Onko joku Rallylla matolla enemmän ajanut keksiny ratkaisua kaatumatautisuuteen?
Omasta rallysta päivittänyt iskareita ~60 öljyllä, jäykimmillä jousilla mitä löytyy (white/black) ja ulosjoustoa lyhensin vielä reilun millin lisää o-renkaalla. Rengaskulmat säädetty melko suoraksi, tosin ei tuntunu olevan vaikutusta kaatuiluun vaikka käänsi renkaita mihin suuntaan. Iskarit olen pitäny kohtuu tiukalla, ettei niiaa ihan mahdottomasti mutkiin.
Auto kulkee tosi nätisti yhdellä 2S lipolla JOS ajan rengasyhdistelmällä, missä eturenkaiden ulkoreunat on liimattu kovaksi tyyliin mineissä. Tällöin auto pysyy hyvin pystyssä, mutta aliohjaa niin vietävästi ja ei meinaa mutkiin kääntyä kun hyvin hiljaisella vauhdilla. Sitten kun laitetaan pitävämpää kumia alle, niin heti vähänkin kovempaa kun kääntää mutkaan niin auto kippaa samantien ja päätyy yleensä parin voltin kautta seinään :P.
Ajopaikkana siis ns. oikea mattorata missä ajetaan pitoaineilla. Eli alusta on todella pitävä.