121
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 18.01.11 - klo: 20.16 »
Ja se balanceri kantsii hommata.. tuossa ei ilmeisesti ole, ainakaan oman käsityksen mukaan.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Soitin RF:älle ja sanoiovat, että lähetän noparin ja moottorin asiakas palautuksella Racing Factoryyn. Sanoivat, että ruotsisa tarkistavat tuotteen, ettei sitä ole käytetty väärin. Joten ehkä saan uuden noparin kahden viikon sisällä. Toivottavasti näin myös on.
juu, ajattelin maanantaina soitella sinne. Toivaottavasti olis sen verran hyvä palvelu, et laittais sen takuuseen. Onko kellään kokemuksia tai tietoa, että kuinka kauan kestää ennen kuin saan noparin takaisin.
Mikäs tohon auttais??? Itellä oli tänään samanlaisia oireitaHmm.. tänään oudosti alkas nopari oireilemaan... ensin katos pakki, sitte eteenpäin meno, mutta pakki toimi... pientä koputtelua nopariin ja sitte 2akullista ajoa ilman ongelmia... savuja odotelles prkl... "koputtelee puuta". vai olisko voinu joku piuha löystyä jostain kun viime ajokerran jälkeen pidin autoa väärinpäin (akku oli jo irti) ja koputtelin pohjaan ruuvarin päällä et enimmät lumet putois...
Kuulostaa tutulta, tuota on tuntunut muutenkin olevan liikkeellä. itellä tuli savut kun pidin pakkii hetken pidempään päällä vaikka renkaat ei siis liikkunut.
Onko porukoilla kokemustan Ansmann Racing Mad Rat autosta. Mietin vain, jos joskus ostaisi sisäradalle jonkun bugyn. Onkohan tuon sähköt vakiona hyvät? Saisikohan tuohon varaosia suomesta halvalla? Näyttää tuossa olevan liukulaakerit vakiona, joten ne kannattaa varmaan vaihtaa kuulalaakereihin. Linkki autoon:http://www.rceet.net/mad-rat-buggy-24ghz-110-2wd-rtr-p-1019.html. Mikä auto olisi hyvä sisäradalla, ajaisin myös joskus ulkoradoilla ja muutenkin pihassa. Mielummin takaveto kuin neliveto. En ole vielä ostamassa autoa, mutta ehkä ensi syksynä tai talvella.
Kyllä se noillakin kulkee, mutta hanki 30C tai 40C versiot, niin kulkee paremmin. Tuon 20C meinaa olla vähän alakanttiin ja jännite putoaa kovissa kiihdytyksissä turhan paljon.
Hmm.. tänään oudosti alkas nopari oireilemaan... ensin katos pakki, sitte eteenpäin meno, mutta pakki toimi... pientä koputtelua nopariin ja sitte 2akullista ajoa ilman ongelmia... savuja odotelles prkl... "koputtelee puuta". vai olisko voinu joku piuha löystyä jostain kun viime ajokerran jälkeen pidin autoa väärinpäin (akku oli jo irti) ja koputtelin pohjaan ruuvarin päällä et enimmät lumet putois...
Samasta noparista kyssää. Mistä löytyisi tuohon kytkis ja noita fettejä? Pakki ei toimi ja näyttäisi pari fettiä olevan sökönä. Fettejä ei vielä irroitettu, joten ei aivan varma, siksi tarttis kytkiksen.
paikoillaan on jo paksuimmat jousen kiristyspalat
Vaihtoehtoisesti voi tietty kokeilla ladata kennot yksitellen täyteen ja sitten katsoa pysyvätkö samassa, vai eivät.
-80 luvun lopulla tuli joku vuosi harrastettua, sitten alkoi ne kaksi V:tä kiinnostamaan toinen oli viina ja toinen ei ollut valokuvaus.....Virsikirja? :O
Taukoa tuli pidettyä joulukuuhun 2005, jonka jälkeen harrastettu päivittäin.
Itellä tais jouluna tulla 7 vuotta täyteen, vaiko 8... ei voi muistaa.
mistä sais halvimmat AA akkuparistot suomesta ja laturi niille. Etein varmaan 2 tuntia eikä löytyny muuta kuin jotain 20€ duraceleita