:D jep, Toyota on todella nätti mutta radalle tää Beamari on parempi koska GT-1:een on vaikeahko tehdä tankkausholea tolla isommalla 125cc tankilla (jossa korkki aukeaa "väärinpäin"), tässä sen sijaan pikatankkaus onnistuu lennossa. Toi metallihohto sininen takasiivessä ei tuu oikein kuvissa esiin, mutta livenä se toimii hyvin. Aika hyvä tuli ihan perus spraypulloilla maalaattuna.
Otin muuten aiemmat kuvat veks että tulee nopeammin (aiheellinen kommentti).
Ossin vetarillinen 15CV-R moottorikin on plussaa kun voi käynnistää ulosajon tmv jälkeen laittamalla vaan hehkua perään ilman että tarvii juosta starttiboxille (12R jää yhdessä GT-1:n kanssa hyllylle näyttelyjä varten ja varakoneeksi
)
Kromivanteiden lisäksi tilasin Wolfpack Radicalsilta 2-vaihteisen johon tulee Asson kytkinpalat HPI osien lisäksi; pitäs vaihtaa pehmeästi. Sitä en kuitenkaan ajatellu heittää kehiin heti, vaan vasta kun 1-vaihteisella (13,14,15T) on opittu ajamaan ja vauhti alkaa loppua kesken.. saapa nähdä sitten.