vastarin akuksi 6V 5-kennoinen nimh "hump pack", joku 1600 mAh on ok
vakio servot ovat ok, mutta kääntösäde vakioservolla on hieman rajoittunut
paremmilla servoilla saa ohjauksen enemmän linkkuunä. samalla voi suositella nivelvetareita ja casterpaloista rajoitin tappien hiomista veks jolla saa kääntyvyyttä vielä lisää. no näitä ajan kanssa, ei tarpeen alkuun
vaihde on auton heikoin kohta; menettelee vakiomoottorilla mutta kovempaan ajoon IGW008 vaihde.
tosin IGT1 malliin se ei mene heittämällä kuten IGT2 :een
itse asensin sen käyttämällä akselin alkuperäisestä vaihteesta ja tekemällä siihen "slotin" vaihtajan lukitusmutteria varten dremelillä. kuulostaa monimutkaiselta mutta ei varsinaisesti ole sitä.
tai jos ajat rallia hiekalla niin sitten vaan keskidiffi ja krossarin 1-vaihteinen kytkinkello (14T) ja krossirenkaat, tai TT rallirenkaat
tosin itse tykkään ajaa asfaltilla myös rallirenkailla seka-alustalla ja silloin vaihde on ehdottomasti plussaa
mulla niinikään subaru kori ja takana 11mm levittävät hexit. ralli ja GT rengas istuu hyvin lokarin sisään ja tykkään miltä se tuntuu ajaa
Itse kaipaisin uutta IGT1 pohjalevyä. saa tarjota YV:llä Kyoshon sinistä pohjalevyä tai IGW003 optio pohjaa.
tossa joku tannoinen kuva Ipaneman GT renkailla