Kirjoittaja Aihe: Haukiputaan RC  (Luettu 420598 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jansku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1710 : 14.05.10 - klo: 22.54 »
Juu autosta ei onneksi hajonnu mittää. :lol: Käytökselle löyty syy kotosalla , vastarin akku oli sen verran tyhjä . Seuraavalla kerral jos tollaista tekee niin näyttäs auttavan ku laittaa ohjaimesta virrat het pois. :tongue:
Kyosho inferno mp7.5.
Eurgle 2.4Ghz

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1711 : 15.05.10 - klo: 01.08 »
Herrat hoi!! Nyt kun aletaan päästä vauhtiin niin oisko jo tulevana helle vkonloppuna ensimmäinen RC-park jäsenten välinen osakilpailu,täh?

RC-parkin KESÄCUP:
Monelta aloitetaan aamulla?  :lol:

Hobaon alustan säädöt aivan hukassa, niipä käytin koko vehkeen levällään ja herkistelin paikat ja jotain uusia öljyjä iskareihin, nyt pitäs olla "NOPEA" alusta, siis kierros ajasta ei tietoa mut jousen pitäs keretä pohjaamatta mukaan vaikka olis kuin tiuha patikko :p

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1712 : 15.05.10 - klo: 08.24 »

RC-parkin KESÄCUP:
Monelta aloitetaan aamulla?  :lol:


[/quote]

Vois ehkä itse puolen päivän jälkeen päästä käväseen

Poissa hok norris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1713 : 15.05.10 - klo: 08.41 »
Tuossa vaihoin kytkin palat ja lähen käymään joella taimenta narraamassa.
 Elikkä en ite ainakaan ny aamupäivän puolella ehi kisaileen! :sad:
27,045

Poissa SubZan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1714 : 15.05.10 - klo: 09.45 »
Minä en tänään pääse ajohommiin...
TLR 22-4|Asso B44&T4|Xray T3|Sanwa MT4
Oulun seudun pienoisautoilijat ry

Poissa Jansku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1715 : 15.05.10 - klo: 10.08 »
Puolen päivän jälkeen pääsen. Iskarien simmausta häätyy hieman teherä ennen kisaa. :mrgreen:
Kyosho inferno mp7.5.
Eurgle 2.4Ghz

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1716 : 15.05.10 - klo: 10.17 »
Puolen päivän jälkeen ok, laitampa ny aamusta pajeron loppuun nii pääsee sitäkin upottaan.

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1717 : 15.05.10 - klo: 11.59 »
Ruokaa juuri lämmittelen ja syökäisen. Lähden sitten radalle odotteleen muita

Poissa Honori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1718 : 15.05.10 - klo: 13.39 »
Jahans, jannut menny ajamaan. Ite ei pääse vasta kun illasta ja taijampa senki väliin jättää jos muita ei ole menosa.
27.145 MHz

Poissa Jansku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1719 : 15.05.10 - klo: 17.01 »
Pistä viestiä Honori jos oot menos illan päälle niin voin tulla muutaman tankin vielä ajamaan. :p Pikkase kunnosteltiin rataa ja laitettii se uus mutka ajo kelpoiseksi.
Kyosho inferno mp7.5.
Eurgle 2.4Ghz

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1720 : 17.05.10 - klo: 00.32 »
Miten olis jos otettais kuorma savea? Laskeskelin että 30kuutiolla sais noin 8cm kerroksen koko radalle, ainakin lauantaina alkoi pinta pehmentyä monesta kohtaa ja pakko siihen on jotain laittaa ettei rata painu kovin syvälle.

Ölisko rata palaverin paikka muutenkin, mun mielestä rataa tarvis leventää ainakin taka- ja etu suorilta, etusuoran ja hypyn välisen mutkan vois siirtää pidemmälle, hypyn jälkeisen ojan ylitykseen vois laittaa putken ja tasoittaa ojan kuopan pois. käviskö joku kasteleen reunusvallien nurmikon ennen kuin kuivuu ja kuolee :shock: :lol:

Poissa Jansku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1721 : 17.05.10 - klo: 06.25 »
On rata paikka paikoin jo aika pehmeä et sais savella pinnata :smiley: Voin käydä tänään niitä valleja hieman kastelemassa.
Kyosho inferno mp7.5.
Eurgle 2.4Ghz

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1722 : 17.05.10 - klo: 07.00 »
Miten olis jos otettais kuorma savea? Laskeskelin että 30kuutiolla sais noin 8cm kerroksen koko radalle, ainakin lauantaina alkoi pinta pehmentyä monesta kohtaa ja pakko siihen on jotain laittaa ettei rata painu kovin syvälle.



