Kun itse en aja, vaan rata tulee tutuksi vain nostajana, niin muutama huomio tästä näkövinkkelistä:
- onnistuuko 10-12 nostajalla
- missä starttipaikka?
- takastopparin jälkeinen nostopaikka näyttää nostajalle vaaralliselta, koska sen edessä näyttää olevan kuollut kulma. Korostan sanaa "näyttää", koska tämähän on vasta suunnitelma.
Kohtuullisilla nostoalueilla/nostaja tarvittaisiin äkkiä laskien 14-17 nostajaa, jotta lauteilla ja varikolla tänäkin kesänä vallitsisi kilpailutilanteessa niin yleinen seesteisenharmooninen rauha
Koska varikon edustalla on kaatopaikkoja ja hitaita osuuksia, ei tankkaus aiheuta suurtakaan ajanmenetystä. Muuttaa varmasti taktiikoita, ellei sitten varikon ulostuloa hidasteta/vaikeuteta!
On hyvä asia, että erilaisia suunnitelmia julkistetaan ja niitä pääsee katsomaan ja kommentoimaan. Tässä suunnitelmassa pistää erikoisesti silmään, että nopeassa kohdassa auton voi havaita jo kaukaa, joka on turvallinen ratkaisu. Myöskään radassa ei näytä olevan kohtia, joissa auto voi nostajan
huomaamatta hypätä paikkaan, josta sitä ei helposti havaitse.