Minä en koskaan päässyt 6S kokeilemaan kaasu pohjassa, nyt pääsin ensimmäisen kerran testaamaan 4S ja kyllähän se auto on nyt paljon ajettavampi. Keulii edelleen, mutta ei enää 50km/h vauhdissa :D
Omat kokemukset siis pihasudittelusta, jossain montulla tosiaan voi olla 6S -setupista enempi iloa. Luulis että tuolta noparistakin saisi autoa rauhoiteltua, mutta en ole perehtynyt.
Myös välityksien kanssa voi tietenkin pelata.
Itselläni myös hankintalistalla Phaltlinet ja rungon pidennystä. Kuinkahan noi Phaltlinet toimii kovalla hiekalla vai onko puhtaasti asfalttikumit?
Itelläni on tommonen Fluxi FastLane XL rungolla ja phaltline kumit kromivanteineen joilla jonkun 5 ajokerran jälkeen "puhkesi" yhden vanteen ympäriltä kumi eli alko repsottaa. Myös muutkin hiukan kulahtaneen oloisia mutta ajettavia + tietysti kromia on karissut
Ajopaikkana asfaltti tenniskenttä missä tuli annettua ko. autolle jonkun verran runtua tosa kun ilman lämpötila oli jotain +25astetta
Eivät siis omassa käytössä kestäneet mutta ajettavuus oli kyllä todella hyvä, kiitos pidemmän akselivälin
Ymmärsinkö oikein että näilläkin ilmoilla +5c asteesta alaspäin kostealla/märällä/lumella riittää kun heittää elmukelmua auton ja noparin yli parit kierrokset korin alla? Mitä rengas vanne yhdistelmiä olette hiekalla/lumella käyttäneet, ihan vaanko Sand Paweja?