Waaderi! Mulla on ollut savage noin pari viikkoa, ja polttoainetta mennyt kohta 1 gallonallinen(3,78L).. Ajoa on riittänyt :D Onneksi myös polttoainetta
Auto käyttäytyy uskomattoman hyvin hypyissä ja möykkyisellä radalla. tämä aiheutuu todella pitkistä iskunvaimentimista.auton runko eroaa "perinteisestä" levyrungosta(T-Maxx), tässä on tvp runko joka on erittäin jamyä tekoa. mukana tulee 3-kanavainen radio, josta on hyötyä silloin jos haluaa sen reverse-modulen(=pakki) on siis valmiiksi paikka suunnanvaihtaja servollekkin. vastaanotin on 4 kanavainen. ohjauksessa on muuten voimaservo.
erinomaisen suorituskyvyn lisäksi auto on myös hyvännäköinen.
mukana tuleva 21 BB (bic Block) motti kuljettaa tuonkin kokoista möykkyä yllättävän vikkelään. t-maxxissa 15. kone vetokäynnistin on toiminut moitteettomasti. roto-startin kuitenkin hommaan kunhan niitä hobbylinnaan tulee(vissiin tänään) käynnistuksen helpottamiseksi.
jos vähääkään tiedät polttomoottoreista, niin säätäminen on helppoa. itselläni oli ongelmia koska väänsin yläneulan sijasta keskineulaa, johon ei manuaalin mukaan tarvi koskea ollenkaan. ei keuli, kiitos hyvän jousituksen. t-maxx kuulemani mukaan keulii liian herkästi. ja savagessa myös riittävä 1,6 dl tankki ja kunnolla suojatut radiot.
itselläni oli mielessä kesän alussa että ehdottomasti t-maxx mutta kun etsiskelin ja kyselin riittävästi savagesta niin päädyin savageen.
savagen normaalihinta on muuten 739€ ja tarjous 599€ joten siitä on parempi tarjous kuin maxxista. siinä minun suostitteluni. kannattaa kysellä autojen eroista myös mikolta hobbylinnasta :!: