Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099967 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mmh79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1860 : 22.03.13 - klo: 02.44 »
Kiitokset himis ja mcly vinkistä. Pitää laittaa tilaukseen.
Kyllähän nämä harrastukset vie aina rahaa. Niin mulla 1:1 auto kuin rc. Silloin 2-3 vuotta sitten kun aloitin harrasstusta, yllätyin miten halvalla tässä loppujenlopuksi pääsee.
Ja sitte itse asiaan. Kohta pitäis Baja Bug kori tulla himaan. Väri ehdotuksia?
Perus Herbie  :wink: Valkoinen numeroilla 53  :smiley: Jos vielä löytäis jotain metallihohto valkosta niin olis aika jees.. helmiäinen..

Se kävi kyllä mielessä. Samoin kun joku isokiteinen metalliväri 70 luvun henkeen. Tiedä sitten löytyykö noita mistään?
Maalaatko ruiskulla vai ihan perus kilikali pullolla ? Kilikali pulloissa löytyy kyl sellanen helmiäisväri jonka voi sutasta jonkun värin alle ekaksi kerrokseksi. Tulee aika kiva valkosenkin kanssa. Ihan perusvalkoinen kori on aika hölmön näköinen.. Jos sellaseen päätyy niin pitäs olla jopa joku sellanen vanhan kellertävä  :smiley:

Ihan kilikolimaaleilla tarkotus vetää. Nyt on alkanu kyllä kiinnostaa myös sinivalkonen väritys, tai joku muu 2väri teema. Sais ainaki käytettyä tota nestemaskia pois. On tää vaikeeta :laugh: Tosin onhan tässä näköjään vielä pitkä talvi aikaa miettiä, ennenkuin ton auton saa tulille.
E-Maxx #3903 4/6s
Flm, Rpm, Xerun 2200kv

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1861 : 22.03.13 - klo: 08.32 »
Noista kondensaattoreista , itsellä mamba monster 6s setupilla ja kipinää lyö kun kiinni pistää nii vaikuttaako nuo kondensaattorit siihen vaiko mihin käytetään ?
Jos siis ajat ihan vakio kamoilla niin ulkoista BEC:tä tai erillistä konkkaa ei tarvitse. Se tulee eteen vasta sitten kun vaihdat servoa ja vielä enemmän jos vaihdat vastaria herkempään malliin. Silloin saattaa käydä juuri noin kuin s-heinonen mainitsi. Vastari kyykähtää tollasen vemputuksen tai vastaavan rasituksen jälkeen. Sehän ei ole kauhean siistiä kun ajaa kovaa vaikka radalla tai montulla ja ilmalennon aikana katto maahan päin sun vastari kyykkää  :wink: Lopputuloksen saattaa arvata ja tätä varten varmistellaan, ettei näin kävisi. Ei siis auta tuohon kipinään.. se on normaalia  :wink:
« Viimeksi muokattu: 22.03.13 - klo: 08.37 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1862 : 22.03.13 - klo: 08.36 »
Näin vähä oletin että vika löytyy noista osista juuri...

Seuraava kysymys onki että mistäs nuo olisi hyvä hankkia ja mitä maksaa ja kuinka vaikee ne on yleensä vaihtaa...

Harrastusta takana vasta kuukaus kaks....
Millä setupilla sä ajoit ? Harjattomalla vai harjallisella ? Lähinnä tuota kestävyyttä ja osia mietin, etten laita osalistaa hintoineen vääristä osista  :wink: Sen jälkeen sun on helppo miettiä vaihdatko nyt vai myöhemmin  :smiley:

Itse vaihtotyöhön menee aikaa about 15-20min per diffi..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1863 : 22.03.13 - klo: 13.20 »
Nyt lähti flm hybridbulkit + diffit tilaukseen, koska alkoi kesä hirvittämään, kun ei takapää kestä vaikkei pitoa juuri olekaan. Takapää leipoo 5-10 akullisen välein, vuorotellen spidergearit ja kulmavaihde. Kerran olen molemmat vaihtanut ja tänään speedrunia hankikannolla ajaessani alkoi kuulua kamalaa raksutusta ja takapäästä hävisi veto. Kulmavaihteesta lähti siis hammas kesken ajon ja tämän seurauksena meni muutkin hampaat. Ainakin lukemani perusteella nyt pitäisi voimansiirron olla aika pomminvarma ja onhan 1/8 diffit tämänkokoisessa autossa selvästi paremmat, kuin orkkis 1/10 koon diffit, mitä on traxxasin suunnitteluvirheeksikin monilla foorumeilla sanottu. Kuvaa tulee, kun osat saapuvat. Vähän ylittyi budjetti, mitä oli tähän autoon maksimissaan valmis laittamaan, mutta jos ei auto ole ajokunnossa, niin eihän siitä iloa ole  :evil:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1864 : 22.03.13 - klo: 13.30 »
Nyt lähti flm hybridbulkit + diffit tilaukseen, koska alkoi kesä hirvittämään, kun ei takapää kestä vaikkei pitoa juuri olekaan. Takapää leipoo 5-10 akullisen välein, vuorotellen spidergearit ja kulmavaihde. Kerran olen molemmat vaihtanut ja tänään speedrunia hankikannolla ajaessani alkoi kuulua kamalaa raksutusta ja takapäästä hävisi veto. Kulmavaihteesta lähti siis hammas kesken ajon ja tämän seurauksena meni muutkin hampaat. Ainakin lukemani perusteella nyt pitäisi voimansiirron olla aika pomminvarma ja onhan 1/8 diffit tämänkokoisessa autossa selvästi paremmat, kuin orkkis 1/10 koon diffit, mitä on traxxasin suunnitteluvirheeksikin monilla foorumeilla sanottu. Kuvaa tulee, kun osat saapuvat. Vähän ylittyi budjetti, mitä oli tähän autoon maksimissaan valmis laittamaan, mutta jos ei auto ole ajokunnossa, niin eihän siitä iloa ole  :evil:
Onhan noi 100 kertaa paremmat diffit kun vakiot.. Ihan Bullet Proofeiksi noita ei kyllä voi kutsua kun porukka on saanut näitä E-Maxx:ssa ja vastaavat Bullet Proof diffit hajoaa myös Savagessa mutta en usko, että joudut noita vaihtamaan tänä kesänä kyl kertaakaan  :grin: Kyllä saa aika raskaasti ajaa ennen kuin hajoavat  :wink: Ja mikä noissa on hyvä, menee vakio hilppeiden kanssa jos niitä haluaa käyttää.. Eli todella hyvä ostos kyllä  :cool:
Omasta on menny 2 kauden aikana vaan 2 Ring Gearia, joka ei musta ole paha.. Toki ajan nyt Spooleilla mutta samat Ring Gearit niissäkin on joten katotaan miten ne niissä kestää  :smiley: Toivottavasti yhtä hyvin kuin diffienkin kanssa..

Kuvia vaan tänne kun saapuvat sulle  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1865 : 22.03.13 - klo: 16.19 »
Näin vähä oletin että vika löytyy noista osista juuri...

Seuraava kysymys onki että mistäs nuo olisi hyvä hankkia ja mitä maksaa ja kuinka vaikee ne on yleensä vaihtaa...

Harrastusta takana vasta kuukaus kaks....
Kannaattaa ehkä vaan avata ne diffit ja laittaa vähän jäykempää diffiöljyä. Jos olet vasta aloitellut harrastuksen (muutama kuukausi) niin en nyt sit oikein tiedä kannaattaako sinun noilla Spooleilla käydä leikkimään.
 Ne saa varmasti helposti rikki ihan vaan kokemattomuudesta esim.ländäys kaasu pohjassa. Vaihda jäykemmät öljyt ja opettele vähän sitä diffien huoltoa/shimmausta ja ajele kesä rauhassa ja tsekkaa talvea vasten sitten ne spoolit jos tarvii. Itsellä meni muutama ilta kun rauhassa tusailin noiden diffien kanssa.. ehkä seuraavaksi ne saa pikkaisen nopeammin kasaan :laugh:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1866 : 22.03.13 - klo: 16.23 »
Muuten iha vakio auto mut 2s lipot kiinni vaa ja asetus täysillä tietty.

Ja vois sitä öljyyki ensi kokeil jos joku tietää jotain hyvää mikä vois toimia? :)
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1867 : 22.03.13 - klo: 16.23 »
Näin vähä oletin että vika löytyy noista osista juuri...

Seuraava kysymys onki että mistäs nuo olisi hyvä hankkia ja mitä maksaa ja kuinka vaikee ne on yleensä vaihtaa...

