RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: CAi - 26.02.03 - klo: 10.57
-
Mäntsälän TOURING 2003 FinnTrack Kilpailukutsu
Mäntsälän Seurakunta ja Mäntsälän MiniRacing ry kutsuu kaikki sähköautoilijat 29.3.03 Mäntsälään Touring 2003 FinnTrack kisoihin.
Aika: La 29.3.2003
Paikka: Mäntsälän monitoimitalo
Kilpailun AKK-lupanumero:______
Rata: neulehuopamatto, profiili luokalle sopiva jouheva tuoring- tyylinen.
Luokat:
Tj-10
TS-10
Ajotapa
3 x Alkuerät
3 x A-finaali
2 x muut finaalit
Osallistumismaksu 20 EUR / luokka. Maksetaan kilpailupaikalla
Valvoja: Jouko Saarinen LohUA
Tuomarit: Valitaan kisapaikalta
Kilpailunjohtaja: Tony Raikas, KyPak
Kuuluttaja: Seppo Kankainen LMM
Viestipäällikkö: Olli Andersson MäntSRK / MMR
Katsastus: Alvi Lehtinen, Juha Sorjonen MäntSRK / MMR
Tulospäällikkö: Erkki Similä, HyvSRK
Ratamestari: Juha Sorjonen, MäntSRK /MMR
Kierroslaskenta: AMB
Alustava aikataulu:
Pe 28.03:
Harjoittelu, ainoastaan FOAM -renkailla (aika ilm. myöhemmin)
La 29.03:
- ilmoittautuminen 8:00 - 9:00
- vapaaharjoitus 8:30 - 10:00
- ajajakokous 10:10
- pakollinen eräharjoitus alakaen 10:30
Tarkempi aikataulu ilmoitetaan kilpailupaikalla.
Majoituspaikka ksoissa on Ahvenlammen leirikeskus.
(eri paikka kuin syksyn kisoissa).
Majoitus sisältää Saunan, iltakahvin ja aamupalan.
Omat lakanat.
Matkaa kisapaikalle on n. 4km.
Majoituksen hinta 15€ yö. sis aamupala, max 20 henkeä !
ILMOITTAUTUMISET: Kirjallisesti ilmoittautumiskaavaketta käyttäen, tai sähköpostilla ke 25.3.2003 mennessä.
Ilmoittautumisessa oltava:
Nimi, osoite, seura, puh.nro, luokka, väh. 3 taajuutta, otetaanko majoitus ja aamupala.
Osoitteella:
Olli Andersson
Isolakeentie 9
04600 MÄNTSÄLÄ
Sähköposti: olli.andersson@oilon.com
044-7576 401
Säännöt: AKK-vuosikirja 2003.
Huom.
Alle 16 v huoltajan allekirjoitus sekä lis.nro (myös kisapaikalla mukana).
.
Kilpailijalla oltava voimassaoleva lisenssi mukana. Jälki-ilmoittautumiset otetaan mukaan mikäli eräjärjestelyt sallivat, maksu 30 EUR / luokka.
Vastuu:
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä. Järjestäjä ei ota vastuuta kilpailussa tai sen harjoituksissa sattuneessa vahingossa.
Sähkö: Kilpailupaikalla on saatavilla sähköä.
Muuta: Omat tuolit ja pöydät sekä jatkojohdot mukaan.
Kahvio: Kahvia, sämpylää ym
Yhteinen Touring-Pizza tilaus on järjestetty halukkaille erikoishintaan paikallisesta pizzeriasta.
Harjoittelu perjantaina ainoastaa FOAM-renkailla on mahdollista myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.
Kartta tulee sivuille myöhemmin.
Kaikki mukaan !
TERVETULOA !
Ilmoittautuneita 23.3.03 klo. 21.00:
TJ-10 21kpl
TS-10 29 kpl
-
tulisin jos saisin lisenssin, soitin AKK:lle ja siel sanottiin et menee viel noin kuukaus :cry:
-
lisenssin saat kahdessa viikossa kun soitat akk:n Mattilalle. Ja osallistua voi ehkä myös lisenssin kuitilla, riippuen kisajärjestäjästä. Tällöin ei mene kuin kaks päivää.....
