Tuli Bajaa taas käskettyä, mutta vain vajaan tankillisen
Huomasin, että ei ole takavakaaja kiinni toisesta päästä niin aattelin jättää ajot, ettei mitään hajoa.
Oli ainut kerta, kun ei ollut työkaluja mukana.
Kotona sit puhistellessa huomasin, että sormen paksuinen oksa oli mennyt vetarin/tukivarren/iskarin väliin niin oli mennyt vetarin suojakumi.
Ja mikä pahempaa niin toiselta puolen oli sisempi kumi irti ja tarkempi tutkistelu paljasti, että vetoakselista oli toinen tappi katkennut = vetari meni vaihtoon.
Siinä sit huomasin, että oli myös kaasu servon ruuvikin lähtenyt mäkeen :lol:
Ilmankos rupes lopussa vähän kaasua päälle jättämään.
No nyt on taas iskussa uuden vetarin myötä ja vanhasta vetarista suojakumi toiselle puolelle.
Juu ja nyt oli ajoissa 10wt öljyt takaiskareissa niin nuo on nyt hyvät. Menee patikossakin hyvin.
Kohta joutuu kyllä uusia takarenkaita ostelemaan. Sen verran äkisti kulunut nuo vakiot.
Osa syynä kyllä malttamaton asvaltilla revittely :lol: