Piti oikein mielenkiinnosta kokeilla tuota Hoken juttua ja kyllä,varsinkin kun laittoi toisen pään piikin päähän ja toinen vaaoille niin ei tarvinnut olla alusta paljoa vinossa kun renkaat oli 1mm eri korkeudella ja painoa katosi toiselta renkaalta 10-15g!
Ja hauskinta oli että vaikka kevyemmän renkaan jousta kiristi niin lukemat ei muuttunut.
Mutta kun käytti 4:ää vaakaa niin ei ollut niin hirveen kranttu tuosta alustasta.Eroa tuli kyllä mutta ei yhtä terävästi kuin 2:lla ja piikki alustan alla.
Mutta reagoi aivan erilailla esim puntin lisäämiseen ja jousen kiristämiseen.
Kysymys kuuluukin että mikä seuraavista oli se tarkin:
Tyyli: vas taka oik taka
eturenkaat
pöydällä 242 324
etupää piikillä 302 290
4:ä vaakaa 264 304
auto käännetty vaakojen päällä
180ast 259 311
Mittaus tehty samalla alustalla,ei tarkistettu suoruutta
Tamiya M-chassis,puntteja ei lisätty tai koskettu jousiin.
Tieto lisää tuskaa