RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: HVoltage - 10.06.09 - klo: 14.04
-
Kilpailukutsu (Harjoituskilpailu)
Turku Open 2009, 11.07.2009 - 12.07.2009 (varapäivät 18.7.2009 - 19.7.2009)
Turku Open on kilpailu jossa kaikki saavat rata-ajoaikaa saman verran suorituksesta riippumatta.
Luokat:
M8 * Lauantaina 11.7.2009 (18.7.2009)
M8 (+RTR), T8, Sähkökrossi * Sunnuntaina 12.7.2009 (19.7.2009)
Ilmoittautuminen:
Sähköpostilla lehtojarvi AT gmail.com, viimeistään 3.7.2009 mennessä
* Ilmoita *
Luokka/Luokat: M8 / M8 RTR / T8 / Sähkökrossi
Oma nimi: Ville Vauhdikas
Seura:(jos on) Pikkuautokerho
Taajuudet: väh.2kpl / 2.4ghz (kannattaa ilmoittautua vaikka olisi vain yksi kidetaajuus, toista ei välttämättä tarvita)
Auto: Nopee
Moottori: Vielä nopeempi
Ponderin no. / Vuokraan ponderin (Vuokrapondereita rajoitetusti)
************
Osallistumismaksu: 20 euroa / luokka.
Jälki-ilmoittautumismaksu 20 euroa. (Jälki-ilmoittautuminen mahdollista vain jos paikkoja on vapaana)
Osallistumismaksu maksetaan käteisellä kilpailupaikalla ilmoittautumisen yhteydessä.
Ei lisenssivaatimusta, mutta perustietämys SM sarjasäännöistä vaaditaan.
Osallistujarajoitus yhteensä 60 kuljettajaa / päivä. (5 erää) ilmoittautumisjärjestyksessä.
Sunnuntain osalta voidaan osallistumista joutua rajoittamaan luokkakohtaisesti tai luokkia voidaan joutua yhdistelemään (ts. samaan aikaan radalla).
Kilpailun johtaja: Jethro Lehtojärvi
Päätuomarit: Jani Parjanen ja Aki Mertsola
Ratatuomarit: Valitaan ohjaajakokouksessa
Ajanotto: Lehtojärvi / Parjanen / Mertsola
Lapsfree ohjelmisto ja AMB laitteisto, AMB personal transponder
Kilpailupaikalta voi vuokrata AMB personal transponderin (rajoitetusti). Vuokratessasi varmista virransyöttö jo kotona.
(Kytkentä vastaanottimen kolmanteen kanavaan tai erillisellä haaroittimella ns. y-johto)
Ponderin vuokra on 5 euroa/päivä ja maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Vastuu ponderin asentamisesta vuokraajalla. Vuokraponderin rikkoitumisen korvaa vuokraaja uudella transponderilla, kahden viikon kuluessa kilpailusta.
Säännöt:
M8
- M8 SM sarjasääntö (vanhat EFRA leimatut pillit sallittu)
M8 RTR
- Kuten M8 SM sarjasääntö seuraavin poikkeuksin
- Auton pitää perustua ns. RTR sarjaan(valmispaketti)
- Sähköt, kori, siipi, säädöt ja renkaat saa valita vapaasti (SM sarjasääntöjen puitteissa).
- Osa auton osista voi olla korvattu valmistajan omilla optio-osilla.
- Pakoputkessa ei tarvitse olla EFRA leimaa.
- Vain alkuperäisen kaltaiset RTR (ensiasennus) moottorit sallittu koosta riippumatta, pakoputki mukaanlukien.
T8
- Finnish Open Kerhosarjan mukaan
Sähkökrossi
- Kokoluokka 1/10
- M2-10, M4-10 luokkamääritteen autot.
- CORR määritteen autot (Slash ja SC10)
- "T" luokan autot kuten esim: Asso B10T4 tai HPI Firestorm
- Moottori ja akut vapaat (vain kovakuoriset), lipo akut ladattava FTT 2009 sarjasäännön mukaan (mm. latauspussi, tasaaja).
Ajokaavio:
M8, T8, M8 RTR
- Kaksi harjoituskierrosta (jälkimmäinen harjoitus pakollinen sekä ajaa että nostaa)
- Neljä alkueräkierrosta (alkuerät ajetaan pisteiden mukaan joihin lasketaan kaksi parasta, tasapisteissä parempi tulos ratkaisee)
- Finaalit alkuerätulosten mukaan, 12 autoa / finaali, ei nousufinaaleja, alkueräsijoitus määrää finaalipaikan.
- Harjoitukset 7min, alkuerät 3+5min, finaalit 3+45min
Sähkökrossi:
- Kaksi harjoituskierrosta (jälkimmäinen harjoitus pakollinen sekä ajaa että nostaa)
- Neljä alkueräkierrosta (alkuerät ajetaan pisteiden mukaan joihin lasketaan kaksi parasta, tasapisteissä parempi tulos ratkaisee)
- Kolme finaalikierrosta alkuerätuloksien mukaan, 12 autoa / finaali
- Tarvittaessa ajetaan lyhyempää profiilia jos radan kunto tätä edellyttää.
- Harjoitukset ja alkuerät 8 min, finaalit 10 min
maks. 12 autoa / erä
Aikataulu ja erälistat:
Lopullinen aikataulu ja erälistat julkaistaan 8.7.2009 mennessä.
Pääpiirteissään kuitenkin kilpailupäivä ajoittuu välille klo 8:00-19:00
Pidätetään oikeus muutoksiin vuorokautta ennen kilpailun alkua. Kilpailulla säävaraus, peruutus tai siirto ilmoitetaan viimeistään edellisenä iltana klo 21:00 mennessä. Vara-ajankohtana 18.7.2009
Palkinnot:
Kaikkien finaalien kolme parasta pokaalein, lisäksi tavarapalkintoja.
Vastuu:
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan annettuja sääntöjä ja kilpailunjohdon antamia määräyksiä.
Kilpailupaikka:
Turku - Jyrkkälä, Suikkilantie 8, Turku
KARTTA (http://kartat.eniro.fi/query?mop=aq&mapstate=6%3B22.19575%3B60.45993%3Bs%3B22.11162%3B60.49907%3B22.27989%3B60.42079%3B876%3B769%3B0%3B1&mapcomp=%3B%3B%3BSuikkilantie%3B8%3B%3B20210%3BTURKU%3B%3B%3B%3B%3B22.195830564419623%3B60.459935233797744%3B%3B%3B%3BTurku%3Bmaps_address_fi.586757.12%3B0&what=map_adr&searchInMap=2&geo_area=Suikkilantie%208&stq=0&pis=0)
Koordinaatit:
N 60º 27.605'
E 022º 11.734'
Muita asioita:
Kilpailupaikalla on sähköt (230VAC ja 12VDC).
Paineilma ja kilpailukaluston pesupaikka. Kuuluisa itsepalvelu europuffetti ja lähellä pizzeria ja kauppa.
