Kirjoittaja Aihe: Kyosho Mega Force  (Luettu 2605 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kyosho

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« : 05.10.03 - klo: 10.52 »
Oiskos jollain kokemust tollasest... eikös tuollaisessa ole roto start.
ja että miten tommonen kulkee...

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #1 : 05.10.03 - klo: 13.53 »
mulla on. ja pikkasen huonoa kokemusta.

 -kone oli erittäin aloittelijaystävällinen, siis helppo säätää, mutta todellakin liian tehoton sille 4,5kg painoiselle autolle :(

 -jotkin rungon osat, esim. ohjauspalat oli heikkoa tekoa. ajoin n. 20km/h, ja eturengas osui aurausviittaan=ohjauspala hajosi.

 -tässä ei ole roto-start, vaan 7,2V akulla toimiva sähköstartti joka antaa samalla myös hehkuvirran. ihan kait se mulla toimi paitsi melko monella muulla on vissiin mennyt rattaat siitä. itsellä meni se yksisuuntainen laakeri siitä kampiakselin päätystä.

 -nopeuskaan ei päätä huimaa, 40km/h... vaikka monsterin ei tarviskaan kulkea niin mahdottomasti, niin mulla alkoi toi hitaus tympimään. myös kiihtyvyys ja vääntö oli huonoa. ei jaksanut ees p*****rinkiä vetämään hietikolla:(

 -peruutusvaihteesta oli hyötyä mutta ei oikeen aina tahtonut toimia. jarruja ei ollut jos peruutusvaihde oli käytössä. jos halusi autoon jarrut niin peruutusvaihde ei ollut käytettävissä.

 -kokoa autolla on kyllä mutta koneessakin saisi olla sitten sitä TEHOA.

Poissa Kyosho

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #2 : 05.10.03 - klo: 13.59 »
olisiko usa-1 järkevämpi ostos...

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #3 : 05.10.03 - klo: 14.02 »
itselläni oli HPI savage. Suosittelisin lämpimästi sulle semmosta. uutena RTR pakettina 599€. kato lisää tuosta yläpuolella olevasta hobbylinnan mainosbannerista.

 USA-1:stä ei kokemusta...

Poissa Kyosho

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #4 : 05.10.03 - klo: 14.11 »
onkos toi mega force hyvä piha sudittelussa...

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #5 : 05.10.03 - klo: 14.23 »
siihenhän se on juuri tehtykin, mutta eipä tahtonut mullakaan kestää, vaikka mielestäni ajoin melko iisisti. mitäs sanot tuosta savagesta?

Poissa Kyosho

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #6 : 05.10.03 - klo: 14.36 »
joo onha se aika iso ja hyvä varmaan... mutta aattelin ostaa käytetyn. mistäs semmosen sais tiedätkö.

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #7 : 05.10.03 - klo: 15.08 »
Mega force menee tiedoks vaan paljon alle 40kmh. Mulla on baja beetle ja sen nopeus on mitattu se oli 39kmh joten enpä usko että toi mega force menee kovempaa kuin baja beetle jos se painaa lähelle kaksi kiloa vähemmän :?

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #8 : 05.10.03 - klo: 15.09 »
Suosittelen Savage ss tai savage 21. Itse aion ostaa tuon ss:än

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #9 : 05.10.03 - klo: 15.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Rcjussi"
Mega force menee tiedoks vaan paljon alle 40kmh. Mulla on baja beetle ja sen nopeus on mitattu se oli 39kmh joten enpä usko että toi mega force menee kovempaa kuin baja beetle jos se painaa lähelle kaksi kiloa vähemmän :?
ei oo mega ainakaan kevyempi! itse mittautin autoni nopeuden=42km/h

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #10 : 05.10.03 - klo: 19.35 »
Tarkotin että baja on kevyempi. Jos tuo nopeus on oikein minkä pistit niin mikä saa aikaan mega forcessa lisää nopeutta kuin tehopilli. En uskoisi sen nopeuttavan hirveesti :|

Mika R

  • Vieras
Kyosho Mega Force
« Vastaus #11 : 05.10.03 - klo: 20.32 »
mega forcen tehopilli ei ole kummonen .. kunnon tehopilli sen sijaan vaikuttaa paljon mottorin suorituskykyyn!

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Kyosho Mega Force
« Vastaus #12 : 05.10.03 - klo: 23.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Rcjussi"
Mega force menee tiedoks vaan paljon alle 40kmh. Mulla on baja beetle ja sen nopeus on mitattu se oli 39kmh joten enpä usko että toi mega force menee kovempaa kuin baja beetle jos se painaa lähelle kaksi kiloa vähemmän :?



Mulla myös baja, sun koneesta kuvia?

Onkos mekassa myös tuo 15:nen kone?

Ja 2kg painavampi, ei hitto... toi 15:nen on bajaan aika osava kone... mun kone rupee oleen paraillaan.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #13 : 07.10.03 - klo: 01.22 »
Tekisipä mieleni jälleen kerran mainita tästä kyoshon kuuluisasta Silent Streak Mufflerista joka myös megaforcessa on vakiona, tuplasti pidemmällä alku "käyrällä" kuin SuperTenissä. Eli kyseessä on normis muffleri eikä tehopilli.... ;) ;)
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Kyosho Mega Force
« Vastaus #14 : 07.10.03 - klo: 02.12 »
Lainaus käyttäjältä: "mascot"
Tekisipä mieleni jälleen kerran mainita tästä kyoshon kuuluisasta Silent Streak Mufflerista joka myös megaforcessa on vakiona, tuplasti pidemmällä alku "käyrällä" kuin SuperTenissä. Eli kyseessä on normis muffleri eikä tehopilli.... ;) ;)



hmm... mä en nyt tajunnu... toi ei kai koskenu mua?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Mega Force
« Vastaus #15 : 07.10.03 - klo: 11.59 »
ei se sua tarkottanut  8)  joo, ei noilla vakio"tehopilleillä" mitään tee  :P
Taas kehissä.. ;)