannut löytyä, ja junnu sanoi:
"Kyllä mä, iskä toivoisin, että saisit renkaisiin pitoa!"

No kaiken korvasi Mäntsälä, kunnes..............
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #32 : 27.10.03 - klo: 13.06 »
Lainaus käyttäjältä: "TeeTeeKoo"

.....
.....
.....
.....
Kun minut on kuulemma nähty kättelevän Mäntsälän kisapaikalla, lajiryhmän päällikköä!
Siihenkään ei liity muuta kuin se, että:
Lajiryhmän päällikkö oli paikalla, ja esitteli itsensä.
Minusta oli oikeus ja kohtuus, käydä esittelemässä "kaiken jälkeen" itseni !
Yllätys oli varmasti molemminpuolinen, toistemme ulkonäön, ja iän  suhteen!
Siinä ei keskusteltu muusta kuin, ilmoitin olevani tietty nimimerkki, ja että "kasvokkain lempinimeni on *****!
......
......
Se, että julkaisin mielipiteen muutoksen, johtui vain siitä syystä:
Että jos se vaikka helpottaisi lajiryhmän päätöstä TS:n osalta!

Nyt se kuulemma ohjaa sitä!
.....



Varmuuden vuoksi....

Kun kerroin keskustelleeni muutamien "maksajien" kanssa nimen omaan rengasasiasta, niin heidän joukossaan ei ole TeeTeeKoo.

Kiitoksia TeeTeeKoolle ja Reittilälle esittäytymisestä ! On aina molemmin paljon parempi, kun tietää millaiset kasvot on nimimerkkien takana....

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #33 : 27.10.03 - klo: 13.45 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"

... välillä (lajiryhmä) "tyhmyyksissään" kyselee harrastajilta ja kilpailijoilta heidän mielipiteitään eri asioihin. "Tyhmyyksissään" lajiryhmä menee sitten tekemään joitakin muutoksia, joita tuo "kaiken tietävä" kansakunta haluaa....

Mistä moinen lajin harrastajien ylenkatsominen?

-----
Melko herkästi tuntuu poksahtavan, tässä tapauksessa yhdestä sanasta, "teatteri". Hieman herkkä hipiä?

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #34 : 27.10.03 - klo: 13.47 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"

... välillä (lajiryhmä) "tyhmyyksissään" kyselee harrastajilta ja kilpailijoilta heidän mielipiteitään eri asioihin. "Tyhmyyksissään" lajiryhmä menee sitten tekemään joitakin muutoksia, joita tuo "kaiken tietävä" kansakunta haluaa....

Mistä moinen lajin harrastajien ylenkatsominen?

-----
Melko herkästi tuntuu poksahtavan, tässä tapauksessa yhdestä sanasta, "teatteri". Hieman herkkä hipiä?



Jatkan ainoastaan samalla linjalla kanssasi....
Nimim. "sitä saa mitä haluaa"

Poissa Mr Ollinmaki

  • Jäsen
    • Profiili
Kisojen aikataulut..
« Vastaus #35 : 27.10.03 - klo: 14.22 »
Tama on asia, josta ei ole vaannetty taas vahaan aikaan, mutta nyt se tuntuu olevan taas tulossa.

Vahan aikaa olen paassytkin jo NAUTTIMAAN siita etta kisat alkavat vasta tuntia myohemmin, eli vasta kahdeksalta, eika niin etta paikalla pitaa olla jo kuudelta, niinkuin viela oli pari kolme vuotta sitten.

Olen valilla paassyt myos NAUTTIMAAN siita etta erien valilla on AIKAA laittaa auto kuntoon ja syoda evaat (ja ne pitsat).

Minulla ei ole aamulypsya seuraavana aamuna neljalta, minulla ei ole iltasaunaa lauantaina kello 18.30, eika muitakaan tekosyita, joiden takia haluaisin herata kisapaivan aamuna jo yolla ja jos tulen kisoihin, niin ei minulla ole kiire pois sielta.

Kalle jarjestatko minulle kuusankosken kisoihin kolme asiaa kuntoon, myohaisen alkamisajankohdan, pitkat eravalit ja solukumiluokan, (pitsan osaan tilata itsekkin).

