Joo, olen huomannu saman noiden STS patojen kanssa että, ei pidä putkesta sammuttaa.
Niillä on tapana hörpätä.
Laitoinkin omaan Savaan sammutusnapin, pysäyttää vauhtipyörästä.
Kuullostaa tosiaan ihan mun .28:lta mutta sulla olikin sisäänajosäädöt vielä.
Sekin keulii hyvin kakkosella ja joskus jopa kolmosella jos epäonni.
Mutta sulla on vielä lisää tulossa!
Mitä fuilia käytät?
Mites lämmöt?
Jos ajat 25%+ niin voisit 1-2 gallonan jälkeen ottaa yhden tai kaksi shimmiprikkaa kannen alta pois.
Niitä prikkoja pitäisi neljä olla.Kaksi paksumpaa kiiltävää ja 2 ohutta ruskeaa.
Lämpöjen pitäisi pudota ja voimaa tulla lisää.
.28:ssa oli kolme, yksi paksu ja kaksi ohutta, niistä otin uhden ohuen pois.
Tuosta .30 ottaisin sen toisen paksumman ensin ja testin jälkeen tod.näk. vielä yhden ohuen.
Tosin STS vaatii pitkän sisäänajon ja sisäänajossa huomaa hyvin milloin motti rupeaa olemaan "valmis".
Se nimittäin yhtäkkiä pudottaa käyntilämmöt säätöihin koskematta 10-30 astetta.
Sen jälkeen vasta kannattaa ruveta kikkailemaan säädöillä, prikoilla, fuililla ja putkilla ym.
Noista starteista.
Muista vaan startissa olla varovainen ja löysää tulppaa... heh...
Itelle sattunut monasti, huolimattomuuttani olen joutunut ostamaan rotolevyn pikkurattaita.
Käytänkin HT:n nelarilentsikoille tark. tuplastarttikapulaa, kaks akkua kaks moottoria vehkeessä.
:mrgreen: