Mun coolpower pullossa lukee, että vain helicopteri käyttöö VAIN synteettistä öljyä sisältävää, ja jotain siihen malliin... Tosta viskositeetistä sen verran, että se on totta että rissa voitelee todella kovissa lämmöissä paremmin, mutta kun autosi moottori on alle 160-170 astetta, synteettinen öljy pääsee oikeuksiinsa, se tummuu, mutta ei menetä voitelu ominaisuuksia. Ja muistakaa että kone on tuore voideltu, jolloin "uuta" öljyä ( polttoainetta ) tulee alakerran kautta poltettavaksi kokoajan, ja kiertohan on, kaasari -> alakerta -> palotila... Eli kyllä mä olen täysin varma siitä että synteettinen voitelee näillä moottoreilla huomattavasti paremmin, puhumattakaan sen jäähdytys ominaisuudesta!!!
Eli kummassakin on omat hyvät ja huonot puolensa, kumpi painaa kupissa enemmän on jokaisen oma asia...