Kerrataan nyt vielä uudelleen, Revon vaihteisto ja diffit kestää (Mikäli shimmattu välykset pois) kyllä jos slippery kytkin on oikein säädetty, vaihtiston ja diffin rattaat saa tosiaankin vaikka vakio koneella rikki mikäli slipperykytkin on säädetty liian tiukalle (Kokemusta on, ensimmäinen diffin iso lautaspyörä halkesi jopa vaikio koneella, joten moottorin voimasta ei ole kyse).
Itse rikoin alkukesästä kaksi diffiä (Joista toisesta puuttui kylläkin yksi shmmiprikka) ja yhdet vaihteiston ykkösrattaat, sen jälkeen ei ole voimasiirtoo tarvinnut koskea koko viimme kesän jälkeen.
Eli kyse ei ole moottorin voimasta vaan "ulkopuolisista" voimista, esim auton tullessa alas hypystä joko kaasu kiinni tai hanat levällään, pyörien saadessa pidon alustasta on voimansiirron nopeuden muutos sanoisinko repäisevä ja jostain annettava periksi (Toivottavasti slippery kytkimestä).
Senhän takia ko kytkimet autoissa onkin, ei niitä huvikseen ole jopa sähköautoihin laitettu.
Jenkithän (Niin kuin varmaan muutkin) ajelee Revoilla joissa on jopa Collarin .30 koneet kiinni, eikä "sieltäkään" kuulu valitusta etteikö voimansiirto kestäisi (ehkäpä he hallitsevay RC autoilun sitten paremmmin, mene ja tiedä).
Traxxas Revo ForumTottahan on että oli auto sitten mikä tahansa, pystyy sen "kädetön" rikkomaan alta aika yksikön, mutta on myös autojen laaduissa suuria eroja ja osaavallakin voi hajota auto kuin auto vain huonolaatuisuuden johdosta.