Kyllä nuo Traxxasin omat teräsvetarit kestää ihan hyvin, vaihdat vaan ne keskikardaanit myös
teräksisiin.
Noissa RPM:n seteissä laakerit ovat siis
ulkohalkaisijaltaan isommat, joten mikä menee normilaakerin sisään, menee myös noihin RPM:iin. Eli siis ei tarvitse mitään modauksia tehdä näin vielä selvyyden vuoksi.
**EDIT: nyt kun ajatuksella luin tuon viestisi, niin olitko siihen vanhempaan E-Maxxiin (3906) näitä laittamassa?
Jos kyllä, niin sitten tarvitset tosiaan joko nuo teräsvetarit tai sitten ne 3905:n muovivetarit.
Ja linkittämäni keskikardaanit eivät sitten käy vanhempaan E-Maxxiin, tarvitaan
nämä.
Tuo "true-track" conversion on todella harkitsemisen arvoinen vaihtoehto, jää takapäästä kokonaan bump-steer (eli pyöränkulmien muuttuminen joustoliikkeen aikana) pois.