-
tulisin jos saisin lisenssin, soitin AKK:lle ja siel sanottiin et menee viel noin kuukaus :cry:
Lähetätkö privaattipostia allekirjoittaneelle ja kerrot kenen kanssa puhuit AKK:ssa ? Ovat antaneet jostain syystä poskettoman väärää opastusta sulle, mikäli asia on noin !
Mattilan Liisa ei muistaakseni enää hoida ko. juttuja, vaan siellä on joku uusi... mutta joka tapauksessa kun soitat, sun tulisi sillä puhelinsoitolla jo saada viitenumero ja AKK:n tilinumero, noilla tiedoilla voit (ite/mamma/pappa) käydä maksamassa pankissa/kotoa ko. laskun ja sen jälkeen tulostat sen kuitin ja säilytät sen... jos lisenssiä ei näy, kuitin kanssa kisoihin... sääntöjen mukaan ei onnaa.... mutta olen jo omaa kantaani tähän asiaan aikaisemmin perustellut, joten kisoihin pääsee todennäköisesti mukaan, asia kannattaa aina etukäteen varmistaa henk.koht. kilpailun järjestäjän ja valvojan kanssa, ettei tule paikan päällä yllätyksiä...
Mutta mielelläni kuuntelen kenen kanssa olet keskutellut ja otan selvää mistä syy moiseen...
-
Ilmoittautumisessa oltava:
...majoitus ja aamupala.
onko tossa joku virhe, vai miks ilmotuksessa pitää olla maja paikka ja aamu pala merkittynä? ja miten ne merkitään siihen?
-
joo, asia on näin soitin sinne ja ne sano et kortin kans menee vielä noin kuukausi, mut on minulla sen kuitti vielä jäljellä joten enköhän tule mäntsälään ajamaan.
-
joo, asia on näin soitin sinne ja ne sano et kortin kans menee vielä noin kuukausi, mut on minulla sen kuitti vielä jäljellä joten enköhän tule mäntsälään ajamaan.
Kuitti riittää osallistumiseen !
-
Majoituspaikka ksoissa on Ahvenlammen leirikeskus.
(eri paikka kuin syksyn kisoissa).
Majoitus sisältää Saunan, iltakahvin ja aamupalan.
Matkaa kisapaikalle on n. 4km.
Huoneita on toistakymmentä.
Hinnan ilmoitan myöhemmin.
-
onko toi perjanatain FOAM-harjoittelu pakollinen? (!) :mrgreen: :oops:
-
onko toi perjanatain FOAM-harjoittelu pakollinen? (!) :mrgreen: :oops:
Eipä taida
-
Mutta jos harjottelee, niin on pakko harjotella foameilla.
-
Ajolavalta voi mielikuvaharjoitella ilman foameitakin... :roll:
Lainaan omia käytettyjä foameitani niille ketkä kokevat suureksi ongelmaksi tämän foam-treenin...
Jos vaikka kokeiltaisiin tämä kisa ennenkuin tuomitaan ja katsotaan miltä tuntuu kisojen jälkeen... viimeksihän luisteltiin kolme ensimmäistä akkua aamun treeneissä täysin hyödyttömästi ennenkuin ajolinja alkoi puhdistua... nyt tarkotus olisi siis heti aamusta päästä kilpailemaan hyvissä olosuhteissa... ok?
-
Eli on hankittava foamit, että pääsee perjantaina harjoittelemaan?
Ollaanko Teppo kavereita. :lol:
-
Minulta vois myös lainata Foam Renkaita !
-
Ilmoittautuneet päivitetty
-
Majoituksen hinta 15€ yö sis. aamupalan.
Max 20 henkeä mahtuu.
Omat lakanat mukaan.
-
Miten ratkaista?
