Nyt ois eka lipokin saatu pilalle, vissinki. Poika oli jättäny akunjohdon nopariin kiinni ja en oo varma oliko virratkin jääny.
Noh enivei, viime la aloin lataamaan ennen kun oltas lähetty ajelemaan ja laturi vinkui low patteri jotain...
Mittasin sitten mittarilla jännitteitä ja koko 2s pakan yhteis jännite onpi 3,5V Onkos mulla mitään konstia yrittää pelastaa tämä akku ?
Mulla oli maxamps:in 2S 1550mAh akku 2voltissa ja tasuri ei suostunut lataamaan tuota enää mutta pelkällä laturilla sain sen 7volttiin ja sitten tasuri väliin ja on toiminut normaalisti sen jälkeen, laatuakku selviää näemmä tuostakin...
Noissa 5000mAh 3S Flight maxeissa ei kyllä tuo lipo cutoff ei oikeen pelitä sidewinderilla vaikka ollut raja 9.6voltissa niin silti meno hyytyy ennen kun cutoff katkaisee menon... Ehkä pitäis nostaa 10V sitten
Normaalia vai ei? Ja mistä vois johtua?
Ja kyllä se cutoff ainakin sen verran toimii että nimhillä ei nopari suostu moottorille virtaa antamaan
Aina kun olen huomannut hyytymisen niin olen lopettanut ajon ja akussa voltteja sisälle päästessä noin 10.5-11V...
Voisiko kylmä ilma tehdä tuollaista? Pakkasella en ole kuitenkaan lipoilla ajellut mutta nollakelillä kylläkin... Ja akku ei tunnu kovin kylmältä ajon loputtua, ehkä noin huoneenlämpöinen...