Toisessa mopossa oli minullakin ylimääräinen takavanne mukana, en tiedä miksi?
Rattaat on mod1, joka ei 3,17 akselilla olekkaan ihan joka putiikista löytyvää kamaa.
Se akseli kannattaa kyllä olla käsillä jo ennen ensimmäistä ajokertaa, sen vääntyminen on kyllä niin varmaa että ei usko kukaan.
Itse sain tuossa sen ARX:n karkaistunkin akselin poikki, kun sattui ketjut hyppäämään takarattaalla...
Noita on kuulemma mennyt ihan italopyörässäkin, joten kaikki on mahdollista.
ARX:ssä on kuulemma (en ole itse nähnyt) vakiona ketjuohjuri takarattaalle, varaosanumero X-098, mutta en kuollaksenikaan löydä sitä mistään.
Tarvinnee jonkunlainen patentti tuohon tehdä, kovaa kulutusmuovia löytyy tarpeeseen.
Ne kaatumaraudat kannattaa muokata myös, lyhennät etureunasta n.1,5cm ja taivutat niin että kantatessa ottaa koko matkalta maahan. Se 90-asteen kulma kun tahtoo hieman tökkiä menoa...
Ja ne 4mm lukitusruuvit millä ne raudat on tarkoitus pitää pakoillaan kannattaa heittää niin pitkälle ettei silmä vahingossakaan enää löydä. Tilalle raakasti vaan M4 pulttia tai kunnon lukitusruuvit.
Kyllä tästä pienellä jalostamisella saa ihan kohtuullisen menopelin.