Minulla on vain kahdet kiteet lynxin 3D:hen, ja pitäisi ilmoittaa kolmet?
miten ratkaista, kun RC-piste tuo niitä maahan vasta ensi kuussa, eikä niitä tunnu saavan oikein mistään.(huomatkaa allekirjoitukseni!)
Olisiko kenelläkään ylimääräisiä? edes lainaan Mäntsälän fintrackkiin?
Jos olisi niin maksan hyvin niistä! Vain YKSI pari haussa!
-
Oletko tietoinen että atala rc ja pro hobby tuovat myös kyseistä radiota maahan.Kannattaa kysyä sieltä! :wink:
-
noniin kiteet on hankittu!
Jos olen itse 14 ja aion osallistua tohon kilpailuun, niin pitääkö minun huoltajalla olla huoltajalisenssi?
jos ny saas ees tohon vastauksen, ni hyvve oies!(´stadin slangi´)
-
Huoltaja lisenssi tulee olla jollakin täysikäisellä, mutta huoltajan ei tarvitse olla esim. isäsi ja kahdella kuskilla saa olla sama huoltaja.
-
osanottajamäärät on päivitetty!
Muistutan, että radioissa tulee olla telehallinnon hyväksymistarra
(uusi tai vanha).
-
Ihan vaan huvikseen kysyn (kun ei kilpailijoiden kanavaan löydy oikeuksia ja täälläkin CAi otti puheeksi), miten se tarrajuttu pätee ulkomaalaisiin? Eihän mitään suomalaista THK/Ficora:n tarraa saa vaatia, tai saako?
Pahoittelen Mäntsäla-threadin väärinkäyttöä, en ole ko. kisoihin tulossa, mutta ohjelmassa olisi pari kisaa kesän aikana Suomessakin...
Asia voi kiinnostaa myös muita, jos vaikka Suomessa järjestetaan tulevaisuudessa(kin) jotain kansainvälisiä kisoja.
-
osanottajamäärät on päivitetty!
Muistutan, että radioissa tulee olla telehallinnon hyväksymistarra
(uusi tai vanha).
... tai alkuperäinen CE-hyväksyntämerkintä, kuten sääntökirjassa on määritelty.
Tarrahan on erillishyväksyntä, käytännössä niitä laitteita varten, jotka tyyppeinä on EU-alueella hyväksytty, mutta joista asianomainen valmistajan tekemä merkintä puuttuu.
Käytännössä kaikissa suomalaisten maahantuojien ja alan liikkeiden myymissä ohjaimissa on asianmukainen merkintä, eikä mitään tarroja siis tarvita.
-
Ihan vaan huvikseen kysyn (kun ei kilpailijoiden kanavaan löydy oikeuksia ja täälläkin CAi otti puheeksi), miten se tarrajuttu pätee ulkomaalaisiin? Eihän mitään suomalaista THK/Ficora:n tarraa saa vaatia, tai saako?
Pahoittelen Mäntsäla-threadin väärinkäyttöä, en ole ko. kisoihin tulossa, mutta ohjelmassa olisi pari kisaa kesän aikana Suomessakin...
Asia voi kiinnostaa myös muita, jos vaikka Suomessa järjestetaan tulevaisuudessa(kin) jotain kansainvälisiä kisoja.
Hyvä kysymys, Olev.
En missään tapauksessa ole pätevä vastaamaan, mutta oma järkeni sanoo, että kisoihin osallistuvilta ei-EU-maiden kansalaisilta ei voida edellyttää EC-merkintää tai erillishyväksyntätarraa ohjaimessaan. Ainoa edellytys lienee, että kilpailijalla on käytössään taajuudet maassa hyväksytyllä tajuuskaistalla.
-
Vielä kysymys tuosta hyväksymis merkinnästä...Riittääkö että merkintä on kyseisen radiolaitteen ohjekirjassa?
-
Vielä kysymys tuosta hyväksymis merkinnästä...Riittääkö että merkintä on kyseisen radiolaitteen ohjekirjassa?
Ei riitä.
-
Selvä.Kiittos vastauksesta!
-
Ihan vaan huvikseen kysyn (kun ei kilpailijoiden kanavaan löydy oikeuksia ja täälläkin CAi otti puheeksi), miten se tarrajuttu pätee ulkomaalaisiin? Eihän mitään suomalaista THK/Ficora:n tarraa saa vaatia, tai saako?
Pahoittelen Mäntsäla-threadin väärinkäyttöä, en ole ko. kisoihin tulossa, mutta ohjelmassa olisi pari kisaa kesän aikana Suomessakin...
Asia voi kiinnostaa myös muita, jos vaikka Suomessa järjestetaan tulevaisuudessa(kin) jotain kansainvälisiä kisoja.
Kun ajetaan kilpaa Suomessa, silloin noudatetaan AKK:n sääntöjä myös ko. asian suhteen. Tuo THK/Ficoran tarrahan ei ole ainoa hyväksytty tarra, mikä selviää sääntökirjaa lukiessa. Ko. sääntö on tullut Viestintävirastolta ja silloin joudumme pelaamaan sen mukaan.
-
Kyllä, tiedän että tästä asiasta on jo jauhettu monta kertaa ja että tämä on kilpailut osio mutta asia on tärkeä(osallistumiseni kannalta)...Minulla on minun hitec lynxissä merkintä:27mhz band CE ja tämä ei minusta riitä hyväksynnäksi...sillä siitä nimen omaan puuttuu ! merkki.Mutta kyseisen radion ohjekirjassa on merkintä:CE0681!.Eli siis kysymys on:Riittävätkö kyseiset merkinnät hyväksyntään vai pitääkö minun hommata se tarra?Ja radio ON ostettu suomesta.
Kiitän jo etukäteen sitä joka viitsii vastata kysymykseeni!
-
Kyllä, tiedän että tästä asiasta on jo jauhettu monta kertaa ja että tämä on kilpailut osio mutta asia on tärkeä(osallistumiseni kannalta)...Minulla on minun hitec lynxissä merkintä:27mhz band CE ja tämä ei minusta riitä hyväksynnäksi...sillä siitä nimen omaan puuttuu ! merkki.Mutta kyseisen radion ohjekirjassa on merkintä:CE0681!.Eli siis kysymys on:Riittävätkö kyseiset merkinnät hyväksyntään vai pitääkö minun hommata se tarra?Ja radio ON ostettu suomesta.
Kiitän jo etukäteen sitä joka viitsii vastata kysymykseeni!
Riittää, jos radiossa nyt on jonkinlainen tarra missä lukee telehallinto xxxxxxxxx ja on uusi tai vanha asia on ok.
ihan hieno homma, että jo nyt on 29 kpl stanukuskeja ilmoittautunut !
-
Kyllä, tiedän että tästä asiasta on jo jauhettu monta kertaa ja että tämä on kilpailut osio mutta asia on tärkeä(osallistumiseni kannalta)...Minulla on minun hitec lynxissä merkintä:27mhz band CE ja tämä ei minusta riitä hyväksynnäksi...sillä siitä nimen omaan puuttuu ! merkki.Mutta kyseisen radion ohjekirjassa on merkintä:CE0681!.Eli siis kysymys on:Riittävätkö kyseiset merkinnät hyväksyntään vai pitääkö minun hommata se tarra?Ja radio ON ostettu suomesta.
Kiitän jo etukäteen sitä joka viitsii vastata kysymykseeni!
Kaiken järjen mukaan laitteen pitäisi olla vaatimusten ja sääntöjen mukainen, siis hyväksytty.
Jos säännöt edellyttävät 27MHz-radiossa CE!-merkintää, mutta markkinoilla on tyyppihyväksytty, Suomessa myyty laite merkinnällä CE, jossain täytyy olla pieni virhe. Eikä se virhe voi olla radion ostaneen kuluttajan ongelma, vaan sääntöjen laatijan tai laitteen maahantuojan/myyjän.
