Kirjoittaja Aihe: V2 pääty stanukoneeseen, SP2 akut  (Luettu 1373 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa niko.lindvall

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
V2 pääty stanukoneeseen, SP2 akut
« : 05.10.04 - klo: 15.58 »
Näyttäis Orionilta olevan tullut V2 pääty vakiokoneeseen
http://www.team-orion.ch/news.asp?id=354
http://www.team-orion.com/toptalk/showflat.php?Board=UBB2&Number=16394,
samoin Peakilta.
http://www.rczone.net/modules.php?name=News&file=article&sid=519
Ovatko sallittuja suomessa?

Entäs Orionin SP2 akut? Ovatko sallittuja ensi vuonna stanussa?
Team Xray Finland - Team Integy - Racingfactory - Team Orion

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
V2 pääty stanukoneeseen, SP2 akut
« Vastaus #1 : 05.10.04 - klo: 16.30 »
Eikös kaikki "hybridit" ole kiellettyjä? Eli siis koko kone täytyy olla hyväksytty sellaisenaan kuin se kaupasta tulee. Esim. jos kuvitellaan että jollain olisi hyväksytty MVP ja siihen olisi vaihdettu hyväksytyn Trinityn Monsterin pääty, niin lopputulos olisi laiton kisoissa. Tälläisen vastauksen ainakin itse sain kun tätä aivan samaa asiaa selvitin joskus kesän aikana, jolloin siis tieto stanu V2 päädystä tuli julki.

Tietojeni mukaan kuitenkin vielä loppusyksyn / talven aikana tulee ihan kokonainen stanu V2 Orionilta, jonka kaiken järjen mukaan pitäisi myöskin olla ROAR-hyväksytty ja näin ollen sallittu kilpailuissakin.

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
V2 pääty stanukoneeseen, SP2 akut
« Vastaus #2 : 05.10.04 - klo: 20.38 »
Vaikka se pääty olisikin sallittu, niin en kyllä usko mitään hyötyä siitä olevan ainakaan tehonpuolesta. Vain sorvaustarve luultavasti pienenee.

Kyllähän toi SP2:n on sallittu ensvuoden stanukisoisois, sillä sukallahan on ajettu kokovuosi. Näin minä luulisin.....

Poissa niko.lindvall

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
V2 pääty stanukoneeseen, SP2 akut
« Vastaus #3 : 06.10.04 - klo: 09.30 »
Mut sorvaustarpeen pieneneminenhän vähentää paljon kustannuksia ja vaivaa. Kun ei oo itsellä sorvia...
Lähinnä aattelin kun en oo nähnyt kenelläkään noita SP2:sia. Mullakin on vaan SP:t.
No ei osteta koneita vielä ens vuodelle, ootellaan josko tulis orionilta se stanu sitten...
Team Xray Finland - Team Integy - Racingfactory - Team Orion

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
V2 pääty stanukoneeseen, SP2 akut
« Vastaus #4 : 06.10.04 - klo: 10.33 »
Orionin akuista sen verran, että niitähän on ilman SP merkintää, SP merkinnällä ja nyt viimeisimpänä uutuutena SP2 merkinnällä.

Minä itse, sekä monet muut ovat ajaneet SP merkinnällä tämän kauden aikana, mutta SP2 merkinnällä olevat akut ovat käsittääkseni vasta tulossa virallisen maahantuojan varastoon syksyn aikana (jos nyt eivät jo ole tulleet).

Uskon että Arto tarkoitti myöskin SP kennoja viestissään (?). Tämä termistö on hieman sekava, koska usein ihmiset sekoittavat SP2 kennot SP kennoihin ja taas puolestaan sitten siinä samalla SP kennot sekoittuvat kennoihin ilman mitään SP merkintää.

EDIT: Tosin on täysin mahdollista että olen itsekin mennyt näissä sekaisin. ;)

Ehkäpä Teppo voisi hieman valoittaa asiaa?

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
V2 pääty stanukoneeseen, SP2 akut
« Vastaus #5 : 06.10.04 - klo: 16.56 »
Ei kun kyllä tarkoitin juuti noita SP2, eihän noissa ole ulospäin mitään muuta eroa kuin, SP logo on muuttunut SP2:ksi eli eiköhän toi ole myös sitten salllittujen listalla.