Toivoo Antti (+29C, kello 07.20)

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #36 : 27.10.03 - klo: 14.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"

Jatkan ainoastaan samalla linjalla kanssasi....
Nimim. "sitä saa mitä haluaa"

Saatan hyvinkin olla sokea omille kirjoituksilleni, mutta sanonpa nyt kuitenkin, mikä tässä mielestäni mättää.

Olen arvioinut ja arvostellut asioita, kun on tuntunut, että siihen on syytä. Siinä ohessa on tullut piikitellyksi mm. lajiryhmää, mutta aina olen kuitenkin pyrkinyt selvittämään asiaperusteet.
Esim. sanon suoraan, että lajiryhmä ryssi/antoi ryssiä vuoden tärkeimmän kisamme, SM/NM-kisan. Samoin olen sitä mieltä, että lajiryhmä on vätystellyt rengassäännön osalta, eikä ole ottanut huomioon, mitä kenttä haluaa.

Kun sinä, Tumppi, käyt kimppuuni kritiikkini vuoksi, joskus varsin herkästikin, se on etupäässä ala-arvoista panettelua, ilman asiaperusteita. Tuntuu siltä, että kiukuttelet kiukuttelemisen ilosta.
Mielestäni olet siinä asemassa, että sinun pitäisi ensinnäkin olla vähemmän herkkänahkainen, ja toiseksi kyetä keskustelemaan asialinjalla.

Toisin sanoen: en ole halunnut saada hyökkäyksiäsi, olet siinä väärässä. Tarkoitukseni on keskustella lajimme asioista ja saada niitä paremmalle tolalle. Keskustelu vain ei näytä yleensä johtavan mihinkään, koska vastuuhenkilöt ottavat arvostelun niin rankasti itseensä.

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #37 : 27.10.03 - klo: 15.15 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"

Jatkan ainoastaan samalla linjalla kanssasi....
Nimim. "sitä saa mitä haluaa"

Saatan hyvinkin olla sokea omille kirjoituksilleni, mutta sanonpa nyt kuitenkin, mikä tässä mielestäni mättää.

Olen arvioinut ja arvostellut asioita, kun on tuntunut, että siihen on syytä. Siinä ohessa on tullut piikitellyksi mm. lajiryhmää, mutta aina olen kuitenkin pyrkinyt selvittämään asiaperusteet.
Esim. sanon suoraan, että lajiryhmä ryssi/antoi ryssiä vuoden tärkeimmän kisamme, SM/NM-kisan. Samoin olen sitä mieltä, että lajiryhmä on vätystellyt rengassäännön osalta, eikä ole ottanut huomioon, mitä kenttä haluaa.

Kun sinä, Tumppi, käyt kimppuuni kritiikkini vuoksi, joskus varsin herkästikin, se on etupäässä ala-arvoista panettelua, ilman asiaperusteita. Tuntuu siltä, että kiukuttelet kiukuttelemisen ilosta.
Mielestäni olet siinä asemassa, että sinun pitäisi ensinnäkin olla vähemmän herkkänahkainen, ja toiseksi kyetä keskustelemaan asialinjalla.

Toisin sanoen: en ole halunnut saada hyökkäyksiäsi, olet siinä väärässä. Tarkoitukseni on keskustella lajimme asioista ja saada niitä paremmalle tolalle. Keskustelu vain ei näytä yleensä johtavan mihinkään, koska vastuuhenkilöt ottavat arvostelun niin rankasti itseensä.



Niin eli mitään ongelmia ei ole niin kauan kuin sinä saat vapaasti piikitellä ja perusteettomasti herjata lajiryhmän toimintaa kunhan et saa itse samanlaista kritiikkiä ??

* tuosta rengasasiasta, faktat on kerrottu, mm. "kentän" halut ne vain ei mahdu sinun ajatusmaailmaasi... et vain itse tunnu niitä hyväksyvän...

* tämän vuoden SM/NM -kilpailulla lajiryhmä ei ollut järjestäjänä ko. kisoissa, joten se ei voi olla syypää siihen että kuljettajien "mielipiteitä" ei ole paikan päällä kuultu ja koska KAIKKI KO. kilpailujen suhteen on mennyt sääntöjen mukaan niin lajiryhmällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, muuta kuin "moraalisista" vääristä asioista ottaa oppia ja tehdä tarvittavat sääntömuutokset... mutta tämähän ei mahdu sinun ajattelumaailmaasi ..... vaan jatkuvasti kritisoit lajiryhmää mm. tuosta asiasta...

* ehkä olisi hyvä, että itse lukisit omat kirjoitukset uudestaan ja pohtisit, oletko todella perustellut yhtään mitään mitä olet sanonut ja onko posketon kritiikkisi täten ollut asiallista....

* kyllä kritiikkiä antaa saa, kunhan se on todella perusteltua ja asiallista, tuolla tyylillä mitä sinä harrastat ei rakenneta yhtään mitään, koska tuomitset aina kaiken mikä on sinun mielipidettäsi vastaan

* herkkänahkaista allekirjoittaneesta ei saa tekemälläkään, tyyliini kuuluu antaa samalla mitalla takaisin, nyt kun tunnen sinut niin en osaa edes suuttua vaan lähinnä naureskelen ;-)

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #38 : 27.10.03 - klo: 15.45 »
Erikoinen tyyli. Itse en aio alentua siihen.
Taitaa olla aika päättää tämä keskustelu.

Poissa Make

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcnetti.wmhost.com/
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #39 : 27.10.03 - klo: 18.17 »
Kiitokset VesaK:lle kuvista, ne löytyvät nyt Rc-netistä.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #40 : 27.10.03 - klo: 18.30 »
Hieno homma! Pikku kevennys olikin paikallaan.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #41 : 27.10.03 - klo: 19.16 »
Tilannekuvista on näköjään vain kolmannes näkyvillä. Eivät tulleet perille, vai oletko Make sensuroinut  :wink:

Puuttuu mm. Viljamin ohitustilanne Jarnosta, ja päivän mestarilaukaus: Simon auto kyljellään ja Teemu pyyhkäisemässä ohi.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #42 : 27.10.03 - klo: 20.37 »
... puhumattakaan kuvaa Tuhma-Tepon autosta tilanteessa, jossa sen peräpää on "puoli metriä" normaalia lyhyempi :mrgreen:

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #43 : 28.10.03 - klo: 16.41 »
Kavereilla on näköjään vakiopaikat korokkeella.

FinTrack 5 29.3.2003


Mäntsälän kapinat 25.10.2003

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #44 : 28.10.03 - klo: 16.57 »
Tuhma Teppo tönästy alas?  :wink:
EuroRC / TEK

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #45 : 28.10.03 - klo: 17.07 »
Tuata noin, oottikos Teppo viimeisessä kurvissa muita, vai miksi käsi ei ole "ratissa"! :wink:

Tuhma-Teppo ?
Torpassa istuttiin rinnakkain koko päivä taannoin, ei mitään ongelmia! 8)
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Make

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcnetti.wmhost.com/
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #46 : 28.10.03 - klo: 21.41 »
No nyt on loputkin kuvista paikallaan. Koodi ei tukenut VesaK:n massiivista kuvasaalista siitä virhe.  :wink:

Nyt löytyy koko paketti kahdessa osassa.

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #47 : 11.11.03 - klo: 20.58 »
Juttua kapinoista eli Rebellion Race 2003

http://www.rczone.net/
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #48 : 13.11.03 - klo: 15.50 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Juttua kapinoista eli Rebellion Race 2003

http://www.rczone.net/


Ihan kiva, että kirjoittavat, mutta ovat laittaeet Mäntsälän sijaitsemaan Järvenpään korkeudelle ;)
-Pekka

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #49 : 13.11.03 - klo: 17.15 »
Edit
Sponsored by own wallet

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #50 : 13.11.03 - klo: 21.16 »
Mäkin lähdin karkuun kehän taakse, kun stadiin alkoi muuttaa liikaa juntteja.
Onneks sentään suuri osa ei uskaltanut tulla perille asti vaan asettu Vantaalle ja Espoosen.
-Pekka

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
MÄNTSÄLÄN KAPINAT - JÄLKIPELIT
« Vastaus #51 : 13.11.03 - klo: 22.52 »
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Mäkin lähdin karkuun kehän taakse, kun stadiin alkoi muuttaa liikaa juntteja.


 :lol:  :lol:
---