Tämäkin kaava on niin nähty, jos jostain asiasta väännetään, niin sitten sinne tullaan komppailemaan "emmä tuu teidä leikkeihi ku te ette osaa päättää säännöistä" ...vaikka ei olis tultu kyllä muutenkaan, mutta yritetään saada se näyttämään että se on "teidän vika". Ei siis todellakaan ole ensimmäinen kerta, vuoden parin takaa grossi vs turisti vääntöihin niitä "emmä ala kisaamaan ollenkaan"-jamppoja tuli useampikin. HVoltage tuossa edellisellä sivulla aika hyvin kokosikin fiilikset tästä provo-komppailu-hämmennysviestittelystä. Jokainen ajelija kuitenkin tietää, että keyboardrace on keyboardracea ja kun vallitsevaa ilmanalaa silmää ikkunasta, niin en ihmettele että jollakulla näppis pakkaa keulia. Vaikka se lumi sulaakin, niin ei kuitenkaan vielä ole kevät.
Mitä tulee komiteaan, niin siellä on kuitenkin kaupallisesti asian suhteen sitoutumattomia ukkoja, molemmista leireistä (ei edes hapsuja enää) ja itsellä on ainakin luottoa ko. jamppojen harkintakykyyn ja älyyn tämän asian suhteen. On kuitenkin hyvä muistaa, että nekin on ihmisiä ja rupes taas edellisellä sivulla jollakulla vetämään henkilökohtaiseksi, niin eipä varmaan itse kukaan jaksa sitä poskea loputtomiin kääntää vaikka 'virkatehtävässä' oliskin. Kyseessä kuitenkin on harrastajat jotka tekee todella paljon lajin eteen, muuallakin kuin tällä gt-hiekkalaatikolla.
Ja mitä sitten kommenttia itse autoista, niin tässä vaiheessa olisi mielestäni syytä kehittää tätä Suomen näkökulmasta, ei kansainvälisten järjestöjen. Vuoteen pariin ei kuitenkaan tapahdu niin massiivisia muutoksia, ettäkö täällä jäätäisiin jonkun auton suhteen ihan tyhjänpäälle. Ja kun rc-autollakin on kilpakäytön jälkeen muutakin elinkaarta, varaosina, vara-autona treeneihin, myynti jne, että ei ne rahat mulahda kaivoon vaikka vuoden parin jälkeen rajaantuisikin säännöillä ulos. Molemmista leireistä kun löytyy nyt autoa sekä spekki- että skaala "luokkiin". Eli ei nyt voi edes siitä avautua miten yritetään pelata toinen lafka kokonaan pelistä sallimalla säännöissä vaan tietynkokoisia autoja.
Vartoillaan nyt mitä sieltä aivopajasta/(narikasta) saadaan luokan suhteen ulos ja ruvetaan sitten ristiinnaulitsemaan syyllisiä (tai keskustelemaan lisää, mikä tuskin on internetissä mahdollista) Tätä kaupallisesti sitoutuneiden vääntöä on ainakin todella raskasta lukea.
Eiköhän tuon autohankinnan suhteen tee jokainen niin kuin itse parhaaksi näkee, ehkä jopa sääntöjen puitteissa.