Hyvä, että toit asian esiin. Tällaiset tapaukset on syytä selvittää auringontarkasti jo ennen kisoja, jos ja kun ohjainten sääntöjenmukaisuutta nyt aletaan valvoa.
-
ihan hieno homma, että jo nyt on 29 kpl stanukuskeja ilmoittautunut !
Olin lukevinani päivän tilanteesta, että stanukuskeja on 21 ilmoittautunutta ja TS-luokkaan 29.
-
kiitos Vesa!
-
ihan hieno homma, että jo nyt on 29 kpl stanukuskeja ilmoittautunut !
Olin lukevinani päivän tilanteesta, että stanukuskeja on 21 ilmoittautunutta ja TS-luokkaan 29.
Joo sorry,
Lukemat laskettu tosiaan väärin aika paljonkin
Eli stanuja on se 21 kpl ja virikuskeja 29 kpl
-
Valitettavasti en pääse ajamaan tonne mäntsälään, koska kevään budjetti on jo ylitetty eikä sponsori suostu maksamaan enempää!
Johtuen siitä ettei minulla ole kunnon akkuja! :cry:
-
Valitettavasti en pääse ajamaan tonne mäntsälään, koska kevään budjetti on jo ylitetty eikä sponsori suostu maksamaan enempää!
Johtuen siitä ettei minulla ole kunnon akkuja! :cry:
No ei tuo homma voi akuista olla kiinni. Kyllä voit ihan huoleti tulla Mäntsälään ajamaan samalla kalustolla kuin Alue 8 kisoissa.
-
Se mitä mun sponssi sanoo, se on mun laki!
näin nyt tällä kertaa... :cry:
-
Vakioluokassahan ei edelleenkään ole kalustosta niinkään kiinni (paitsi ihan top-5 ehkä) vaan ajolinjat ratkaisee kaiken. Jos pysyy 4min radalla, ajolinjalla, niin tuloskin on varmasti hyvä. Veikkaisin että radalla pysymisellä pääsee helposti B-finaaliin (20parhaan joukkoon jos kuskeja on 30), oli sitten akut millaiset tahansa, kunhan riitävät sen 4min.
Mainittakoon nyt vielä että olen pari viimeistä kisaa ajanut TS-10 luokassa B-finaaliin 17t moottorilla, joten homma EI VOI olla kalustosta kiinni... Ok, Oulussa ei ehkä ollut niiiin monta kuskia mukana... Ja menkööt se turun tulos sitten vaikka hyvän tuurin piikkiin... :)
-
Valitettavasti en pääse ajamaan tonne mäntsälään, koska kevään budjetti on jo ylitetty eikä sponsori suostu maksamaan enempää!
Johtuen siitä ettei minulla ole kunnon akkuja! :cry:
Jotenkin ymmärsin, että olit juuri ostanut kerhokaverilta Torpassa useita erinomaisia akkuja.... onko niissä jotakin vikaa?
-
Vakioluokassahan ei edelleenkään ole kalustosta niinkään kiinni (paitsi ihan top-5 ehkä) vaan ajolinjat ratkaisee kaiken. Jos pysyy 4min radalla, ajolinjalla, niin tuloskin on varmasti hyvä.
Tuo todistettiin Oulussa, kun pääsin stanussa eka kisassani a-finaaliin. Kalusto ei todellakaan ollut sitä kaikkein parasta, vaan lehdenjako-budjetilla laitettua.
Kyllä se on ne ajolinjat, joihin homma ratkeaa. Ihan huoletta voi tulla ajelemaan nykyakuilla, oli ne mitkä vaan 2000,2400,3000, kunhan ei yhtään kennoa ole pimeänä tms. Mukaan vaan kisaan Matias!
-
Muuten mäkin voisin tulla mutta:
a)mul ei oo kunnon välineitä
b)sain auton toissa päivänä
c)en oo ajanu metriäkään
d)mul ei oo lisenssiä
oke tää on vähän off topic :D
-
Ote FinTrack talvi- ja kesäsarjan säännöistä kaudelle 2003:
"Aikataulut, erä- ja harjoituslistat julkaistava internetissä (Esim. RC -maailman keskustelupalstalla) vähintään 24 tuntia ennen kilpailun alkua (mieluiten 48 tuntia ennen kilpailun alkua)."
