RC10.FI

Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: zhoop - 25.10.03 - klo: 13.00

Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: zhoop - 25.10.03 - klo: 13.00
Mitä hyviä ja mitä huonoja puolia kyseisissä autoissa on?
Kumpi kestää enemmän piharälläystä?
Olen saanut semmosen käsityksen että B3 olisi parempi piha käyttöön ja B4 olis sit täysi verinen kisa auto.
Pitääkö tuo paikkansa?
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: 2 fast 4 u - 25.10.03 - klo: 14.00
Kyllähän B3 factory team on ihan täysiverinen kilpuri! B3 on vaan vanhempi malli kun B4.. jos et oo paljoo ajanu etkä meinaa kilpailla niin et sä huomaa ajettavuudessa eroa!

Jos meinaat ostaa pihasudittelu auton niin osta vaikka B3 basic tai team!
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: zhoop - 25.10.03 - klo: 16.28
Eikös ennemminkin kannattas hommata käytety hyvä kuntonen Factory Team vois saaha halvemmalla kuin uuden basicin tai teamin?
Onko krossissa paljonkin hyötyä camber ja caster kulmista?
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: 2 fast 4 u - 25.10.03 - klo: 21.09
Jos löydät hyväkuntoisen B3:n niin tietenkin kannattaa ostaa... ne rupee vaan oleen käytettynä sen verran kuluneita että voi olla aika paljon glappia vähän siellä sun täällä.. ruuvitkin voi olla aika kuluneet..
Otsikko: Auton säätämisestä
Kirjoitti: markova - 08.04.05 - klo: 14.02
Ostin RC10B4 RTR auton ja nyt oon tehty sähköosien suojauksia, sun muuta. Sitten auton säätöön. Etsin Associated sivuilta noita "setuppeja" ja yritin saada tuommoista "perus-setuppia".
Autoa kiihdyttäessä perä lähtee alta tosi helposti. Onko kyseessä pelkkä ajotaidon kartuttaminen ja "kaasujalan" treenaaminen vai miten auton suorakiihtyvyyttä ja vakautta saa paremmaksi? Auto pyörähtää helposti kun kaasua painaa reilummin, eikä kyse siis ole kurvissa pyörähtämisestä mikä on asia erikseen ;).
Takana aurauskulma on valmiiksi positiivinen ja sitä en osannut ainakaan muuttaa. Onko siihen keinoja ja tarvetta. Edessä aurauskulma on n 0'.
Miten tuon camber kulman saa mitattua helposti. Paketissa ei ollut mukana valmista kulmamittaria... Kaikki osat on toistaikseksi RTR paketissa olleita.
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: Juke- - 08.04.05 - klo: 15.10
http://kotisivu.mtv3.fi/liljeroos/saato/setup.html Kato tuolta :mrgreen:
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: TTKoo - 08.04.05 - klo: 15.33
Ja koko topicia ei olis tarvittu avatakaan, koska ASSOlle on jo oma:

http://rc10.fi/viewtopic.php?t=3145
Otsikko: luettu on...
Kirjoitti: markova - 08.04.05 - klo: 17.34
Jeps, kiitoksia vain linkistä. Luettu on, useampaan kertaan... jo aiemminkin ja nyt uudestaan.
Ajattelin vain, että jos jollain olisi ollut antaa suoraan vinkkiä kyseistä autoa ajatellen. Ja sen camberin mittaukseen vinkkiä...
AssoTalkissa on kyllä jo valmis topic, mutta nii...in moni käsittelee TC3:sta. Tais olla kuudes sivu, kun tuli B4 vastaan. No, tutkimusretki jatkukoon.
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: TTKoo - 08.04.05 - klo: 17.45
UUDEN auton mukana tulee työkaluja, kuin myös camber-mitta.......tiedä sitten näitä RTR:ä......mistä ostettu?

Tuliko tämä mukana?  http://www.rc10.com/enlarge/1719.htm     Cambermitta  ja työkalu!

Kyllä ne molemmat ovat täysverisiä kilpureita, B3 vanhempi mallina.....

Molemmat hyviä, ne keillä ollut molemmat, sanovat että 4:n hyppää nätimmin.
Meillä on vain 4:ia, ja ainakin tarvittaessa hyppää pitkälle..... :lol:

Ajotaito se näissä kuitenkin eniten ratkaisee........ja maltillinen sellainen....

Vastasin oikeastaan tuohon aloitusviestiin, ja jatko tosiaan voisi olla asso-talkissa......oikeastaan, kun saisi nämäkin sinne siirrettyä.....

