Tässä setuppi joka toimi hienosti Valkeakoskella, helppo ajaa ja kierrosajat oli varsin vertailukelpoisia 'ammattilaisten'
kanssa. Valitettavasti alkuerien 5 sija vaihtui semeissä keskeytykseen oman koomailun takia..
Edessä:
Iskari öljy...........40wt AE
Iskari mäntä.......1.5mm reiät
Jousi..................punainen
Iskarin asento.....keskellä iskaritornissa.. keskellä tukivarressa
Iskarin pituus......normaali
droop.................rajoitettu siten että iskari ei pääse ihan täyteen mittaan.
Vakaaja..............perus
Maavara.............tukivarret ~vaakatasossa
ackerman...........keskimmäinen reikä
servo-saver........2mm
caster................2mm ylätukivarren takana
camber..............-2 astetta
Haritus...............1
Ylätukiv. asento...ylin holkki edessä alempi takana
Alatukiv. pala.....-1 (E0105A)
Leveys................354mm
Rengasakselit......perus
pillow balls..........perus
diffi.....................7k Mugen (ei o-renkaita)
Keskellä:
diffi...................10k Mugen (ei o-renkaita)
Jarrut................perus
Jarrutasapaino...50%Front, 50%Rear
Kytkin...............Mugen alumiinipalat, 1.0 spring
Välitys..............14t kello
Takana:
Iskariöljy...........40wt AE
mäntä...............1.5 mm reiät
Jousi.................punainen
Iskarin asento....keskellä iskaritornissa.. keskellä tukivarressa
Iskarin pituus.....normi
droop................rajoitettu siten että iskari ei pääse ihan täyteen mittaan.
Vakaaja............perus
maavara...........tukivarret vaakatasossa
takahubi...........muoviset
takahubin korkeus....alempi reikä hubissa
akseliväli...........keskellä
camber linkki.....sisempi alin reikä tornissa
camber.............-1
auraus...............3
antisquat............keskimmäinen pala (2 degrees) (ylempi reikä jos rata röykkyinen)
Rangasakselit.....perus
diffi...................3k Mugen (ei o-renkaita)