Kirjoittaja Aihe: Kiitos  (Luettu 1717 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PJEP

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kiitos
« : 28.04.05 - klo: 22.22 »
Nyt kun kaikki rc-tarvikkeet on myyty pois, on aika kiittää kaikkia teitä harrastajia ympäri maan,joiden kanssa saimme jakaa ikimuistoisia hetkiä mukavan harrastuksen parissa.
RC-autoilu on ollut antoisa harrastus, jota on helppo suositella muillekin ja harrastajat rehtiä porukkaa.

Hyvää jatkoa teille kaikille - hymyillään kun tavataan. :)

Perttu ja Pentti Pyylampi, Seinäjoki

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kiitos
« Vastaus #1 : 29.04.05 - klo: 07.23 »
:cry: Miks sä nyt menit myymään? Tarvitaan lisää harrastajia!!
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Kiitos
« Vastaus #2 : 29.04.05 - klo: 14.18 »
PJEP, teitä ei ole enää vähään aikaan radoilla nähty, mutta itse pidän teitä yhtenä kaikkein positiivisimmista isä-poika -harrastajista, mitä olen saanut tuntea. Kiitos panoksestanne lajin ja sen harrastajien hyväksi!

PJEP on ollut foorumin kirjoittajana rakentava ja rehellinen, ja asettunut konfliktitilanteissa sillanrakentajaksi. Tosin myös hän on saanut lajin yläkerralta ansiotta nenilleen, koska ei vilpittömän suoruutensa vuoksi ole alistunut pokkurointiin.

Itse olen sitä mieltä, että erilaisia näkökantoja tarvitaan aina. Itse asiassa kaiken kehityksen ehtona millä tahansa elämänalalla on, että asioista on olemassa eriäviä mielipiteitä, ja ennen kaikkea - niistä keskusteleminen sallitaan. Myös kritiikki, milloin siihen on aihetta. Lajissamme tämä ei ole viimeiseen 2-3 vuoteen toteutunut kovinkaan hyvin, ja seuraus on nähtävissä mm. foorumin nykyisen keskustelun tasossa, määrässä ja yksipuolisuudessa.

Itse poistuin aikanaan keskustelusta lajiryhmän painostuksesta ja kiristyksen seurauksena. Luulen, että myöskään PJEP:n kaltaiset ajattelevat ihmiset, joilla olisi paljon annettavaa harrastuksen kehittämiseen keskustelun kautta, eivät ole kokeneet lajin ilmapiiriä kovinkaan myönteisesti. Tähän on lisättävä, että itse harrastajien ja heidän taustajoukkojensa keskuudessa ei ilmapiirissä ole mitään vikaa.

Muiden tehtävänä on arvioida, onko keskustelun taso ja monipuolisuus paljon parantunut kahden entisen aktiivisen osallistujan, PJEP:n ja VesaK:n poistumisen myötä.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Kiitos
« Vastaus #3 : 29.04.05 - klo: 14.27 »
Keskustelun tason laskeminen on kyllä ollut jo pidemmän aikaa havaittavissa. Mielestäni kuitenkin syynä siihen on enemmän ihmisten laiskuus kuin ilmapiiri. Niin paljon tiimikuskeilla ja muilla aktiivisilla harrastajilla on niksejä, temppuja, setuppeja tms muuta "uutta juttua", mutta valitettavasti nämä asiat pääosin kiertävät varikolla kuskien omissa sisäpiireissään ja sen takia tietysti keskustelu foorumilla aiheista ei koskaan toteudu. Polttispuolella asia on hieman parempi, mutta varsinkin sähköpuolella tämä ilmiö on helposti havaittavissa.

Mika R

  • Vieras
Kiitos
« Vastaus #4 : 29.04.05 - klo: 14.32 »
Niin, itse en ole huomannut juuri mitään muutosta polttispuolella onko sieltä joku poistunut vai ei. Harmi tietty sinänsä että aktiivinen harrastaja on lopettanut harrastuksen, mutta ainakin heitä näkyy nyt oletettavasti enemmän kotona josta luulisi vaimoväen olevan mielissään :D

Poissa PJEP

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kiitos
« Vastaus #5 : 29.04.05 - klo: 14.52 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
:cry: Miks sä nyt menit myymään? Tarvitaan lisää harrastajia!!


"Aika aikaansa kutakin sanoi pässi,kun päätä leikattiin."
Haluamatta sen kummemmin kommentoida lopettamisen syitä voin lohdutukseksi kertoa, että Suomi sai aivan uuden RC-harrastajan ja mekanikkoisän. Joten varokaa.. pian kuuluu Nurmoosta kummia...


... ja VesaK:lle:
- onnistuit kaivamaan esiin sen kaikkein ikävimmän asian, jonka olen kokenut harrastuksen aikana. Asia ei koskenut itseäni eikä harrastajilla ollut siihen mitään osuutta, mutta sitä epäoikeudenmukaisuutta etten sanoisi lynkkausta, jonka VesaK sai kokea, en vieläkään voi hyväksyä!

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Kiitos
« Vastaus #6 : 29.04.05 - klo: 14.58 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
..nämä asiat pääosin kiertävät varikolla kuskien omissa sisäpiireissään ja sen takia tietysti keskustelu foorumilla aiheista ei koskaan toteudu.

Niin se luonnollisestikin on. Mutta juuri siihen ovatkin lääkkeenä aktiiviset ja aloitteelliset kirjoittajat, jotka tuovat näitäkin asioita esiin, kysyvät ja kyseenalaistavat. He ovat keskustelufoorumeiden moottoreita, ja he myös aktivoivat juuri niitä "laiskoja" kirjoittajia.

Mutta aktiivisuutta ei voi eikä pidä rajoittaa vain setup-kikkoihin tai tekniikkaan yleensä. Lajimme on hyvin moniuloitteinen, ja aktiivinen ihminen on kiinnostunut siitä laajemminkin, kuten säännöistä ja niiden kehittämisestä. Ja juuri tässä kohdassa lajimme johto on lyönyt kirveensä pahasti kiveen, sananvapautta rajoittaessaan.