Kilpailua koskevat tiedustelut ja kyselyt:
YV:llä "allekirjoittaneelta"
Kilpailua tukemassa:
EA-Import
Hobao Finland
Hobbylinna
RC Sabe
EDIT: Kirjoitusvirheet
EDIT2: Tarkennettu kidetaajuusvaatimusta
EDIT3: Lisättyy ilmoittautumiseen takaraja
-
Ilmoittautuneet 30.6.2009 klo 21:01
Lauantai
M8 Kilpailijoita 34
Nimi Seura Auto Moottori Ponderi Taajuudet
Jethro Lehtojärvi TUA Hot Bodies D8 GO 5139606 2,4Ghz
Jari Eklund UAU Team Magic Trinity 3585938 2,4Ghz
Henry Kanerva PRCA Xray XB8 EC OS 9675929 2,4Ghz
Joonas Vuojolahti UAU Hong Nor X2 OS Speed 6965538 2,4Ghz
Pekka Kuronen UAU Hot Bodies D8 OS 8880998 2,4Ghz
Jaakko Hietaoja LoiUA Hot Bodies D8 GO 7647761 2,4Ghz
Teemu Vesterinen TUA Kyosho MP9 OS 4900527 2,4Ghz
Kaius Perttilä UAU Xray 808 OS 8502186 2,4Ghz
Marko Eklund TamUA Xray 808 OS 7917076 2,4Ghz
Matti Jokelainen TUA OCM GO 9674692 2,4Ghz
Jani Parjanen TUA Losi 8ight 2.0 OS Tulossa 2,4Ghz
Olli-Pekka Lehtiö TUA Losi OS 5045660 40.985 40.975 40.965
Juha-Pekka Lehtiö TUA Losi OS 2647315 2,4Ghz
Marko Kajander TUA Losi OS 6438714 2,4Ghz
Jasse Huurre TUA Hot Bodies D8 GO 9604943 2,4Ghz
Mikko Mäkinen PRCA Xray 808 Novarossi 7772567 2,4Ghz
Antti Erjala - OCM GO Vuokra 40.675 40.685
Aku Tehikoski - Hong Nor X2 OS 6977236 2,4Ghz
Aki Mertsola TUA Hobao Hyper 9 OS 6655076 2,4Ghz
Tomi Björkman TUA Losi 8ight 2.0 OS 5915788 2,4Ghz
Janne Suutari KotkaUA Xray 808 OS Vuokra 2,4Ghz
Petri Mylläri SaloUA Hong Nor X2 OS 3438163 2,4Ghz
Markku Honkanen PKSRCA Hobao Hyper 9 OS 7040530 2,4Ghz
Max Mört UAU Xray XB8 EC Novarossi 5461283 2,4Ghz
Miikka Kauttu TamUA Kyosho Orion 6969100 40.685 40.715 40.785 40.915
Niko Kartano TUA Xray XB8 STS Vuokra 2,4Ghz
Joni Hietala KotkaUA Xray 808 Novarossi 7180604 2,4Ghz
Jami Oksanen SRC-Hyvinkää OCM GO 6436637 2,4Ghz
Aaro Lecklin KotkaUA Xray 808 OS 8049406 2,4Ghz
Kai Jämsä TUA Losi OS 3714997 2,4Ghz
Eero Tuominen - Losi CMB Vuokra 2,4Ghz
Tobias Gasalla TUA/ESP Losi OS Vuokra 2,4Ghz
Mika Huttunen PRCA Mugen MBX6 Novarossi 6243254 2,4Ghz
Reijo Mattila UAU Xray 808 OS 4402866 2,4Ghz
Sunnuntai
M8/M8 RTR Kilpailijoita 6
Nimi Seura Auto Moottori Ponderi Taajuudet
Tuomo Örling UAU OCM DT-19 RTR GO Vuokra 26.995 27.045 (RTR)
Petri Nirkkonen UAU OCM/Hobbytech GO Vuokra 40.630 40.710 (RTR)
Jasse Huurre TUA Hot Bodies D8 GO 9604943 2,4Ghz
Tobias Gasalla TUA/ESP Losi OS Vuokra 2,4Ghz
Jaakko Hietaoja TUA Hot Bodies D8 GO 7647761 2,4Ghz
Markku Honkanen PKSRCA Hobao Hyper 9 OS 7040530 2,4Ghz
T8 Kilpailijoita 16
Nimi Seura Auto Moottori Ponderi Taajuudet
Joonas Vuojolahti UAU Hong Nor X2 OS .28XZ Tulossa 2,4Ghz
Teemu Vesterinen TUA Kyosho ST-RR OS 4900527 2,4Ghz
Kaius Perttilä UAU Hobao ST SH 8502186 2,4Ghz
Jukka Ruuskanen UAU Hong Nor X2 OS .28XZ 9673733 2,4Ghz
Matti Jokelainen TUA Losi 8ight-T 2.0 GO 5570031 2,4Ghz
Veli-Pekka Virtanen TUA Losi 8ight-T 2.0 OS 2775562 2,4Ghz
Nana Parjanen TUA Losi 8ight-T 2.0 OS Tulossa 2,4Ghz
Mika Rinne UAU Kyosho ST Orion 6593547 2,4Ghz
Petri Mylläri SaloUA Hong Nor X2 OS 3438163 2,4Ghz
Marko Mäki - Hong Nor X2 OS Vuokra 2,4Ghz
Olli Tavi TPR Hobao ST SH Vuokra 2,4Ghz
Mika Hasanen TPR Hong Nor X2 SH Vuokra 2,4Ghz
Jethro Lehtojärvi TUA Hotbodies D8T Novarossi 5139606 2,4Ghz
Mikko Kaplas UAU Hong Nor X1 OS 5227588 2,4Ghz
Petri Nirkkonen UAU OCM GO Vuokra 2,4Ghz
Juho Hattunen JärvSRK Kyosho ST-R SH Tulossa 2,4Ghz
Sähkökrossi Kilpailijoita 8
Nimi Seura Auto Moottori Ponderi Taajuudet
Jaakko Hietaoja LoiUA Hot Bodies D4 Nosram 7647761 2,4Ghz
Jethro Lehtojärvi TUA Hot Bodies D4 Nosram 6512762 2,4Ghz
Jani Häkkinen RaisUA Asso B4 Speed Passion Vuokra 2,4Ghz
Janne Suutari KotkaUA Asso T4 Hobby wing Vuokra 2,4Ghz
Jan Sandberg RaisUA Traxxas Slash 8.5T Vuokra 2,4Ghz
Kaj Rantamo SB Tuska HPI E-Firestorm Flux Vuokra 2,4Ghz
Jami Oksanen SRC-Hyvinkää Hot Bodies D4 CS 6436637 2,4Ghz
Jyrki Lehto ATAK/UA BJ4 WE LRP 6853035 40.665 40.735 40.755 40.785
-
Muutaman kyselyn johdosta pieni selvennys "sähkökrossi" luokkaan + muuta asiaa.
Luokka ajetaan "sähkökrossi" luokkana joten kaikki autot ajavat siinä saman arvoisina. Mitään autotyypin mukaisia luokkaerotteluja ei tehdä. Kuitenkin ollaan haluttu rajoittaa autotyypit kilpa-autohin joihin ei valitettavasti monsterit kuulu.
Sähköllä ajaminen "10" kokosilla on nyt ensimmäistä kertaa Jyrkkälässä joten kilpailun luonne on kokeiluluontoinen. Luokkavapaudella haetaan sitä että saadaan mahdollisimman paljon uusia harrastelijoita paikalle ihmettelemään ja kokeilemaan kilpailemista. Erän pituudella kitketään ylilyönnit "voima" puolella.
Kannustankin nyt kaikkia harrastajia jotka eivät ole kilpailemista saati radalla ajoa koskaan kokeillut, nyt siihen on siis oivallinen mahdollisuus, täydellä "palvelulla".
M8 RTR luokalle ei ilmeisesti ole imua. Tämän ajatuksena oli suoda ns. pihasudittelijoille oivallinen mahdollisuus tulla kokemaan radalla ajoa ilman suorituspaineita pienen kisailun merkeissä. Samana päivänä ajaa kokenutta porukkaa T8 luokassa joten tietotaitoa on tarjolla. Toki tämä "RTR" luokka voidaan myös luonnehtia "en ole ikinä ajanut kilpaa" luokkana.
Aikaa kilpailuun on vielä pitkästi joten muutokset ovat aivan mahdollisia, ainakin M8 RTR luokkamääritteelle.
-
Sunnuntain M8 RTR luokalle nähtävästi ei ole sanottavaa kysyntää.
Muutetaan tämä sunnuntain M8 RTR luokka lauantain tapaan avoimeksi M8 luokaksi. Mikäli "RTR" luokkaan ilmoittautuu 3 tai enemmän poimitaan nämä erikseen palkittaviksi tulosliuskoista.
Pari viikkoa vielä aikaa harkita karkeloihin osallistumista.
"Kyl Turkkusse on ain mukava tull..."
-
onkohan jamin ilmo tullu perille? eli m8 la ja sähköcrossi su???(jami oksanen)
-
Eiköhän, en ole vain vähän aikaan ehtinyt s-postia lukemaan kuin etänä... ts. päivittämään listaa... Näkyy tulleen sen verran lisää että pitäneekin tänään koittaa viilailla listat ajantasalle.
Samaan syssyyn voisin mainita että viikko aikaa ilmoittautua ennakkoon!
-
Noniin, nyt on listat ajantasalla!
Samalla muistuttaisin että jos intoa riittää niin "tavallisella" M8:lla voi ajaa myös sunnuntain kisassa.
-
Noniin, nyt on listat ajantasalla!
Samalla muistuttaisin että jos intoa riittää niin "tavallisella" M8:lla voi ajaa myös sunnuntain kisassa.
Heh, mun nimi sopii paremmin tonne Sunnuntain listaan, kärki kymppi paikka on lähes varma :grin:.
Ainakin tällä hetkellä
-
TURKU OPEN kisoissa tullaan jakamaan myös "Komein kärry" palkinto, kilpailijaäänestyksen perusteella.
Kiillottakaa kärrynne siis huippukuntoon ...
...myös tavarapalkintoja.
Vielä ehtii mukaan...
-
Luokka:M8
Nimi:Vesa Kytö
Seura:-
Taajuus:2.4Ghz
Auto:Hong Nor X2
Moottori:Os
Ponderi: Vuokraan ponderin.
-
Ilmoittautuminen:
Sähköpostilla lehtojarvi AT gmail.com, viimeistään 3.7.2009 mennessä
* Ilmoita *
Luokka/Luokat: M8 / M8 RTR / T8 / Sähkökrossi
Oma nimi: Ville Vauhdikas
Seura:(jos on) Pikkuautokerho
Taajuudet: väh.2kpl / 2.4ghz (kannattaa ilmoittautua vaikka olisi vain yksi kidetaajuus, toista ei välttämättä tarvita)
Auto: Nopee
Moottori: Vielä nopeempi
Ponderin no. / Vuokraan ponderin (Vuokrapondereita rajoitetusti)
************
Osallistumismaksu: 20 euroa / luokka.
Jälki-ilmoittautumismaksu 20 euroa. (Jälki-ilmoittautuminen mahdollista vain jos paikkoja on vapaana)
Huomioi heti ensinmäinen kohta...
Ja ilmoittauduitko nyt lauantaille vai sunnuntaille???
-
Luokka:M8
Nimi:Vesa Kytö
Seura:-
Taajuus:2.4Ghz
Auto:Hong Nor X2
Moottori:Os
Ponderi: Vuokraan ponderin.
Laitetaan listoille, kaipa se näinkin hoituu. Vielä kun kerrot kumpana päivänä?
-
TURKU OPEN 2009, Erälista, Lauantai 11.7.2009
ERÄ 1
NroNimi Seura Auto Moottori Ponderi Taajuudet
25 Juha-Pekka LehtiöTUA Losi OS 26473152,4Ghz
26 Jasse Huurre TUA Hot Bodies D8GO 96049432,4Ghz
27 Antti Erjala - OCM GO Vuokra 40.675 40.685
28 Aku Tehikoski - Hong Nor X2 OS 69772362,4Ghz
29 Max Mört UAU Xray XB8 EC Novarossi 54612832,4Ghz
30 Joni Hietala KotkaUA Xray 808 Novarossi 71806042,4Ghz
31 Eero Tuominen - Losi CMB Vuokra 2,4Ghz
32 Jami Oksanen SRC-HyvinkääOCM GO 64366372,4Ghz
33 Henry Kanerva PRCA Xray XB8 EC OS 96759292,4Ghz
34 Vesa Kytö - Hong Nor X2 OS Vuokra 2,4Ghz (?)
ERÄ 2
NroNimi Seura Auto Moottori Ponderi Taajuudet
13 Aki Mertsola TUA Hobao Hyper 9OS 66550762,4Ghz
14 Teemu Vesterinen TUA Kyosho MP9 OS 49005272,4Ghz
15 Kai Jämsä TUA Losi OS 37149972,4Ghz
16 Niko Kartano TUA Xray XB8 STS Vuokra 2,4Ghz
17 Reijo Mattila UAU Xray 808 OS 44028662,4Ghz
18 Marko Kajander TUA Losi OS 64387142,4Ghz
19 Aaro Lecklin KotkaUA Xray 808 OS 80494062,4Ghz
20 Tobias Gasalla TUA/ESP Losi OS Vuokra 2,4Ghz
21 Miikka Kauttu TamUA Kyosho Orion 696910040.785 40.685 40.715 40.915
22 Olli-Pekka LehtiöTUA Losi OS 504566040.985 40.975 40.965
23 Mika Huttunen PRCA Mugen MBX6 Novarossi 62432542,4Ghz
ERÄ 3
NroNimi Seura Auto Moottori Ponderi Taajuudet
1 Joonas VuojolahtiUAU Hong Nor X2 OS Speed 69655382,4Ghz
2 Markku Honkanen PKSRCA Hobao Hyper 9OS 70405302,4Ghz
3 Tomi Björkman TUA Losi 8ight 2.OS 59157882,4Ghz
4 Petri Mylläri SaloUA Hong Nor X2 OS 34381632,4Ghz
5 Marko Eklund TamUA Xray 808 OS 79170762,4Ghz
6 Jani Parjanen TUA Losi 8ight 2.OS Tulossa 2,4Ghz
7 Pekka Kuronen UAU Hot Bodies D8OS 88809982,4Ghz
8 Jethro LehtojärviTUA Hot Bodies D8GO 51396062,4Ghz
9 Jaakko Hietaoja TUA Hot Bodies D8GO 76477612,4Ghz
10 Jari Eklund UAU Team Magic Trinity 35859382,4Ghz
11 Kaius Perttilä UAU Xray 808 OS 85021862,4Ghz
***
TURKU OPEN 2009, Erälista, sunnuntai 12.7.2009
Erä 1, M8
NroNimi Seura Auto MoottoriPonderi Taajuudet
18 Tuomo Örling UAU OCM DT-19 RTR GO Vuokra 26.995 27.045 (RTR)
19 Petri Nirkkonen UAU OCM/Hobbytech GO Vuokra 40.630 40.710 (RTR)
20 Jasse Huurre TUA Hot Bodies D8 GO 9604943 2,4Ghz
21 Tobias Gasalla TUA/ESP Losi OS Vuokra 2,4Ghz
22 Jaakko Hietaoja TUA Hot Bodies D8 GO 7647761 2,4Ghz
23 Markku Honkanen PKSRCA Hobao Hyper 9 OS 70405302,4Ghz
24 Vesa Kytö - Hong Nor X2 OS Vuokra 2,4Ghz (?)
Erä 2 Sähkökrossi
NroNimi Seura Auto MoottoriPonderi Taajuudet
25 Jaakko Hietaoja LoiUA Hot Bodies D4 Nosram 7647761 2,4Ghz
26 Jethro Lehtojävi TUA Hot Bodies D4 Nosram 6512762 2,4Ghz
27 Jani Häkinen RaisUA Asso B4 SP Vuokra 2,4Ghz
28 Janne Suutari KotkaUA Asso T4 HW Vuokra 2,4Ghz
29 Jan Sandberg RaisUA Traxxas Slash 8.5T Vuokra 2,4Ghz
30 Kaj Rantamo SB Tuska HPI E-FirestormFlux Vuokra 2,4Ghz
31 Jami Oksanen SRC-HyvinkääHot Bodies D4 CS 6436637 2,4Ghz
32 Jyrki Lehto ATAK/UA BJ4 WE LRP 6853035 40.785 40.735 40.755 40.665
Erä 3 T8
NroNimi Seura Auto MoottoriPonderi Taajuudet
10 Teemu Vesterinen TUA Kyosho ST-RR OS 4900527 2,4Ghz
11 Marko Mäki - Hong Nor X2 OS Vuokra 2,4Ghz
12 Olli Tavi TPR Hobao ST SH Vuokra 2,4Ghz
13 Mikko Kaplas UAU Hong Nor X1 OS 5227588 2,4Ghz
14 Petri Nirkkonen UAU OCM GO Vuokra 2,4Ghz
15 Jukka Ruuskanen UAU Hong Nor X2 OS 9673733 2,4Ghz
9 Nana Parjanen TUA Losi 8ight-T 2.OS Tulossa 2,4Ghz
17 Juho Hattunen JärvSRK Kyosho ST-R SH Tulossa 2,4Ghz
Erä 4 T8
NroNimi Seura Auto MoottoriPonderi Taajuudet
1 Petri Mylläri SaloUA Hong Nor X2 OS 3438163 2,4Ghz
2 Joonas Vuojolahti UAU Hong Nor X2 OS Tulossa 2,4Ghz
3 Matti Jokelainen TUA Losi 8ight-T 2.GO 5570031 2,4Ghz
4 VP Virtanen TUA Losi 8ight-T 2.OS 2775562 2,4Ghz
5 Mika Hasanen TPR Hong Nor X2 SH Vuokra 2,4Ghz
6 Kaius Perttilä UAU Hobao ST SH 8502186 2,4Ghz
7 Jethro Lehtojärvi TUA Hot Bodies D8T JP 5139606 2,4Ghz
8 Mika Rinne UAU Kyosho ST Orion 6593547 2,4Ghz
-
Aikataulu ja ajokaavio Lauantai 11.7.2009
Harjoitus
Erä H1 H2 Pituus Väli Nostajat
1 9:00 10:00 7 min 10 min Erä 4
2 9:10 10:10 7 min 10 min Erä 1
3 9:20 10:20 7 min 10 min Erä 2
4 9:30 10:30 7 min 10 min Erä 3
Ohjaajakokous 9:40 10:00 20 min
Alkuerät *
Erä AE1 AE2 AE3 AE4 Pituus Väli Nostajat
1 10:40 11:10 11:40 12:40 3+5 min 10 min Erä 3
2 10:50 11:20 11:50 12:50 3+5 min 10 min Erä 1
3 11:00 11:30 12:00 13:00 3+5 min 10 min Erä 2
* Alkuerät ajetaan pistelaskuperiaatteella, 2 parasta lasketaan tuloksiin (tasatuloksissa parempi aika ratkaisee)
Ruokatauko 12:10 12:40 30 min
Nousufinaalit * Pituus Väli Nostajat Alkuerien sijoitus määrää nousufinaalin
1/3 C 13:30 3+20 25 min 1/3 A 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30,33,36
1/3 B 13:55 3+20 25 min 1/3 C 2,5,8,11,14,17,20,23,26,29,32,35
1/3 A 14:20 3+20 25 min 1/3 B 1,4,7,10,13,16,19,22,25,28,31,34
1/3 Finaalien; Sijat 1-4 A-Finaali, Sijat 5-8 B-Finaali, Sijat 9-12 C-Finaali
Pääfinaalit * Pituus Väli Nostajat
C-Fin 15:45 3+45 min 60 min A-Fin
B-Fin 16:45 3+45 min 60 min C-Fin
A-Fin 17:45 3+45 min 60 min B-Fin
* Finaaleissa käytössä 10min korjaustaukosääntö, rata tällöin auki.
Palkintojen jako noin 19:00
Nostajana voi toimia ainoastaan kilpailuun ilmoittautunut kilpailija tai erikseen luvan saanut nostaja, alle täysi-ikäisille suositellaan huoltajaa nostajaksi.
Noston laiminlyönti johtaa kilpailusta ulos sulkemiseen, ilman eri varoitusta.
Aikataulu ja ajokaavio Sunnuntai 12.7.2009
Harjoitus
Luokka Erä H1 H2 Pituus Väli Nostajat
M8 1 9:00 10:00 7 min 10 min Erä 4
Sähkö 2 9:10 10:10 8 min 10 min Erät 1 ja 4
T8 3 9:20 10:20 7 min 10 min Erät 1 ja 2
T8 4 9:30 10:30 7 min 10 min Erä 3
Ohjaajakokous 9:40 10:00 20 min
Alkuerät *
Luokka Erä AE1 AE2 AE3 AE4 Pituus Väli Nostajat
M8 1 10:40 11:20 12:30 13:10 3+5 min 10 min Erä 4
Sähkö 2 10:50 11:30 12:40 13:20 8 min 10 min Erät 1 ja 4
T8 3 11:00 11:40 12:50 13:30 3+5 min 10 min Erät 1 ja 2
T8 4 11:10 11:50 13:00 13:40 3+5 min 10 min Erä 3
* Alkuerät ajetaan pistelaskuperiaatteella, 2 parasta lasketaan tuloksiin (tasatuloksissa parempi aika ratkaisee)
Ruokatauko 12:00 12:30 30 min
BONUS! Vapaa harjoitus 13:50 14:20 30 min (ei nostajia)
Pääfinaalit * Pituus Väli Nostajat
Sähkö 1. Fin 14:30 10 min 20 min T8 B-Fin
M8 A-Fin 14:50 3+45 min 60 min T8 A-Fin
Sähkö 2. Fin 15:50 10 min 20 min T8 A-Fin
T8 B-Fin 16:10 3+45 min 60 min M8 + Sähkö
Sähkö 3. Fin 17:10 10 min 20 min T8 B-Fin
T8 A-Fin 17:30 3+45 min 60 min T8 B-Fin
* T8 ja M8 luokkien finaaleissa käytössä 10min korjaustaukosääntö, rata tällöin auki.
Palkintojen jako noin 18:30
Nostajana voi toimia ainoastaan kilpailuun ilmoittautunut kilpailija tai erikseen luvan saanut nostaja, alle täysi-ikäisille suositellaan huoltajaa nostajaksi.
Noston laiminlyönti johtaa kilpailusta ulos sulkemiseen, ilman eri varoitusta.
-
Huomatkaa että ensimmäiset treenit alkaa klo 9:00, pitkämatkalaisille tunti lisää aamu-unta. Lisäsin lauantaille myös 20min nousufinaalit ennakkotiedoista poiketen, ajetaan kunnolla kun on kerran aikaa...
Ilmoittautuminen kisapaikalla harjoituksen aikana!
Huomiot mahdollisista virheistä YV:llä allekirjoittaneelle...
-
Luokka:M8
Nimi:Vesa Kytö
Seura:-
Taajuus:2.4Ghz
Auto:Hong Nor X2
Moottori:Os
Ponderi: Vuokraan ponderin.
Laitetaan listoille, kaipa se näinkin hoituu. Vielä kun kerrot kumpana päivänä?
Tuo Lauantai riittänee... Kiitokset kuitenkin..
-
Erä 3 T8
Mikko Kaplas taitaa olla kahteen kertaan? Eli yksi erästä 2 erään 1 niin molemmissa on 8 kuskia, jos muita ei tule
-
Hyvin huomattu, kiitos!
Keliennusteet näyttäisi vaihtuvan ihan jatkuvasti, menee kyllä ihan arpapeliksi millaista säätä on tarjolla...
-
Totta...
Alusta lähtien on kyllä lupaillut että lauantaina ei pitäis pahemmin sadella... Mutta sunnuntaille on jatkuvasti luvattu monsuunia...
Toivotaan että ne vesisateet kiertäis just sopivasti sinne missä aina sataa... eli saloon, ja jäis sinne.
-
Säätiedotus on luvannut edelleen epävakaista keliä, mutta la ja su akselille kuitenkin vain kevyitä sadekuuroja.
Fakta on kuitenkin se että rata kestää kovemmankin vesisateen. Tiistaina tuli vettä kuin asiaa ja eilen keskiviikkona ajettiin iltapäivällä pölyävällä radalla.
Seuraamme tilannetta ja ilmoitamme viimeistään huomenna miten ajetaan...
\Kilpailutiimin puolesta Jeppe
BTW: Tuosta linkistä kun katsoon niin tuo artukaisten sääasema on muutaman sadan metrin päästä jyrkkälän rataa... KLIK! (http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?Keywords=&station=2773¶m=1&map=1&place=Turku&Siirry.x=6&Siirry.y=11)
-
Nyt on satanut vettä vaihtelevasti lähes tauotta kaksi päivää. Rata on hieman pehmennyt ja ratamestari parhaillaan talkoilee rataa vieläkin parempaan iskuun, lähinnä jyräämällä. Rata on huippukunnossa tulevia kisoja ajatellen.
Juuri nyt pilvipeite rakoilee ja ennusteeksi lauantaille ja sunnuntaille lähteistä riippuen on annettu heikkoja sadekuuroja, heikot sadekuurot ei kisaamista tunnetusti haittaa vaan pitävät itseasiassa radan hyvässä iskussa (ei pölyä).
Kisatiimin on kaikesta huolimatta päättänyt että kisat pidetään nyt tulevana viikonloppuna. Aikataulussa on aikaa myös odotella jos sade paikallisesti yltyy. Tervetuloa!
PS: Jyrkkälässä ei sada koskaan...
Sääennusteet on vaihdelleet aivan tolkuttomasti koko viikon. Nyt näin...
(http://www.fmi.fi/img/saa/paikallissaa/gram_5d_fi_Turku_2009071015_2009071010.gif)
(http://www.foreca.fi/Suomi/kuvat/tasmasaa/fin-fi-45_200907100600.png)
-
PS: Jyrkkälässä ei sada koskaan...
Muahahahahahah....
Sinä aikana kun minä olen kisaa ajanut niin sen verran usein on kisaviikonlopuilla sadellu vettä että jyrkkälä on joko jaetulla ekalla sijalla tai sitten tiukasti tokana.
Hirveesti ovat joo ennusteet vaihdelleet... Toitottavasti nyt jukoliste noi sateet pysyis pieninä.
Uusia osia niin turha testata jos rata on märkä.
-
Hirveesti ovat joo ennusteet vaihdelleet... Toitottavasti nyt jukoliste noi sateet pysyis pieninä.
Uusia osia niin turha testata jos rata on märkä.
Onhan siinä sitten sunnuntaipäivä vielä aikaa testiä uutta autoa :mrgreen:
-
Tjoooo....
Mut tietäen noiden ennusteiden heittelyt ja mun pessimistesen luonteen...
Sunnuntaina sataa kuitenkin kaatamalla.
-
lauantaina harjoitusten 4 erä: ei näyttänyt tällaista erää olevan olemassakaan?
