Mun mielestä Jerzi ja muut "papat" ovat parhaita kilpailijoita nuorille.. Ne on voittanut jo
Kisoja ja pitävät hauskaa, eivätkä kisaa otsasuoni pullollaan.. Jertsi on kisoissa aina mukava kilpakumppani..
Jotenkin mukava tunne lähtee kisaan kun kokenut kilpailija kättelee ja toivottaa onnee kisaan. mut muutenhan suu käy kun oksasilppuri ja silloinhan sieltä ei millään voi koko ajan tulla
mitään asiaa..
Mut mä ainakin pidän "värikkäistä" persoonista.. En ymmärrä miksi heidät pitäisi jättää ulkopuolelle..
Itse aloitin stanun koska oon haaveillu ajavani "vintage" autoilla kisaa.. Ajoin muutamia kisoja
Mut sitten kilpailu vietti vei voiton ja rupesin ajaan uudella autolla.. Jälkeäpäin mietin et tuli
Muutama kerta huudettua kun kierroksella ohittava ei osannut antaa tietä.. Aloittelija.. Niin tosiaan!..
Tämähän on heidän luokka! On varmasti terveestä et tämmönen tatuoitu takkutukka mölyää kun
Aloittelija ajaa kädet hioten ekaa kisaa..!
Eli ne jotka vielä sitä ajaa, muistakaa kenen luokka se on!
Sit vähän siitä stanun tasosta.. Siellä on kovenpitaso kun virituupin C finaalissa..! Mut tällä hetkellähän kaikkia kuskeja tarvitaan ja hyvä et kiertävät kisoja.. Sitähän en tiedä miten tää tuo uusia kuskeja..
Itse kun rc harrastuksen aloitin niin kaikki kilpailupuolella oli ihan hepreaa.. En tienny mitä stanu ees tarkoitti..
Mut jotenkinhan sitä mainostaa pitäis et uusia kuskeja kisoihin saatais..
Vaikka tänne foorumille mainos kilpailu osioon, et esim. uusi sarja aloittelijoille.. Siinä kerrottais
Et tää on nimen omaan aloittelevalle kuskille rento kisa.. Mukana tietysti vanhoja kehäraakkeja neuvomassa
Ja kilpailuvastusta antamassa.. Sillain et uusi kuski ymmärtäis et hänet halutaan sinne, eikä siellä tiukkapipot
Huutele et pois tieltä mä tuun..
Eli pitäisi saada luotua semmoinen tilanne et uusi kuski ei pelkäis olevansa jaloissa ja et hän osallistumalla
vie kaikkien harrastusta eteenpäin.. Ja jos ensikauteensa osallistuvan kuskin osallistumis maksu olis vaik 5€..
En tie onko toi hinta mahdollinen, mut uskon et vaikuttaa varsinkin kouluikäisille..
Olishan noita ideoita jos ei vain keskitytä ihmetteleen et kuskeja ei oo.. Ja väiteltäis koneista ja iästä..
Eihän mikään satavarmasti uusia kuskeja tuo, mutta jos tosissaan yrittäis niin eihän sitä tiedä..
Itse olisin valmis tekeen jotain asian eteen, vaikka tota mainos tai muuta juttua.. Mut näistä foorumikeskusteluista
Ei uusia kuskeja tuu.. Vanhatkin lähtee kun rupee ärsyttään..
Rakkain terveisin
Vesa Uotila nro. 113