Mie tänään purin taas ton gizmon koneen ja vaihdoin männän tavalliseen zenoahin mäntään, uusine männänrenkaineen ja puristuksia lisäsin.
Ekana laitoin 0,30mm kupari tiivisteen niin männän kuva jäi pytyn kattoon ja tinalanka näytti 0,35, joten piti laittaa 0,50mm kuparinen lerppu väliin.
Nyt väli on 0,45mm, eli aika minimi jos se tolla 0,30mm otti jo kattoon kiinni.
Ja sen jos ois tulille lyönyt niin ois voinut olla mäntä murusina alakerrassa
.
Samalla vaihdoin kaasuttimen walbron wt-771 malliin.
Tota mallia en ole koskaan kokeillut, mm venepuolella sikk mottoreissa vakiona.
Ja pakosarjan ja pytyn väliin dremelöin sopivan kuparitiivisteen..
Sen verta itsemurhaa lähenin ja pesuhuoneessa koneen tulille löin ja lähti huomattavasti helpommin tulille kuin alkuperäisella combolla, ei tosin kovin kauaa voinut vinguttaa kun meinas tosiaan happi loppua
Tahaton itsemurha ois lukenut ruumiinavaus pöytäkirjassa, tai liian intensiivinen rc:n harrastus
..
Tohon mcd:hen en kyllä ole tästä koneesta ollut juuri lainkaan tyytyväinen.
Tai sit se v...n kytkin on joka tota lähtöä vaivaa.
Alavääntöä ei ole tarpeeksi, tiedä sit vaikuttaako tuo putkikin miten tohon koneeseen.
Jos ei ala tapahtua niin pitää bajan kone tähän naittaa ja tästä sit kone bajaan...