Siten olisi AINA yksi paikka mistä etsiä sitä tietoa....
Otsikko: hmm
Kirjoitti: markova - 08.04.05 - klo: 18.52
eipä tullut moista osaa ja siksi kysyinkin... pitääpä tarkistaa onko jäänyt liikkeeseen...
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: Midder - 10.04.05 - klo: 01.47
Minun mielestäni Assolla voisi olla kyllä erikseen touring ja crossari topikki.
Tuolla Asson topikissa, kun on puhuttu niin paljon turistista ja itsellänikin on vain kiinnostunut crossista (ehkä joillakin muillkin), joten siksi olisi kiva, että se olisi jaettu kahteen eri topikkiin.
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: TTKoo - 10.04.05 - klo: 02.10
Edelleenkin olen yhden topicin kannalla.
Viestejä suht vähän, ja kausuluontoisesti / laji jne....

Helpompaa etsiä yhdestä, ja assollahan löytyisi automalleja vissiin kymmeneen topiciin.....

Yhtä kaipaisin, ja se on se, että nämä automerkkitopicit pysyisivät sivun ylälaidassa ikman "nostoakin", olisivat nopeasti käsillä....
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: seba - 10.04.05 - klo: 15.26
Käykö ASSO B kakkoseen  ne rc10t vanteet ..??
Otsikko: Viriosia...
Kirjoitti: markova - 16.04.05 - klo: 10.23
Onko joku sattumoisin ostanut B4 RTR- setin ja sitten innostunut laittamaan uusia osia tilalle? Haluaisin tietää mitä siihen kannattaa vaihtaa, jos ei nyt moottorista lähetä, vaan rungosta. Tuossa KIT ja RTR-sarjassa on eroja, kun tarkemmin kattelee...
Osaisko joku avittaa?
Otsikko: edelleen...
Kirjoitti: markova - 25.04.05 - klo: 18.14
eli... Onko porukassa joku, joka ois B4:seen laitellu viritysosia; titaanivanttiruuveja tai vastaavaa? Mitä kyseiseen autoon kannattaapi hankkia?
Mitkä renkaat kannattaa hankkia ja miten tuon jousituksen ja iskunvaimentimien kanssa?
Jos ei porukassa ole toista RTR:n ostajaa, niin onko rakentajat ostaneet autoon parempia osia ja jos niin mitä?
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: Juoppo - 26.04.05 - klo: 11.04
Minulla on B4 rtr, tilasin juuri uudet takarenkaat vähä isommilla piikeillä. Oisko jollain hyviä vinkkejä renkaiden liimaamiseksi vanteille, epäilen että on aika v....mainen homma.
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: markova - 26.04.05 - klo: 11.50
Minkämerkkiset renkaat ostit? ja minkäkokoisilla piikeillä? Tilasin CVD vetoakselit... pitää kokeilla onko niilä merkitystä. Renkaat pitäis vaihtaa ja harkita noita titaanisia vanttiruuveja...
RC10B4-sivuilla oli aika paljon kaikenlaista asiaa autoon liittyen. Tietääkö joku, saako noita alumiinisia "Hinge Pin Braceja" ja "servo mountseja" Suomesta?
onko kukaan vaihtanut noita kuulalaakereita ja huomannut eroa RTR-laakereihin?
Oletteko vaihtaneet nuo alkuperäiset johdotukset järeämpiin? :roll:
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: l150040 - 26.04.05 - klo: 11.53
Lainaus käyttäjältä: "Juoppo"
Minulla on B4 rtr, tilasin juuri uudet takarenkaat vähä isommilla piikeillä. Oisko jollain hyviä vinkkejä renkaiden liimaamiseksi vanteille, epäilen että on aika v....mainen homma.

Sivuiltani löytyy renkaidenliimausohje. Menet vain sinne renkaat osioon, niin ohje on ensimmäisenä. Liimaaminen ei ole mikään vaikea prosessi.

http://kotisivu.mtv3.fi/liljeroos/index.html
Otsikko: B3 ja B4 talk
Kirjoitti: Juoppo - 26.04.05 - klo: 12.22
Lainaus käyttäjältä: "markova"
Minkämerkkiset renkaat ostit? ja minkäkokoisilla piikeillä? :roll:

Ostin pro-linen, step-pin renkaat, niistä löytyy kuva täältä: http://www.rcpiste.pp.fi/. Renkaat osiosta. Kiitoksia moderaattorille, hienot kotisivut sulla.