Jatketaan yksinpuhelua, tänään vertailtiin radalla vauhteja. Ilpon auton perässä pysyin sen hetken että saatiin suoravauhdit/kiihtyvyydet selville, 2s/17.5 on hieman tehokkaampi mutta ero ei ole suuri. Taitaa mennä niin että sen minkä tehoissa ja väännössä voitetaan, se mutkissa hävitään kasvaneen painon vuoksi? Aika näyttää osaavampien käsissä onko noissa comboissa suurempia eroja vai ei, nyt ainakin näyttää aika tasaväkisiltä.
Miten muuten muilla on renkaat kestäneet? Takarenkaat ei ole mennyt miksikään 5 ajetun akullisen aikana mutta eturenkaat kuluu selvästi takarenkaita enemmän. Tekeekö 2s paino tehtävänsä vai onko keulan säädöt keturallaan?
Ei muuta kun kaapissa lojuvat 2s sähköt hyötykäyttöön ja WGT:tä ajamaan. Hyvä vaihtoehto krossikuskeille, voi välillä käydä mattoradalla toteamassa mikä mättää ajamisessa, oppii kummasti ajamaan linjoja ja tasaisia kierroksia. Eikä WGT ole kovin monimutkainen teknisesti, setupit kun löytää kohdalleen niin muuta ei tarvii tehdä kun ladata akkuja ja pidottaa renkaita
EDIT: Ai niin, välit 2s/17.5 on 29/96, takarenkaat 53mm eli rollout on siinä 50 kantturoissa.