-
Taivas on tällä hetkellä täysin pilvetön ja aurinkoa sataa kaatamalla, näyttäisi olevan myös melko tyyntä...
Rata oli eilen ehtoolla herkku kunnossa, parit treenaajatkin kävi...
-
Jyrkkälä SU 01:00; pääsuoralla näkyvissä enemmän vettä kuin savea. Välialueet myös täynnä vettä. Tällä hetkellä ei enää sada, yö aikaa veden imeytyä ja ennuste lupaa aurinkoa heti aamusta alkaen. Oma veikkaus on kuitenkin että radalla ei halua kukaan ajaan ennen klo 11:00.
Lisätietoa aamulla...
-
Aurinko paistaa taas täysillä. Sääennusteessa ei ole edes kuurosateen uhkaa...
Raportoin radan kunnosta kun vajaa tunnin päästä olen pelipaikalla...
Klo 7:15 radalla on muutamia lätäköitä, muilta osin rata ei tartu kengänpohjiin. Aurinko paistaa täysin pilvettömältä taivaalta. Radan välialueilla on isompia lätäköitä. Klo 9:00 tilanne on huomattavan erilainen...
\Jeppe
-
Nyt rata kuivuu sitä vauhtia että alkueriin mennessä rata on täysin ajokuiva.
-
Nyt rata kuivuu sitä vauhtia että alkueriin mennessä rata on täysin ajokuiva.
Lätäköt on pumpattu pois ja rata kuivuu silmissä. Vielä ehtii mukaan. :roll:
-
Hienot Buggy kisat Lauantaina....Turun järjestely poppoolle ISO KIITOS sairaan makeet kisat...Kaikki pääs ajaa kerrankin paljon... Meidän Teamin kisa tarina löytyy http://www.gambleratvracing.com/uutiset.html osoitteesta.... HYVÄ MEININKI LISÄÄ TÄMMÖISIÄ OPETTELU KISOJA....
-
tänään sunnuntaina oli kanssa aivan loistava kisapäivä. Harmi vaan että osa ei saapunu paikalle, no meillä läsnäolleilla oli sitäkin mukavampaa vai mitä!? Kiitokset! Jasselle erityiskiitos mekkauksesta finaalissa.
-
Suur-kiitos täältäkin, hienot kisat! Hienoja palkintojakin oli reilusti tarjolla. Rata oli muuttunut huomattavasti edellisestä näkemästä, ja oli mielestäni vaikein jota tullut kokeiltua. Auto oli hieman heikossa kunnossa, oli hieman haastavaa mekata autoa kun 2mm avain meni poikki :) Tosin autosta ei vieläkään mitään mennyt rikki, eikä yhtäkään stumppia. Kuski toimi ehkä jopa hieman paremmin kuin auto, kerrankin näin päin.. Taisi olla eka kisa kun allekirjoittaneen konttiin ajettiin useammin kuin toisin päin.
Ikävä kyllä en tänään päässyt paikalle kun silmät olivat aamulla muurautuneet täysin umpeen.. Eilen oli koko päivän hieman silmät ärtyneitä, ei mitään uutta kisoissa, mutta saivat ilmeisesti siipeensä normaalia enemmän.. Ehkä joskus oppii räpsyttämään silmiään samaan aikaan kun ajaa ja pitämään metanoolin katkuiset näppinsä poissa..
Suuri kiitos ja kumarrus Team Mörtille mekkauksista!!
-
Kilpailun lopputulokset:
Lauantai M8, A-Finaali (Keskeytetty 'monsuunin' takia 14min kohdalla)
SijRuutuNimi Kierrokse Aika Nopein kierro KA
1 1 #6 Jani Parjanen 18 13m35.179 41.146 45.288 (TQ)
2 2 #1 Joonas Vuojolahti 18 13m47.835 42.766 45.991
3 4 #13 Aki Mertsola 18 13m55.910 41.903 46.439
4 5 #5 Marko Eklund 17 13m29.349 43.726 47.609
5 10 #14 Teemu Vesterinen 17 14m01.980 44.952 49.528
6 8 #15 Kai Jämsä 17 14m05.014 44.756 49.707
7 7 #21 Miikka Kauttu 16 13m23.086 45.000 50.193
8 9 #11 Kaius Perttilä 15 13m32.875 45.651 54.192
9 11 #30 Joni Hietala 15 13m57.340 48.994 55.823
10 12 #19 Aaro Lecklin 14 13m59.720 48.383 59.980
11 3 #3 Tomi Björkman 12 9m28.236 42.121 47.353
12 6 #9 Jaakko Hietaoja 9 11m53.393 42.307 79.266
Lauantai M8, B-Finaali
SijRuutuNimi Kierrokse Aika Nopein kierro KA
1 9 #8 Jethro Lehtojärvi 57 45m06.503 43.420 47.483
2 1 #17 Reijo Mattila 55 45m31.981 44.043 49.672
3 8 #23 Mika Huttunen 52 45m14.274 44.981 52.198
4 4 #33 Henry Kanerva 49 45m10.024 49.069 55.307
5 3 #28 Aku Tehikoski 48 45m45.520 43.720 57.198
6 7 #18 Marko Kajander 47 43m31.793 45.259 55.570
7 6 #25 Juha-Pekka Lehti 44 43m33.015 45.175 59.387
8 5 #7 Pekka Kuronen 32 30m37.453 46.110 57.420
9 2 #2 Markku Honkanen 24 20m31.015 42.106 51.292
Lauantai M8, C-Finaali
SijRuutuNimi Kierrokse Aika Nopein kierro KA
1 2 #22 Olli-Pekka Lehti 55 45m03.424 41.768 49.153
2 1 #29 Max Mört 49 45m38.842 48.891 55.895
3 4 #26 Jasse Huurre 43 44m41.881 46.688 62.369
4 3 #16 Niko Kartano 6 12m47.960 45.755 127.993
5 5 #20 Tobias Gasalla 0 NO TIME 0.000
6 6 #31 Eero Tuominen 0 NO TIME 0.000
7 7 #34 Vesa Kytö 0 NO TIME 0.000
Sunnuntai M8, A-Finaali
SijRuutuNimi Kierrokset Aika Nopein kierro KA
1 3 #33 Aki Mertsola 57 45m34.047 41.229 47.966
2 2 #22 Jaakko Hietaoja 56 45m07.362 41.908 48.346
3 1 #28 Niko Andersson 51 45m23.435 43.251 53.401 (TQ)
4 5 #20 Jasse Huurre 39 34m16.955 46.051 52.742
5 4 #21 Tobias Gasalla 24 45m41.990 46.426 114.250
Sunnuntain Supersuosittu Sähkökrossi Turussa, A-Finaali
SijRuutuNimi Finaalit Pist. Nopein kierros
1 1 #26 Jethro Lehtojävi 3, 1, 1 2 46.073 (TQ)
2 2 #25 Jaakko Hietaoja 1, 2, 3 3 48.210
3 3 #32 Jyrki Lehto 2, 3, 2 4 48.438
Sunnuntai T8, A-Finaali
SijRuutuNimi Kierrokset Aika Nopein kierro KA
1 2 #2 Joonas Vuojolahti 60 45m22.135 41.421 45.369
2 6 #8 Mika Rinne 55 45m33.543 45.640 49.701
3 1 #7 Jethro Lehtojärvi 54 39m57.481 41.120 44.398 (TQ)
4 4 #9 Nana Parjanen 53 45m17.447 46.139 51.273
5 7 #15 Jukka Ruuskanen 52 45m37.774 46.215 52.650
6 5 #11 Marko Mäki 50 45m19.652 45.314 54.393
7 9 #17 Juho Hattunen 46 42m27.092 48.683 55.372
8 8 #13 Mikko Kaplas 23 22m00.410 47.295 57.409
9 3 #4 Veli-Pekka Virtanen 22 22m52.605 42.267 62.391
10 10 #12 Olli Tavi 0 NO TIME 0.000 -
KILPAILUN KAIKKI ERÄT JA AJAT TÄÄLTÄ (KLIK) (http://www.lehtojarvi.net/RC/Kilpailut/TURKU_OPEN/2009/)
-
Mahtavat kisat. Erityiskiitos näiden kisojen puuhapetelle Jeppelle.
+RATA
-aivan uskomatonta että lauantaina monsuuniin jälkeen ajattiin jo täysillä klo 11.
kiitos niille jotka aamulla olivat aikasin rataa tyhjentämässä
-vesi paras voitehista; sunnuntaina rata oli paras miesmuistiin
+Hyper9 uusi setup
-lisää tarinaa: http://rc10.fi/index.php?topic=32066.150msg=349499
+keli (poislukien finaalin monsuunia)
-sunnuntain aamun kirkas taivas kuivasi radan muutamassa tunnissa
-monsuuni
-rata tulvi lauantai yönä
-
Tarina järjestäjän näkövinkkelistä:
Se on aina rankka viikonloppu kun ajaa kolmea eri luokkaa ja hoitaa hommia vähän "pöydän" toisellakin puolella. Keliennusteet vaihteli aivan tolkuttomasti ja ehkä vähän riskillä päätettiin kisat kuitenkin ajaa, tämä sääarpapeli kannatti ja kisat pystyttiin ajamaan hyvillä olosuhteilla.
Ensimmäiseksi suuret kiitokset kaikille osallistuneille ja oman seuran puuha väelle. Näistä aineksista ne kilpailut syntyy... Paikalle tulematta jättäneiltä jäi hienot kisat välii, omapahan oli valintanne.
Lauantaina oli hyvä porukka ajamassa M8:a ja hienot kisat A-finaalin ukkoskuurosta huolimatta, nopein voitti silti. Sunnuntai saatiikin ajaa sitten ihan kuivana aamun pikku ratakuivattelujen jälkeen, AE2 lähtien ajettiinkin sitten ihan aikataulun mukaan.
Järjestelyistä sen verran että ainakin tämä rentofiiliksinen ajatus yhdessä harrastamisesta mielestäni täyttyi ja tunteita purkatui lähinnä positiivisissa merkeissä. Ajaminen oli pääasiassa siistiä ja herrasmiesmäistä. Aikataulu venyi ja paukkui ainakin lauantaina ja kiirettä piti itse kullakin alkuerien aikana. Pienellä porukalla se kiire tulee väkisin kun eräkierros väli jää niin lyhyeksi, isommalla osanottajamäärällä kiire on hieman vähäisempi, mutta näin se kisoissa on aina. Sunnuntaina oli miellyttävä nähdä että vapaaehtoisia riitti aina nostohommiin ja nostaminen hoitui kohtuullisen hyvin koko ajan, tämän takia ei aikataulu venynyt.
Kaikin puolin rentofiiliksiset reenikisat jossa kaikki sai ajaa reilusti. Vuoden päästä taas uudelleen TO2010 merkeissä - formaatti, palkinnot... voi olla taas jotain ihan muuta...
Omat tarinat
Lauantaina M8 luokassa oli edellisenä keskiviikkona tuunattu kärry kisakuntoon ja tarkalla ajolla irtosi alkuerien 3. sija. Pientä haparointia oli joka erässä ja muutama flippi. Luottavaisin mielin "semifiinaaliin" paalulta ja hyvinhän se lähti. 15min ajelua ja A-finaali häämötti horisontissa - ja ****** pääsuoran päässä auton perä tipahti maahan ja ajo keskytyi siihen. Hiilikuituinen iskaritorni oli sanonut epäsopivat työolot kirjaimellisesti poikki, siihen murtui kuin hiilitanko a-finaalihaaveet. Sijoitus kuitenkin riitti B-finaaliin.
B-Finaalissa startti tuli torsteiltua ja ekat 10-15min oli hyvää vääntöä Rempan ja Huden kanssa, nämä kun ajoivat tasaisen tappavaa tahtia eteenpäin ja itse virheiden siivittämänä yritin ottaa kiinni. Rauhoitin ajoa ja sain porukan kiinni, ajo vapautui ja B-finaalin voitto tuli hyvällä markinaalilla.
Sunnuntaina ajettiin sitten T8:llä ja sähkövessalla. T8 luokassa uudella HB:n D8T alkuerät oli kohtuullista dominointia kun oli Joonas hyvänä kirimiehenä. Alkuerien nopeimpana finaaliin paalulta. Startti oli ihan hyvä ja irrottiin melkein heti Joonaksen kanssa kovaa kaksintaisteluun. Joonas nappasin kärkipaikan alkuvaihella ja itse kiritin tämä jälkeen Joonaksen perässä, hitaasti mutta varmasti otin kiinni. Ohitus tapahtui neloshydässä jossa Joonakselle tuli ihan pieni alastulovirhe. Tämän jälkeen tiesin että nyt on levottava kovaa jos meinaa kärjessä pysyä, Joonas sortui muutamaan pahaan virheeseen ja taisi itsellekin niitä muutama tulla. Ero pysyikin pitkään noin 30s paikkeilla kunnes 40min kohdalla HB:n hooposti suunniteltu takakardaaniviritys petti. Tähän nojaten Team Vuojolahti taktiikkansa suunnitteli ja vei voiton. Tulos kuitenkin riitti kolmanteen sijaan...
+/-
+ Kelit (varauksin)
+ Rata aivan sairaan herkku kunnossa, todellinen krossibaana, sopivasti pomppuinen niinkuin Salossa.
+ HB:n kärryt (varauksin)
+ Euro puffa, on se ihme, toimii sen näinkin.
+ Hieno vääntö Joonaksen kanssa, tätä lisää.
+ Janin tekemä uusi virallinen ratakierrosenkka (M8:lla). 40.951s edellinen oli 40.98 Salosen Tomin toimesta.
+++ Jaakon vika sähköfinaali, sähkövessalla voi ajaa kolmellakin renkaalla.
+++++ Kaikki rohkeasti paikalle tulleet kilpailijat, kiitos!
+++++ Paikalliset RC-kauppiaat + RC-Garage (SABE, HL, Hobao, EAI) tukivat yhteensä runsailla tavarapalkinnoilla.
- Lauantain kelikeskeytys, oishan se ollut kiva että A-finaali olisi ollut se 45min
- Pieni aamuodottelu sunnuntaina
--- Kaikki kotiin jääneet...
-
Kiitokset kisanjärjestäjille! Hienoa, että vapaaehtoistyötä ja intoa tällaiseen löytyy.
Kisaformaatti oli hyvä, jokaiselle tuli ajoaikaa paljon ja yhtä paljon. Samoin nostovuorojen kanssa. Tässä formaatissa tosikilpailu alkaa vasta "semeissä", mutta hyvä niin, saa ajella alkuerät jokseenkin rauhassa, ja nauttia järjestetyistä nostoista...
Rata oli aika haastava. Käytiin rempan kanssa perjantaina salatreenaamassa, ja se tuli kyllä tarpeeseen. Muutamalla ekalla tankillisella auto ei meinannu pysyä millään putkien välissä, etenkin takasuoran jälkeinen "turmion tunneli" tuli tutuksi. Radan profiili on kuitenkin hyvä ja kun mutkat alkoi tulla tutuksi, niin ajaminenkin alkoin maistumaan ja sujumaan paremmin.
Alkuerien aikana ei mitään ihmeellistä. Ehkäpä näin jälkeenpäin ajateltuna oli itseäni nopeammassa erässä ja aika paljon huomiota meni muille tilan antamiseen, toivottavasti nopeammat pääsi hyvin ohi.
"Semissä" ajo meni hyvin. Ajelin pitkään siinä turvallisella kolmospaikalla kärkkyen varmaa A-finaalipaikkaa, kunnes noin 12 minuutin kohdalla meni ohjauslinkki poikki neloshypyn alastulossa. Remppa mekkasi aisan kuntoon, mutta siinä kerkesi mennä noin 4-5 kierrosta, joten B-finaaliin, mars.
Finaali alkoi samoissa merkeissä. Alkusekoilujen jälkeen matka taittui mukavasti ja palkintopallisijoitus häämötti mielessä. Toisen tankkauksen jälkeen vastari heitti lämpökatkaisun päälle, eikä auto totellut komentoja. Pikainen mekkaus Kaiukselta ja auto takaisin paanalle, kunnes muutaman läpin jälkeen sama juttu. Lelut pakettiin, homma oli siinä.
Sinällään harmillista, että tekniset murheet vei parhaimman ilon kisaamisesta, oma ajo oli kuitenkin ihan kohtuullisella tasolla, joten sen puolesta voi olla ihan tyytyväinen. Kiitokset Ritulle, Rempalle ja Kaiukselle mekkausavusta. Jepen sanoin: Turussa käynti oli kokemus jo itsessään..
+ Rata
+ kisaformaatti ja ätmös
+ keli (ennen finaalimonsuunia)
+ oma ajo (varauksin)
- ei vessaa
- pizzerian vessa remontissa
- teboilin vessaan karmea jono
-
Kiitokset kisanjärjestäjille!! Oli mahtavat kisat.
+ Euron buffetti
+++ Rata
+++ Oma ajo
++++ Molemmat X2 set
++++ Molemmat Ossit
++++ Väännot Finaaleissa Janin ja Jepen kanssa :wink:
-
Jaha ja sitten omat kommentit.
La
Meni miten kuten jotenkin, pari diffiaskia takaa sököksi, kun ei kaikki ruuvit pysynyt matkassa ja meni iskari tornin kiinnitykset särki murki rikki.
No ei varmaan asiaa yhtään helpottanut kuskin jatkuva pommittaminen...
Finaalissa iski sitten tempcut Futabaan ja meni siinä pari sijaa poskelleen. Hetken jäähdyttelyn jälkeen, pääsin taas radalle. Takaa-ajo alkoi, mikä kuitenkin päättyi taas särki murki rikki tilanteeseen.
Su
Ajo oli hieman rennompaa ja sen suuremmitta resseittä kurvailua. Tällä kertaa meni etupään diffi aski särki murki rikki ja ei olut enää osia. Pienen liimaa poraa teippaa session jälkeen auto finaaliin. Hyvän lähdön jälken toisena melko pitkään ja ajo kohtuu kuosissa. Nopeemmat sitten takaa ohi ja sijoitus neljäs. Nikolle teknisiä murheita ja nousin sijalle 3. Tässä kohtaa veivattu n. 30min, piti sit alkaa ajaan vähän nopeempaa kierrosta, mielessä se kolmos sija. Eipä sitä sit auto enää kestänyt...
Järjestävänä osa puolena.
Varsin helpolla pääsin viikonlopun, rata oli aiempien talkoiden johdosta aivan loistavassa kunnossa ja juurikaan mitään korjattavaa ei ilmennyt koko aikana.
Sunnuntai aamuna oli kuitenkin reilun tunnin pumppaus sessio, ne muutama monsuunin jälkeinen uima-allas kun tuli kuivattua. Jani taisi peräti kerran heilua Pasloden kanssa radalla...
-
jeppe mainitsi palkinnot, pokaali oli upea.. Oliko kuvia?
-
Oisko kenelläkään räpsyjä palkinto pallilta? :huh:
-
Tossa olis ekaks lauvantailta vähän videoo!
http://www.youtube.com/watch?v=I9Q_TU94i6s
Täsä taas jonkun finaalin lähtö.
http://www.youtube.com/watch?v=X6ZjghpnNCE
Ja nyt Jetro torsteilee sähkökrossilla.
http://www.youtube.com/watch?v=RAwB4u_fdT0
-
Lauantain M8 Palkintojenjako.
http://www.youtube.com/watch?v=lTCI8aJDwfY
-
Nanan möykky liikenteessä.
http://www.youtube.com/watch?v=mecuEH0y3IQ
-
Sunnuntain palkinnot.
http://www.youtube.com/watch?v=to1TY95_HkU
-
Tossa noita räpsyjä.
Enenpää en viiti laittaa.
-
Nanan möykky liikenteessä.
http://www.youtube.com/watch?v=mecuEH0y3IQ
The Ukilla on mennyt autot välillä sekasin, samanvärisiä kun ovat, (Nanan autossa valkoiset vanteet) kun siinä on mun torsteilua välissä :) (Oli muuten mun huonoin alkuerä, kauheesti virheitä, opettavaista katsoa)
-
Oisko kellään kuvia?
-
Muutaman sain napattua sunnuntailta. La oli sen verran hoppu itellä ajella ettei kerenny kameraan koskea.
Kliks! (http://mkk.1g.fi/kuvat/RC/turkuopen09/)