Muut > Vapaa keskustelu

Mikä olisi sinun unelma auto? (1:1)

(1/65) > >>

Poju12:
Kertokaas mikä olisi teidän unelma autonne???
Minun olisi Nissan Skyline GT-R34 mutta sitä ei edes saa vielä suomeen toisin kuin R33 ja R32... Toinen olisi uuden mallinen Toyota Supra (tarkoitan sitä mikä on hurjapäissä) ja se maksaa maltaita varmaankin vaikka saiskin suomeen...

PS. Netissä on jollain myynnissä suomen kilvissä (kai?) oleva Skyline R32 jossa on +700HP ja oli Toyota Supra +850HP...
Nytkin on myynnissä vakio Skyline R32...
Tiedän yhen nettiosoitteen mistä voi tilata näitä autoja ja se on ihan suomalainen...

rc aleksi:
porche 911 ois aika makee mulle kelpais vielä 245 renkailla ja aluvalteilla ja ralli penkit vielä

Stilo:
Unelma-auto: Alfa Romeo Brera

Edes jotenkin realistinen unelma: Tuleva Alfa 157/8(kumpi siitä nyt sitten tulee :?)  400hv V8 nelivedolla.

Poju12:
Onhan toi munkin toisinaan realistinen ku mulle kävis vakio R34 ja en usko et se mikään hirveen hintanen on ku verrataan vaikka Ferrariin... :wink:

Esim. tollanen Nissan Skyline R33 GT-R maksaa suomeen n.30.000€ et ei se mikään mahottomuus olis hommata vaikka minulla ei olisi ikinä rahaa tollaseen...

rala.p:
Saanko kysyä mikä se osoite on mistä noita autoja saa?
Pistä vaikka YV:tä
Mulla ei oo unelmien autoo ku oon niin nuori että autojen mallit kerkiää muuttua siihen mennessä ku saan ajokortin. :roll:
Eli kolmen vuoden päästä: :|

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta