Mulla on kanssa todella hyviä kokemuksia roton käyttämisestä savagessa. Mutta on siinä jotain huonoakin, että nestelukon tullessa sitä ei ihan aina välttämättä ainakaan heti huomaa, ni helposti roton suurella voimalla pyöräyttää yksitielaakerin hajalle. Mulla on yks menny halki ja toinen rupes luistaa yli. Vetonarulla pystyy tuntemaan koneen paremmin. Ja jos auto tykkää sammuilla, ni on helpompi pitää pelkkää hehkua mukana, ku koko rotoa. Ja siinäkin vielä yksi huonompi puoli, että jos ei ole kuin yksi akku rotoon, ni välillä voiki käydä niin, että ei pääsekkää ajaa sen tyhjennyttyä. Ja vielä yksi huonompi puoli vetostarttiin verraten on sen hinta. Roto maksaa kait jotain 50€ + akku ja sen laturi, jollei sitä oo vakiona autossa. Mutta silti kaiken puolin rotostart on hyvä ratkaisu!