1
Kilpailijoiden kanava / Vs: 2024 arvokisapaikkojen haku ja kisainfot
« : 20.04.24 - klo: 21.11 »
Mä haen MM paikkaa.
Juha Sallmén
Juha Sallmén
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Perjantain treenit on ohjattuja niin kuin aikaisemminkin PM kisoissa. Syy minkä takia treenit alkavat vasta klo 15 on yksinkertaisesti se, että ulkomaalaiset kerkeävät paikanpäälle ketkä lautalla tulevat. Myöhäisempi aloitusaika mahdollistaa myös sen, että paikanpäälle voi ajaa perjantain aikana mikäli niin haluaa.
Renkaista sen verran, että renkaat ostetaan kilpailun järjestäjältä. Tavoitteena on ollut muodostaa käytäntö joka jatkuisi PM kisoissa yleisesti ja joskus jopa vaikuttaisi esim EM kisoihin hyvänä esimerkkinä. Asiasta on keskusteltu Ruotsin, Tanskan ja Norjan järjestöjen kanssa. Tämä on nyt eka kerta kun PM kisoissa otetaan ykstyyppijärjestelmä käyttöön.
Mahdollisuus maksaa 4kk kausimaksu paypalilla puuttuu. Sitä varten pitää vissiin jaa Hakkilan kautta?
Hei,
Olemme saaneet AVI:lta tiedot millä tavoin voimme pitää tiloja auki.
Kerho tekee AVI:n vaatiman toiminta suunnitelman ja sen jälkeen saamme pitää tiloja auki.
Seuraavat kaksi pykälää koskee meitä 58D ja 58H.
Ystävällisin terveisin
Fullspeed Ry hallitus
Varmistan vielä, että olette tällä hetkellä kiinni ja avaatte kun saatte Avilta luvan kun suunnitelma on tehty? Oli vain huomenna tarkotus tulla lapsien kanssa ajelemaan niin tiedän järjestää sen tilalle sitten muuta tekemistä
Turffirata pitäisi imuroida. Löytyykö vapaaehtoisia?
Sallmén ilmoittautuu kokeilemaan imurointia jossain vaiheessa. Sitten kun sopii aikatauluun. Yritän tulevan viikon aikana jonain päivänä ehtiä.
Mitä vaikutuksia imuroinnilla tai imurointi unohtamalla on? Pölyä varmaan pyörii ilmassa jos imurointiväli on pitkä, mutta onko itse ajamisessa havaittu isompia muutoksia imuroinnin seurauksena?
Jussi imuroinut baanaan tänään jo. Mutta jos 2-3 viikon kulttua viitsisit niin ois hyvä!!
Turffirata pitäisi imuroida. Löytyykö vapaaehtoisia?
25 vuoden kisakokemuksella Suomessa ja Euroopassa viimeiset 15v top 10:ssä ajaneena voin kertoa,että on hyvin eri asia, onko rata uusi kaikille vai ennestään tuttu. Kärjessä erot on pienet ja onihan eri asia oletko ajanut radalla sen 2-4 akkua vai 400 akkua. Kaikki rataluokan kotimaiset sekä arvokisat sisäradoilla ajetaan uudella ajamattomalla profiililla, jolloin tilanne on kaikille tasan sama. Toki krossissa on melkoisen vaikea tehdä ratamuutoksia kisaviikolla, toki onnistuu sekin koska turffiradat pääosassa nykyään.
Ymmärrän näkökulmasi, mutta en pysty samaistumaan ajatukseen, jossa kilpailusta saisi mielenkiintoisemman sillä, että rata on auki kilpailijoille koko ajan ilman rajoituksia. Eikä varsinkaan edullisempaa, päinvastoin.
Sama käytäntö on muussakin moottoriurheilussa, etukäteistreenaaminen ja testaaminen on hyvin rajattua tai kiellettyä jopa. Ulkoaoppiminen ja paikallisetu on krossissa isommassa osassa kuin muissa luokissa, mutta en sano että se on huono asia koska lajin luonne on melkoisesti rataluokista poikkeava muutenkin. Ja paikallisten duunit pitää myös palkita, näinhän se menee kaikessa.
Akunjännite on se 4.20V/kenno, sille en näe mitään tarvetta nostaa, mutta siitä olen samaa mieltä että liikatehosta ei ole mitään iloa krossissa, päinvastoin.