22
« : 04.09.06 - klo: 21.31 »
Jotkut varmaan kuulikin ykköserän tokan rundin loppupuolella pamauksen alakerrassa...
Pääsuoraa ennenhän on loiva pitkä mutka josta saa kiihdytettyä hyvin vauhtia kaasu pohjassa, niin hyvin että varikkosuoran alussa on jo lähes huippunopeus. Ja varikkosuoran alussa on se mukava pattinki mikä erottaa varikkosuoran ja pääsuoran. Pääsuoraa edeltävä mutka oli tosiaankin mennyt mulla pitkäks, nooh, ei kai siitä kaasusta tarvii hellittää.. kyllä se siitä menee...
Eipä menny. Eikä todellakaan ollut enää mitään tehtävissä kun asian tajus. Pattinki tais osua aikalailla keskelle vasemmanpuoleista tukivartta. Ja vauhti tosiaankin oli melkoinen..
Saldona kolme säätö(sulake)palaa, edestä takimmainen brace (johon saranatapit tulee) mutkalle, hiilikuiseen servosaverin tukilevyyn pieni murtuma (aikamoinen rasitus sille alustan jäykkärin ruuville joka on ko levyssä kiinni, nyt sen ruuvin varmaan pystyy kiertämään levystä melkeen läpi murtuman takia), iskarituki hieman vääntyi kun tarkkaan katsoo (taidan vääntää takas), iskarin alapäästä isompi muoviprikka soikeeksi ja iskarin runko soikeeksi (oli niin piukassa että oli pakko avata papukaijoilla, luultavasti siitä se soikeus. Mäntä menee läpi mutta jumittaa.). Kallis ajovirhe.
En oo ainut ketä siihen on osunu ajosuunnan vaihdon jälkeen.. Pitää kattoa jos löytyis joku hyvä pahmuste siihen :)