181
Bensa-autot / Vs: Bensa-auto projekti
« : 23.01.11 - klo: 22.10 »
Huomenna käyn pienkonekorjaamolta kyselemässä moottoria. Ajattelin jotain ammattisahan moottoria (+50cc)
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Jos lukisit neljänneksi alimman viestin tässä topikissä niin tietäisit...Joo hups :D Hieman epähuomiossa jättänyt kakkossivua lukematta.
Vähän ot:ksi menee mutta: Millä te leikkaatte/työstätte alumiinia? työkalujen puolesta kyselen, että mitä tarvii jos haluasi tehdä tämänkaltaisen rojektin. Ja saako tavallisista rautakaupoista alumiinilevyä, ja jos saa, onko se valmiiksi elaksoitua? Kiinnostaisi tehdä samanlainen rojekti, mutta sähkönä.Levystä en ole varma, mutta leikkasin suht järeällä leikkurilla koulussa, jokin pöytäleikkuri lienee. Otin vain levyvalikoimasta mahd. jämäkkää levyä, ja tähän päädyin. Peltisaksilla oli tuskaa leikata pieni pala, joten järeät leikkurit on ehkä suotavaa olla :D
En kyllä oikein uskaltaisi sanoa että ajaisin meidän autotallissa koska asumme kerrostalossa ja siellä ei ole lämmitystä (siis autotallissa ei ole lämmitystä). Taitaa se sisäänajo tapahtua kesällä.Toki voisit myös kysyä lupaa autotallin käyttöä varten ja käynnistellä siellä tallissa + pistää oven auki jotta ilma vaihtuisi :) Toki jonkinlainen tuuletinkin saattaa toimia, mitä nyt kesällä käytetään niitä tuulettimia.
Älkää nyt kerpele missään autotalleissa niitä koneita käytelkö!!Tiedän, mutta eiköhän autotallin oven ja ikkunat voi aukaista. Minäkin toteutin jotenkuten sisäänajot yms käynnistykset lämpimässä tallissa, koska ulkona oli pakkasta.
Ei ole terveellistä hengitellä tuota pakokaasua..
Ok eli ajan sen sitten sisään keväällä jos nyt polttiksen edes ostan.Jos harkitset ostoa, sisäänajon voi varmaankin suorittaa lämpimässä autotallissa/muussa tilassa missä pakokaasut ei niinkään haittaa.
Kesätyöllä ansaittu ensimmäinen aito radio-ohjattava. Se oli heti ajamisen iloa ilman suuria toiminta ongelmia. Kyllähän siinä kesäpäivät kului nitron käryssä.Juurikin näin! Itte olin aina ajamassa kun tulin koulusta ja näin :D Toki sitten kun ensimmäiset ongelmat ilmeni, alkoi innostus hiipua :s
eihän ruuvit oo liian pitkät. jos ne pohjaa eikä kiristy pohjalevyää vasten kunnolla?Tuntus että se kiinnitys on huono, mut keksin uuden kohdan siitä koneesta mistä kiinnittää.
vai pitäiskö laittaa ruuveihin lukitetta?Veikkaan että siellä on jo, mutta ruuvit irtoaa silti.
veikkaan että pitäisi
Nyt tulee kyllä kehno pito, paljon vähemmän piikkejä, ja jos jäällä meinasit koskaan ajaa, niiden pitää olla vain 3mm pitkiä.
Sp4:ssa on BK eli mustakantinen eiks vaanNäin on.
Kakkutukka eikös tuo DRX ole neliveto? Eikös silloin tarvitsisi laittaa taaksekkin kun kerran ei muutenkaa erikokoiset renkaat saa nelivedoissa olla eri päissä autoa?Riippuen täysin budjetista. Kuitenkin se on 10e parilta, 20e vanteisiin jo menossa sitten.
Sitä arvelin (mutta kun topikki on eri autoista)Joo siis suomenkielinen ja japaninkielinen ohjekirja tuli mukana.
Gigassa on Orionin "viilama" .21 joka poikkeaa paljon tuosta DRX .18 koneesta.
Oliko ohjekirja tosiaan suomenkielinen? Mukanahan tulee myös japanissa printattu ohjekirja.