91
Tulokset / Vs: Lopputulokset - SC Winter Cup I - Vantaa 20.10.2012
« : 21.10.12 - klo: 17.46 »
Kiitoksia Nickelle ja Hoffalle hienosti hoidetusta tulospalvelusta, sekä Jerzille buffasta.
Kisat sujuivat hienosti ja tuomaroinnista plussapisteet. Tuomareilta jäi, aina jää, paljon näkemättä mutta myös joitkin tilanteet saivat oikean tuomion.
Omat ajot sujuivat varsin hyvin ottaen huomioon, etten ole SC:llä ajanut moneen vuoteen, enkä tällä autolla kuin yhtenä iltana ennen kisoja. Saa nähä jaksaako perurossarilla enää paljoa ajaakkaan. Tuuppi SC on sopivan rauhallinen ja helppo ajettava, mikä tekee kisaamisesta mukavaa.
"Vapaa rata" aamulla ennen kisoja on periaatteessa ihan ok juttu - kun kisoissa on rajallinen määrä kuljetajia. Jossain vaiheessa, kun kuljettajia on enemmän vapaat treenit ovat epäreilut, toiset mahtuvat lauteille ja toiset eivät. Jotkut ajavat tuupillaan koko 15 min akullisen, kun taas toinen 2 min, menee säätämään, eikä mahdukkaan takaisin lauteille - onko tämä reilua?
Jos viralliset erätreenit alkavat myöhään, kuten eilen 9:30 ja halutaan suoda mahdollisuus treeniin ennen erätreenejä kannattaisi sekin tehdä hallitusti. Aikanaan ajettiin erätreenitkin "vapaasti" siten, että klo 9:00-10:30 oli jaettu 6 min lohkoihin. 5 min ajoa 1 min vaihto. Jokaiseen lohkoon mahtui 10 kuljettajaa ja ilmoittautumislista oli korokkeen vieressä. Listaan sai laittaa yhden varauksen kerrallaan, eli kun tuli ajamasta sai laittaa uuden varauksen. Ajamaan odottavat kuljettajat pitivät huolen milloin ajavien aika päättyi. Tämä järjestely toimi oikein hyvin, vastaavaa käytettiin Oulun PM-treeneissäkin.
Kisat sujuivat hienosti ja tuomaroinnista plussapisteet. Tuomareilta jäi, aina jää, paljon näkemättä mutta myös joitkin tilanteet saivat oikean tuomion.
Omat ajot sujuivat varsin hyvin ottaen huomioon, etten ole SC:llä ajanut moneen vuoteen, enkä tällä autolla kuin yhtenä iltana ennen kisoja. Saa nähä jaksaako perurossarilla enää paljoa ajaakkaan. Tuuppi SC on sopivan rauhallinen ja helppo ajettava, mikä tekee kisaamisesta mukavaa.
"Vapaa rata" aamulla ennen kisoja on periaatteessa ihan ok juttu - kun kisoissa on rajallinen määrä kuljetajia. Jossain vaiheessa, kun kuljettajia on enemmän vapaat treenit ovat epäreilut, toiset mahtuvat lauteille ja toiset eivät. Jotkut ajavat tuupillaan koko 15 min akullisen, kun taas toinen 2 min, menee säätämään, eikä mahdukkaan takaisin lauteille - onko tämä reilua?
Jos viralliset erätreenit alkavat myöhään, kuten eilen 9:30 ja halutaan suoda mahdollisuus treeniin ennen erätreenejä kannattaisi sekin tehdä hallitusti. Aikanaan ajettiin erätreenitkin "vapaasti" siten, että klo 9:00-10:30 oli jaettu 6 min lohkoihin. 5 min ajoa 1 min vaihto. Jokaiseen lohkoon mahtui 10 kuljettajaa ja ilmoittautumislista oli korokkeen vieressä. Listaan sai laittaa yhden varauksen kerrallaan, eli kun tuli ajamasta sai laittaa uuden varauksen. Ajamaan odottavat kuljettajat pitivät huolen milloin ajavien aika päättyi. Tämä järjestely toimi oikein hyvin, vastaavaa käytettiin Oulun PM-treeneissäkin.