Joko ne vanhat matot kelpais?
Löpöä pitäisi saada, että pääsee taas ajamaan. Ja diffiin uudet sisukset :cheesy:
« Viimeksi muokattu: 17.05.10 - klo: 07.11 kirjoittanut anavee »

Poissa hok norris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1723 : 17.05.10 - klo: 16.08 »
Miten olis jos otettais kuorma savea? Laskeskelin että 30kuutiolla sais noin 8cm kerroksen koko radalle, ainakin lauantaina alkoi pinta pehmentyä monesta kohtaa ja pakko siihen on jotain laittaa ettei rata painu kovin syvälle.

Ölisko rata palaverin paikka muutenkin, mun mielestä rataa tarvis leventää ainakin taka- ja etu suorilta, etusuoran ja hypyn välisen mutkan vois siirtää pidemmälle, hypyn jälkeisen ojan ylitykseen vois laittaa putken ja tasoittaa ojan kuopan pois. käviskö joku kasteleen reunusvallien nurmikon ennen kuin kuivuu ja kuolee :shock: :lol:

Käväsin lauantai iltana sateen jälkeen kävin pahimpia rooppeja peittelemässä. hyvin sai polettua ku oli märkää matskua,mutta eihän se varmaa kauvaa kestä!

Joo oon tässä itekki pienessä mielessä pyöritelly suorien leventämistä/reunojen leikkaamista suoriksi ettei pöllyytellä pitkin nurmikkoja,ku etu suoraki on semmosen epämääräsen polun näkönen ajolavasta mutkaan asti! :azn:
 Samoten suorien pidennykset ois vaivaton rojekti!
27,045

Poissa Honori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1724 : 17.05.10 - klo: 16.13 »
Savihommaan aino ropleema että millä me levitämmä, tieten jos sakkia o palio ni meneehä se lapioillakin,mutta..... :grin:.

Pahimmat paikat vois ny ens alakuu peitellä multa/hiekka sekotuksella ja märkänä. Ei mitään turppeita vaan ihan "hienolla" tavaralla kovaksi. Muutenki kuten norrisi sano nii tasata reunoja siistiksi.

Miten se JP oli se levennys homma sillo alakujaa.  :mrgreen: Eikö sitä ehotettu?  :wink:
27.145 MHz

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1725 : 17.05.10 - klo: 17.24 »
Miten se JP oli se levennys homma sillo alakujaa.  :mrgreen: Eikö sitä ehotettu?  :wink:
:undecided: noniino :lol: no hyvin mahtu kun tasainen rata, mut nyt takasuora nii patikolla että joutuu ajaan kanervikossa :p

Joko ne vanhat matot kelpais? Löpöä pitäisi saada.
Ei vieläkään :police:, miten muitten löpö tilanne?

Jos savikuorma otetaan nii kyllä se porukalla leviää aika nopeaan, sitten tarvii vain lätkä lainata/vuokrata


Poissa Jansku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1726 : 17.05.10 - klo: 18.04 »
Puoli pänikkää ennää jäljellä. :undecided:
« Viimeksi muokattu: 17.05.10 - klo: 18.11 kirjoittanut Jansku »
Kyosho inferno mp7.5.
Eurgle 2.4Ghz

Poissa SubZan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1727 : 17.05.10 - klo: 18.58 »
Mä luulen, että töistä järjestyy lätkä lainaksi...
TLR 22-4|Asso B44&T4|Xray T3|Sanwa MT4
Oulun seudun pienoisautoilijat ry

Poissa hok norris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1728 : 17.05.10 - klo: 20.20 »
Itellä pikkasen yli pänikkö vielä löpyä jäljelllä. Eli en taida viel tilata! :roll:
 
Mihinkähän nuita mattoja ois tarkoitus laittaa!? :roll:
 Hyppyreiden lähtöjen notkelmiin  mihin kovin paine tulloo niin niitä vois ajatella pätkät laitettavan! Ei kai muualle ..hä!? :shocked:
 
27,045

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1729 : 17.05.10 - klo: 21.05 »
Hyppyreiden lähtöjen notkelmiin  mihin kovin paine tulloo niin niitä vois ajatella pätkät laitettavan! Ei kai muualle ..hä!? :shocked:
Just noin, hyppyjen molemminpuolin tai siis koko hyppyrin alueelle ja paikkoihin joista rata "syöpyy" reilusti. jos mattoja laittaa nii niiten pitää olla tois puolelta gumiset tai semmoiset etteivät vety ja homehdu.

