Puuh pitää vähän avautua, oman 5IVE:n kanssa nyt samanlaisia ongelmia kun täällä kuvattu.
Piti käydä ajaan olisko lie ollut neljättä kertaa. Edellisen kerran nuuksion pahasti pölisevällä montulla. Suodatin oli hyvin öljytty ja päällä oli outerwears, mutta sisäfiltteri oli silti aika p*skasen näkönen. Silti, se kaasarin sisusta oli ihan puhtoinen kun repi ne kaikki irti lähtevät osat siitä tieltä kun ne putsasin.
Eli checklist:
- Virrat päällä, uberrc kill switch poltti sinistä eli all good
- Ilmansuodatin just siivottu ja öljytty
- Neulat laitettu tehdasasetuksiin, high eka kiinni myötäpäivään ja 1,5 kierrosta takasin, lowlle sama mut 1,25 kierrosta
- Bulbbi liikutti bensaa nätisti takas tankkiin
- Tulppa teki nätisti kipinää
Ihan alkuun choke (onks toi nyt suomeks ryyppy?) kerran teki sellasen "melkeen käynnistyn" eleen kolmannen vedon jälkeen jonka jälkeen laitoin sen pois päältä, ja yritin nykiä käyntiin: ei mitään.
Sen jälkeen loputon määrä tulpan kuivausta ja tulppa irti nykimistä ja vaikka mitä, mutta ei.
Outoa se että choke päällä ei tullut enää samanlaista "melkeen käynnistyn" efektiä sitten jälkeenpäin.
Kuten aikasemminkin kuvattu, tuli tulpan reijästä savumerkkejä kun tulppa irti vetelin, ettei olis vaan floodattuna.
Hohhoijjakkaa, hetki taukoa ja sitten miettimään taas. Ei tässä tainnut mitään uutta tulla jo siihen mitä yllä on keskusteltu