Yritän tehdä tämän sivistyneesti..
Aiemmin on ollut foorumilla juttua kotimaisten kauppiaiden suosimisesta. Itsekin mieluusti ostaisin kotomaasta tarvitsemani tavarat, paypalia tms. maksutapaa kun en ulkomaille edes hallitse
.
Hobao Finlandin toiminta on ollut helvetin iso pettymys, ainakin minulle. En saa vastauksia soittoihin, en sähköpostiin tai yv:hen. Tälläkin hetkellä pitäisi olla tulossa jonkun verran varaosia ja mini st auto. Tällä hetkellä fiilis on kuitenkin se että vaikka saapumis ilmoitus tulisikin, en niitä aio lunastaa. Auton tilauksesta on reilu kaksi viikkoa, osat tilasin 27.1.2012. Eipä ole näkynyt saatika mitään kuulunut.
Hobao on selkeästi mun suosikki auto. Valitettavaa on että jälleenmyynti mustamaalaa merkin näinkin totaalisesti. Luulisi asian kiinnostavan koska osia tarvitsee aina ja hobao on varmasti yksi parhaista autoista(oma mielipide), asiakkaita luulisi riittävän varmasti.
Toivon, että kukaan ei pahoita mieltään avautumiseni takia, mutta tämä on totta. Koita Niko hoitaa asiat siihen jamaan että asiakaspalvelu pelaa tai selitä edes jollakin tavalla, mistä moinen käytös johtuu.
- Jani