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1730 : 17.05.10 - klo: 21.06 »

Mihinkähän nuita mattoja ois tarkoitus laittaa!? :roll:
 Hyppyreiden lähtöjen notkelmiin  mihin kovin paine tulloo niin niitä vois ajatella pätkät laitettavan! Ei kai muualle ..hä!? :shocked:
 

Niihin just ja ei se minua ainakaan haittaa vaikka ne homeelle haiseeki :tongue:

Poissa Jansku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1731 : 17.05.10 - klo: 22.34 »
Sen savi kuorman vois jo viikon lopuksi tilata. Vai mitä muu lössi on mieltä. :roll:
Levitys hommiin pääsisin vasta sunnuntaina ku lauantai pyhitetty kalastukselle. :grin:
Kyosho inferno mp7.5.
Eurgle 2.4Ghz

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1732 : 20.05.10 - klo: 17.07 »
Jeap, kyselin saven saantia ja tuontia niipä 4€/kuutio+alv ja saa milloin haluaa. miten on ketkä ottaa maksusta osuudet? hinnaksi tulee noin 150€, jos tälle iltaa löytyy rahoitus nii tilaan kuorman huomen illaksi.

Poissa Honori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1733 : 20.05.10 - klo: 20.46 »
Jeap, kyselin saven saantia ja tuontia niipä 4€/kuutio+alv ja saa milloin haluaa. miten on ketkä ottaa maksusta osuudet? hinnaksi tulee noin 150€, jos tälle iltaa löytyy rahoitus nii tilaan kuorman huomen illaksi.

Onko JP nähny mahollisesti tulevaa tavaraa? Ettei tule isojen kivien,hiekan yms. sellasen sekotusta.. :shocked:
27.145 MHz

Poissa Jansku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1734 : 20.05.10 - klo: 21.36 »
Kyl se olis hyvä tarkistaa kuorma ennen maksua. Minä ainakin olen valmis sijoittamaan roposia. :azn: (Olisko mahdollista saada laskulla niin ehtis kerätä maksumiehet kasaan?)
« Viimeksi muokattu: 20.05.10 - klo: 21.40 kirjoittanut Jansku »
Kyosho inferno mp7.5.
Eurgle 2.4Ghz

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1735 : 20.05.10 - klo: 22.05 »
On kiviä mukana, savea löytyy sinistä, punaista, hiekalla, soralla ja seulottuna tai seulaamatonta, voin huomenna soittaa ja kysästä seulotun hintaa. Savikasoja voi käydä katsoon Annalankankaalla, net on siellä Jonnen mönkkäri rata montun toisessa päässä.

Minä voin maksaa kuorman tuojalle ja keräillä sit rahat, mut haluan tietää kuin monella hinta jaetaan

Poissa hok norris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1736 : 20.05.10 - klo: 22.18 »
On kiviä mukana, savea löytyy sinistä, punaista, hiekalla, soralla ja seulottuna tai seulaamatonta, voin huomenna soittaa ja kysästä seulotun hintaa. Savikasoja voi käydä katsoon Annalankankaalla, net on siellä Jonnen mönkkäri rata montun toisessa päässä.

Minä voin maksaa kuorman tuojalle ja keräillä sit rahat, mut haluan tietää kuin monella hinta jaetaan

Kyllä kai minä oisin ainaski lähössä mukaan maksu hommiin, jos vai muuaan muuki lähteen ! :roll:
27,045

Poissa SubZan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1737 : 20.05.10 - klo: 22.43 »
Minä voin maksaa kuorman tuojalle ja keräillä sit rahat, mut haluan tietää kuin monella hinta jaetaan
mukana ollaan...
TLR 22-4|Asso B44&T4|Xray T3|Sanwa MT4
Oulun seudun pienoisautoilijat ry

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1738 : 20.05.10 - klo: 23.44 »
Kaivetaan kuvetta :shocked:

Poissa Bondi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #1739 : 21.05.10 - klo: 07.46 »
Huonosti oon ollu talkoissa mukana ja tämäki viikonloppu menee reissussa, mutta savikimppaan voin lähteä mukaan. Jos ehtis tänä kesänä ees kerran käymään siellä radalla :)