Vaikka ongelma ei olekkaan myyjän vika, on se nimenomaan myyjäliikkeen asia hoitaa homma kuntoon. Ei ole kysymys varsinaisesti myyjän hyvästä tahdosta, se on semmonen laki Suomessa.
Totta tuokin. Itselleni on vain hieman epäselvää, että millaiset takuut näissä rc-autoissa on nykypäivänä ja jos se on muillakin kestänyt, niin kyl se kestää mullakin.
Säädin parin kahvikupillisen verran ja sain rattaiden kosketuksen keskenään välttävän hyväksi. Nyt ei kuulosta enää ihan niin raisulta betoniporalta.
Leikkelin overtrayn sinnepäin (tavallisilla saksilla ihan aunuksesta tuo homma, pitänee sijoittaa kunnon leikkureihin ja viimeistellä myöhemmin) ja rakensin Nvidian 3-way SLI-sillasta dremelöimällä nopeudensäätimelle kiinnityslevyn.
En tiedä kuinka lujasti tuon noparin tulee olla tuolla ton kokoluokan vehkeissä, mutta levy on kiinni auton pohjassa 2-puoleisella teipillä ja nopari kiinni levyssä samalla tekniikalla. Kestää nostaa auton noparista, mikäli näppivoimat riittää ja on vielä saatavissa irtikin inhimillisellä vaivalla tarvittaessa.
Alustan säädöt oli tehtaan jäljiltä, rengastus PE:n vakio.
Hieman pitää ruuvata vielä, kun ohjaus puoltaa oikealle.
Kopan maalausta olen vasta harkinnut ja kaavaillut mahdollista värimaailmaa, sekä teippauksia ja pieniä säätöjä sinne tänne tarvitaan.
Auto oli kuitenkin yhden illan ja yhden aamun pakertamisen jälkeen ajokunnossa, joten kävin tekemässä hiekoitetulla ja lumesta kovaksi pakkautuneella pihatiellä pientä lenkkiä. Kulkee aivan järjettömän nätisti ja Savöxin servon valitseminen tuntui osuneen todella nappiin tuon auton kohdalla, sillä tuo ei paljon epäröi käännyttäessä ja se sopii omaan ajotapaan oikein mainiosti.
Kyllä tällä autolla pääsee taas takaisin harrastuksen makuun, se on varma. Suosittelen!