Kirjoittaja Aihe: Novak GT7  (Luettu 1175 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Novak GT7
« : 15.11.04 - klo: 18.37 »
Onko kellään muulla täällä moista noparia? On seuraavanlainen ongelma, en saa sitä keskipistettä säädettyä... Lähtee aina auto liikkeelle heti säädön jälkeen. Eli sehän menee näin: Se nappula pohjaan, virrat päälle, odottaa että ne ledit syttyy. Laskee irti, kaasu pohjaan, jarru pohjaan, sitten taas namiskaa. Rupee vilkkuu ja sen jälkeen ottaakin heti jengaa. On jo 2 noparia ja 2 eri lähetintä kokeiltu... Mutta kuulema ohjeet heittää, joten, jos joku on keksinyt ratkaisun, ja viitsii auttaa, niin KIITOS! :cry:

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Novak GT7
« Vastaus #1 : 15.11.04 - klo: 18.48 »
Ensinnäkin aluksi pitäisi syttyä vain punainen led. Viimeiseksi ei paineta enää sitä nappia. Vapaalle palauttamisen jälkeen nopari on jo ohjelmoitu, jos punainen led palaa. Olethan odottanut jokaisessa vaiheessa, että led ehtii vaihtaa väriänsä.

Jos muita ledejä palaa aluksi, et ole luultavasti pitänyt nappia pohjassa virran kytkennän aikana.

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
Novak GT7
« Vastaus #2 : 15.11.04 - klo: 18.59 »
Koita ohjaimesta säätä kaasu trimmiä.

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Novak GT7
« Vastaus #3 : 15.11.04 - klo: 19.21 »
Katsos, kuten aiemmin olen moneenkertaan toitottanut, minulla on lukihäiriö... Kun luin nytten tyhannen kerran tuon saman tekstin, niin tajusin mistä on kysymys... Kiitokset teille, ja eipä siinnä... Olen tosiaan ajanut calibroimatta jo 3-4 kertaa tuolla kerholla, saas nähä miten vaikuttaa tuohon toimintaan, kun sain tuon kalibroitua. Kiitokset kumminkin, vissiin ihan hyvän oloinen nopari... :wink: