RC10.FI
Kilpailut => Kilpailijoiden kanava => Aiheen aloitti: MrOllinmaki - 10.10.13 - klo: 23.01
-
Laittakaa tähän ketjuun ilmoittautumisia (suuntaa-antava, ei sitova) niin kerään ne sitten tähän ykkösviestiin yhteenvedoksi:
Kilpailijanumerot seuraavasti:
"7" - Mika Niiranen - Capricorn Lab C-801 "2014"
"8" - Olli Löflund - Mugen MRX4-X
"10" - Henri Fredriksson - Shepherd Velox V8 "EC"
"11" - Iina Mäkelin - Capricorn Lab C-801 "2014"
"13" - Aarre Sillanpää - Capricorn Lab C-801 "2014"
"20" - Risto Rönqvist - Xray RX-8
"21" - Janne Liinkangas - Serpent 977
"22" - Pekka Kuronen - Xray 2014spec
"23" - Tomi Mairue - Capricorn Lab C-801 "2014"
"24" - Riku Forsström - Capricorn Lab C-801 "2014"
"25" - Sakke Ahoniemi - Capricorn Lab C-801 "2014"
"26" - Mika Leppälahti - Shepherd
"36" - Tony Raikas - Shepherd Velox V8 Pro
"42" - Ari Lappi - Capricorn Lab C-801 "2014"
"69" - Tuukka Tiainen - Serpent 977
"87" - Antti Ollinmäki - Capricorn Lab C-801 "2014"
Saamani tiedon mukaan numerot 1-42 on saatavilla (2 sarjaa) ns. firman puolesta. Siitä ylöspäin jokainen hankkii numeronsa itse.
Spekkirengaskysely on päättynyt (Spekki vs vapaa):
==> Yleinen mielipide johti päätökseen että vapaalla renkaalla ajetaan
Mielestäni sopiva finaalin pituus on xx min:
==> Päätetty että ajetaan seuraavasti
- 4 alkuerää 3+5min
- "B"-finaali 3+10min (samalla nousufinaali, josta parhaat nousee A-finaaliin mukaan)
- "A"-Finaali 3+20min
Kuljettajat, jotka haluaisivat ajaa DIV-2 luokan autolla:
==> Näyttäisi siltä että DIV-2 ja sähköautoilu jätetään pois kuvioista kun ei kiinnostusta ole
-A-
Lisäsin myös automerkit tiedoksi niille jotka miettivät että mikä auto kannattaisi hankkia:
Jos muutoksia on tulossa kesäksi, niin laittakaa tietoa, jotta voin päivittää listaa.
4.3.2014 - Automerkkejä päivitetty listaan
21.3.2014 - Listaa päivitetty
14.4.2014 - Aloitettu kilpanumeroiden laittaminen
13.5.2014 - Kilpailunuerot jaettu kaikille tähän mennessä ilmoittautuneille
-
Aion ajaa kasi ratapolttista kesällä 2014:
Henri Fredriksson - Shepherd Velox V8 "EC"
Mielipiteeni Spekkirengasasiaan (Spekki vs vapaa):
Henri Fredriksson - vapaa
Mielestäni sopiva finaalin pituus on xx min:
Henri Fredriksson - 20min tai 45min
-
Nimiä päivitetty pyyntöjen mukaan.
-A-
-
Aion ajaa Ratakasia kesällä 2014:
Tuukka Tiainen
Mielipiteeni Spekkirengasasiaan (Spekki vs vapaa):
Tuukka Tiainen - se ja sama
Mielestäni sopiva finaalin pituus on xx min:
Tuukka Tiainen - se ja sama
****
-
Uusi nimi varmistui taas.
-A-
-
Mulle voi lisätä listaan merkin; Serpent 977.
Ja muutetaan äänestystä siten että rengas vapaa ja 20min finaali.
-
Mulle voi lisätä listaan merkin; Serpent 977.
Ja muutetaan äänestystä siten että rengas vapaa ja 20min finaali.
Päivitetty.
-A-
-
Listaa päivitetty
-A-
-
4.3.2014 - Automerkkejä päivitetty listaan
-A-
-
21.3.2014 Listaa päivitetty
-A-
-
Rupeaa näyttämään aika tod. näköiseltä sarjaan osallistuminen ja ennakkoilmoittautuminen tehty täältäkin.
Auto vielä hakusessa, mutta valinta uuden Xrayn tai Serpentin välillä.
-
21.3.2014 Listaa päivitetty
-A-
-
Mielipidetiedustelu:
- Ajatellen puutteellisia henkilökuntaresursseja käytännön kilpailutilanteessa kesällä, ehdotan että lisään sääntöihin ns. amatöörimeininkiä (= satunnainen heittomekaanikko) suosivan pykälän. Elikkäns aion kieltää tankkipistoolin käytön Ratakasi-luokassa. Mielipiteitä?
Toinen juttu:
- Laittakaa mulle päin viestiä että millä kilpailunumerolla haluatte ajaa. Itse aion jatkaa samalla kuin ennenkin eli "87"-numerolla. Lisäilen niitä tuonne listalle sitä mukaa kun niitä tulee.
-A-
-
Mielipidetiedustelu:
- Ajatellen puutteellisia henkilökuntaresursseja käytännön kilpailutilanteessa kesällä, ehdotan että lisään sääntöihin ns. amatöörimeininkiä (= satunnainen heittomekaanikko) suosivan pykälän. Elikkäns aion kieltää tankkipistoolin käytön Ratakasi-luokassa. Mielipiteitä?
Itse aloittelevana mekaanikkona TP-10 puolella koin pistoolin helpommaksi. Sillä aina varmistu että tankki tuli täyteen ja ei tullut sotkua. Tuntuu myös että anntaisin vähemmän tasoitusta kuin että jos itse yrittäisin pullolla vs konkaria pullolla.
-
Itse aloittelevana mekaanikkona TP-10 puolella koin pistoolin helpommaksi. Sillä aina varmistu että tankki tuli täyteen ja ei tullut sotkua. Tuntuu myös että anntaisin vähemmän tasoitusta kuin että jos itse yrittäisin pullolla vs konkaria pullolla.
Omat kokemukset ovat juuri samanlaiset. Ei ole mitään mieltä kieltää pistoolia.
-
Mielipidetiedustelu:
- Ajatellen puutteellisia henkilökuntaresursseja käytännön kilpailutilanteessa kesällä, ehdotan että lisään sääntöihin ns. amatöörimeininkiä (= satunnainen heittomekaanikko) suosivan pykälän. Elikkäns aion kieltää tankkipistoolin käytön Ratakasi-luokassa. Mielipiteitä?
Mekkasin ENSssä yhtä norjalaista 8-kuskia tankaten alkuerät pullolla, ja finaalit pyssyllä, ja kyllä se pyssyllä tankkaaminen vaan on niin paljon helpompaa että en kannata tuota ehdotusta.
-
Ymmärrän huollesi mutta nyt kuin on tankannut pyssyllä useita kertoja niin pyssyn käyttö on erittäin helppoa.
Jerzi
-
Mielipidetiedustelu:
- Ajatellen puutteellisia henkilökuntaresursseja käytännön kilpailutilanteessa kesällä, ehdotan että lisään sääntöihin ns. amatöörimeininkiä (= satunnainen heittomekaanikko) suosivan pykälän. Elikkäns aion kieltää tankkipistoolin käytön Ratakasi-luokassa. Mielipiteitä?
Mekkasin ENSssä yhtä norjalaista 8-kuskia tankaten alkuerät pullolla, ja finaalit pyssyllä, ja kyllä se pyssyllä tankkaaminen vaan on niin paljon helpompaa että en kannata tuota ehdotusta.
Oliko Lars Haugen??
-A-
-
Oli
-
:cheesy:
-
Oisko Antti ja/tai Henkka kiinnostusta lähtee ENS2 kisoihin Itävaltaan, ois just sopivasti viikko ennen ekaa kotimaista kisaa. Meno keskiviikkona ja paluu maanantaiaamuna. Itseä kiinnostaisi lähteä mutta olis kivempaa kun on enemmän porukkaa mukana.
-
Moro,
Mulle nro #69# jos on vapaa.
Tuukka
-
Oisko Antti ja/tai Henkka kiinnostusta lähtee ENS2 kisoihin Itävaltaan, ois just sopivasti viikko ennen ekaa kotimaista kisaa. Meno keskiviikkona ja paluu maanantaiaamuna. Itseä kiinnostaisi lähteä mutta olis kivempaa kun on enemmän porukkaa mukana.
Kiinnostusta olis kyllä, mutta liikaa muuta ohjelmaa alkukesästä, ei vaan pysty.
-A-
-
Vatvominen on omalta kohdalta ohi.
Kävin eilen hakemassa Capricorn Lab C-801 "2014" autopaketin... Mukaan tuli myös Novarossi Brave moottori.
Voi olla että 1-2 ekaa kisaa jää vielä ajamatta, mutta kahdessa viim. kisassa ollaan varmuudella mukana. Toivottavasti muitakin "aloittelijoita" tulee kisoihin mukaan.
-
Capricorn Lab C-801 "2014" enää vailla huolellista rakentamista. Täällä siis yksi innostunut tulokas :tongue:
Ajan kaikki kesän kisat hyvin suurella varmuudella.
Riku Forsström. ( aikaisempaa kokemusta ei luokasta ole.)
-
Päivitystä ensimmäiseen viestiin.
-A-
-
Sarjasäännöt 2014 ilmestyneet!!!!
http://rc10.fi/index.php?topic=64034.0 (http://rc10.fi/index.php?topic=64034.0)
-A-
-
Pitää taltioda tää vielä ku kaikki on ehjää...
(http://i4.aijaa.com/t/00256/13271618.t.jpg) (http://aijaa.com/mPEKUO)
-
Mukavasti ilmoittautuneita (11kpl) Kouvolan kisaan. Tästähän voi kasvaa jälleen SM-tason luokka. Mahtavaa!
Tarkoitukseni oli aloittaa kisailu Tattarisuon kisasta, mutta katsotaan nyt kerkeisikö jo Hyvinkäälle.
Joutunut töiden puolesta matkustelemaan aika paljon ja valitettavasti aikaa ei ole ollut tälle harrastukselle. Auton kasaaminen on kuitenkin jo aloitettu ja eiköhän sitä kohta pääse ensi testit ottamaan.
Auton kasauksessa on ollut myös hieman haasteita, mutta myyjäliikkeen avustuksella homma nytkähti taas eteenpäin. Kyllä täytyy sanoa, että auto ”tuntuu” enemmän kisa-autolta kuin GT-8 –autot kaikki on paljon ”jämäkämpää”.
Tarkoitus on tulla Kouvolaan katsomaan kisoja…
-
Mukavasti ilmoittautuneita (11kpl) Kouvolan kisaan. Tästähän voi kasvaa jälleen SM-tason luokka. Mahtavaa!
Tarkoitukseni oli aloittaa kisailu Tattarisuon kisasta, mutta katsotaan nyt kerkeisikö jo Hyvinkäälle.
Joutunut töiden puolesta matkustelemaan aika paljon ja valitettavasti aikaa ei ole ollut tälle harrastukselle. Auton kasaaminen on kuitenkin jo aloitettu ja eiköhän sitä kohta pääse ensi testit ottamaan.
Auton kasauksessa on ollut myös hieman haasteita, mutta myyjäliikkeen avustuksella homma nytkähti taas eteenpäin. Kyllä täytyy sanoa, että auto ”tuntuu” enemmän kisa-autolta kuin GT-8 –autot kaikki on paljon ”jämäkämpää”.
Tarkoitus on tulla Kouvolaan katsomaan kisoja…
Tule vaan Kouvolaan jo auton kanssa. Kisoissa on kaikki parhaat avut ja neuvot parhaiten saatavilla. Jos ei ole esim kone vielä sisäänajettu, niin siinä se onnistuu kyllä samalla.
Rauhallinen liikkeellelähtö ja pikkuhiljaa keskityt auton kisavireeseen saamiseen, niin iltaan mennessä se kulkee jo kiukulla kuin raketti. Sitten on kaikki valmiina seuraavaa ajopäivää varten ja voit keskittyä seuraavana päivänä vain ajamiseen!!!
-A-
-
Älä antti vaan kiellä tankkipyssyä. Sillä on tilapäismekkarin paljon helpompi tankata.
-
Mut voi lisätä listalle.
Numeroksi 42 jos vielä vapaana ja autoksi - Capricorn Lab C-801 "2014"
Ari
-
Mut voi lisätä listalle.
Numeroksi 42 jos vielä vapaana ja autoksi - Capricorn Lab C-801 "2014"
Ari
Lisätty.
-A-