Jos listojen laatiminen tai niiden näkyville laitto tökkii, aina voisi antaa vaikka pienen väliaikatiedotuksen, missä mennään, vai mennäänkö missään... :wink:
-
Luullakseni Cai on jotain tekemistä asioiden kanssa...
viimeisin tieto frankfurtin lentoasemalta tuossa muutama tunti sitten...
:lol:
-
Joo, tulin juuri matkoilta. Laitan listat tänne huomen aamupäivällä
-
Palan halusta nähdä tj-10:n osallistujat...niitä näyttää olevan ihan sopivasti. 8)
-
Ote FinTrack talvi- ja kesäsarjan säännöistä kaudelle 2003:
"Aikataulut, erä- ja harjoituslistat julkaistava internetissä (Esim. RC -maailman keskustelupalstalla) vähintään 24 tuntia ennen kilpailun alkua (mieluiten 48 tuntia ennen kilpailun alkua)."
Jos listojen laatiminen tai niiden näkyville laitto tökkii, aina voisi antaa vaikka pienen väliaikatiedotuksen, missä mennään, vai mennäänkö missään... :wink:
Ettei totuus unohdu...
ohjeistosta ....
**************
Suositukset (jokaisen järjestäjän päätettävissä)
.......klip klip....
Aikataulut, erä- ja harjoituslistat julkaistava internetissä (Esim. RC -maailman keskustelupalstalla) vähintään 24 tuntia ennen kilpailun alkua (mieluiten 48 tuntia ennen kilpailun alkua).
**************
siis suositus...
no eiköhän ne tänne ilmaannu, kuten Olli tuolla jo lupaili.
-
Jep, ei ole syytä äksyillä kisajärjestäjille, jotka tekevät valtaisan työn meidän kisaajien eteen, eikä huomautukseni ollut sellaiseksi tarkoitetukaan.
CAi:lla on alkanut vauhti-viikonloppu: palaa reissulta kotiin yöllä, hoitaa reissulta kerätyt kiireellisimmät työt plus reissun aikana kerääntyneet työt siviilihommassaan, laatii erälistat suurelle kisaajamäärälle, junailee tuhat+1 asiaa kisavalmisteluihin, fiilaa Christerin autoa, ym ym.
Nostamme hänelle osaaottavasti pipoamme :wink:
-
Väliaikatietoa:
Kaikkiaan 63 osanottajaa
Stanu 28 kpl
Viri 37 kpl
-
kyllä tulee kunnon kapinat...Osannottaja määrän paljous kertoo varmasti hyvästä tausta työstä. :wink:
-
Tarkennusta tuohon perjantai illan aikatauluun vois olla hyvä saada myös...
-
TS-10 erälista
Erä 4
Vesa Yli
Christer Andersson
Teppo Kauppinen
Simo Ahoniemi
Pekka Koivula
Sakke Ahoniemi
Jouko termonen
Tommi Torikka
Kalle Lehto
Juho Levänen
Erä 5
Carl Magnus Fager
Harri nyman
Aki Joentakanen
Simo Tammela
Tommi Myöhänen
Jarno Siltanen
Jussi Luopajärvi
Reima Mäkinen
Pauli Helin
Tom Kalves
Erä 6
Björn Södergård
Ari-Pekka Kyykkä
Veini Mäkinen
Ville Veikko Lehtinen
Tomi Saarinen
Pekka Reittilä
Timo Levänen
Perttu Pyylampi
Tero Kupari
Kenneth Södergård
Erä 7
Mäkinen Turo
Vesa Koskivuo
Peter Winqvist
Kari sinisaari
Oskari Vähäkangas
Kari Myllyniemi
Miika Kaukovalta
Jyri Konoila
-
TJ-10
Erä 1
Ari Salminen
Petri Ström
Mielonen Joni
Viljami Kutvonen
Juha Petteri Kukkula
Marko Salminen
Juho koskivuo
Panu Vehniäinen
Ismo Vuorinen
Sebastian Trzaska
Erä 2
Tomi Laaksonen
Joni Minkkinen
Joni Järvimäki
Teemu Karvanen
Petri Ainasjärvi
Matti Nevala
Jesse Kallio
Tuukka Meriläinen
Erä 3
Petri Laitala
Jaakko Säilä
Jarno Mattila
Joni Siitonen
Miko Teponoja
Markus Honkala
Santtu Lempinen
Esa Teponoja
Teemu Rytsy
-
Treenit tänään:
Mattotalkoot alkaa 17.30
Treenit alkaa n. 19.30-20.00 riippuen talkoo porukan määrästä
Eli saa osallistua talkoisiin ! jatkuen n. klo. 22.00-23-00
Tarkennus osallistuja määriin
Kaikkiaan 64 osanottajaa
Stanu 28 kpl
Viri 38 kpl
-
Cai: Saako vielä ajo-ohjeen sinne kisapaikalle, kiitos?!
-
Cai: Saako vielä ajo-ohjeen sinne kisapaikalle, kiitos?!
Kartassa numero 18 eli monitoimitalo
http://www.mantsala.fi/kartat/keskusta.htm
Tähdätkää Mäntsälän kirkkoon päin, se näkyy kauas (siellä on kyllä opasteetkin)
-
Aika hurja veto laittaa 10kuskia/alkuerä...
Toivottavasti radan koko ja profiili on sellainen että sinne mahtuu kaikki 10hurjapäätä samaan aikaan ajamaan ;)
-
Kenneth lisätty erään 6
-
Teemu Rytsy puuttuu listatsta :? auto numer. 137
-
Aika hurja veto laittaa 10kuskia/alkuerä...
FinTrack-sääntöjen mukaan.
-
Aika hurja veto laittaa 10kuskia/alkuerä...
Toivottavasti radan koko ja profiili on sellainen että sinne mahtuu kaikki 10hurjapäätä samaan aikaan ajamaan ;)
Nappe: Pitää ajaa niin kovaa, ettei nopeemmat häiritse ;)
-
Teemu Rytsy lisätty
Tarkennus osallistuja määriin:
Kaikkiaan 65 osanottajaa
Stanu 27 kpl
Viri 38 kpl
Sähköposti ei näköjään tule aina perille.
Rupee oleen kivasti porukkaa ajamassa :)
-
Näköjään 38kuskin kohdalla on 10/10/9/9, kohdassa "Suositukset (jokaisen järjestäjän päätettävissä)" ei niinkään säännöissä...
Mieleen tuli vain edellinen mäntsälän rata, mutta siihen onneksi on luvassa parannusta :)
Reittilä: Niin, se kovaa ajaminen minua nimenomaan pelottaakin, tulee niin kalliiks vahtaa niitä tukivarsia jatkuvasti ;) Mielummin ajelen hissukseen 17t koneellani, ja pidän auton ehjänä radalla kun ajelen järjettömän kovaa pitkin seiniä... Kaikki eivät vain kerkee odotella siinä takana...
-
Aika hurja veto laittaa 10kuskia/alkuerä...
FinTrack-sääntöjen mukaan.
Johtuukohan siitä, että siirtyminen (?) laillisiin taajuksiin ei enää mahdollista kahden erän yhtäaikaista ajattamista ohjatuissa harjoituksissa, jolloin erien lukumäärä yritetään pitää niin pienenä kuin suinkin.
Harjoitukset siis ovat rauhallisemmat kuin yleensä.
-
Tuloksia?
-
Tuloksia,kuvia??
-
Kuvia taas netissä. Tullut jo kaksi satsia. Kiitos lähettäjille! Kolmas, VesaK:n lähetys tulossa ilmeisesti huomenna. Jos jollain on vielä hyviä kuvia Mäntsälästä niin saa lähettää.
Kuvista löytyy mm. varikolla liekehtinyt säädin.