Harrastusta takana vasta kuukaus kaks....
Kannaattaa ehkä vaan avata ne diffit ja laittaa vähän jäykempää diffiöljyä. Jos olet vasta aloitellut harrastuksen (muutama kuukausi) niin en nyt sit oikein tiedä kannaattaako sinun noilla Spooleilla käydä leikkimään.
 Ne saa varmasti helposti rikki ihan vaan kokemattomuudesta esim.ländäys kaasu pohjassa. Vaihda jäykemmät öljyt ja opettele vähän sitä diffien huoltoa/shimmausta ja ajele kesä rauhassa ja tsekkaa talvea vasten sitten ne spoolit jos tarvii. Itsellä meni muutama ilta kun rauhassa tusailin noiden diffien kanssa.. ehkä seuraavaksi ne saa pikkaisen nopeammin kasaan :laugh:.
Mä yhdyn kyl tähän.. Spooleilla sä saat auton päreiksi jos niillä ei "osaa" ajaa niin kuin himis sanoi.. Vaikka sit tosi jäykät ölpät aluks ja katot sit miten menee.. Jos sulla meinaa on vakio litkut sisällä niin voi olla että siellä ei ole enää mitää jäljellä  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1868 : 22.03.13 - klo: 16.37 »
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1869 : 22.03.13 - klo: 16.39 »
Aavistuksen saattaa olla liian litkua joa haluat vähänkin tuota sutimista estää.. Mutta vakiona näissä on 30w joten toi 60w on jäykempää. Noihan ei paljoa maksa että tollasella voi alottaa ilman muuta  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1870 : 22.03.13 - klo: 16.43 »
Eli siis tällä pärjää jo hyvin? :)

Yksi purkki riittänee varmaa vai kuinka monta litraa niihin oikein menee :D plus hukat keittiön pöydällä :D

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/ULTIMATE-RACING-UR-Diffioljyt/UR0899-5-Diffioljy-500000-103206
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1871 : 22.03.13 - klo: 17.34 »
Tolla pärjää hyvin  :wink: tosta varmaan riittää kahteen settiin eli 16 iskariin..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1872 : 22.03.13 - klo: 18.15 »
Tolla pärjää hyvin  :wink: tosta varmaan riittää kahteen settiin eli 16 iskariin..

Iskariin? Eiks tota ny pidä sin diffiin laittaa?! Onko mulla nyt jotain menny ohi?
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1873 : 22.03.13 - klo: 18.17 »
Ei #&€)%) mä jäädyn  :grin: sori.. Diffiin tietty ja riittää siis varmaan 8 diffiin  :wink: Perjantain piikkiin.. Toisella foorumilla puhuttiin just SCn iskareiden setupeista niin jäi ilmeisesti se moodi itelle päälle  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1874 : 22.03.13 - klo: 18.25 »
Tolla pärjää hyvin  :wink: tosta varmaan riittää kahteen settiin eli 16 iskariin..

Iskariin? Eiks tota ny pidä sin diffiin laittaa?! Onko mulla nyt jotain menny ohi?

Diffiin juu, pitäsköhän tuo itekki tilata tuollaista litkua jos vakio ei ole toimivaa?
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1875 : 22.03.13 - klo: 18.28 »
Bashailuun toi vakio on liian litkua.. Ja jotkut jopa todenneet uutena purettaessakin että diffiöljyä ei paljoa edes diffeissa ole ollutkaan  :wink: joten jos vähääkään tuntuu että pyörii liian usein tehot pihalle sutivasta pyörästä niin kandee avaa ja kattoo.. On kuitenkin ihan perus 15-20min homma per pää  :smiley: menee nopsaa kunhan ei valuta kakkasia öljyjä vaimon uudelle matolle  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1876 : 22.03.13 - klo: 18.30 »
Minä jo aattelin että jotenki nyt ei täsmää että jos iskareihi laittaa jotain toista öljyy nii miten se nelivetoon vaikuttaa :D

Nooh sattuuhan näitä... Tänää tilaukseen siis tuota mömmöö niin on tiistaina mahis vähä sotata.  :grin:

Saako sen vaihdettuu ilman että täytyy avata sitä koko mottii pöydälle vai onko kenties jotain täyttö/tyhjennys reikää? :)
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1877 : 22.03.13 - klo: 18.34 »
Bashailuun toi vakio on liian litkua.. Ja jotkut jopa todenneet uutena purettaessakin että diffiöljyä ei paljoa edes diffeissa ole ollutkaan  :wink: joten jos vähääkään tuntuu että pyörii liian usein tehot pihalle sutivasta pyörästä niin kandee avaa ja kattoo.. On kuitenkin ihan perus 15-20min homma per pää  :smiley: menee nopsaa kunhan ei valuta kakkasia öljyjä vaimon uudelle matolle  :wink:

Jep, laitampa tilaukseen.... tuossa ihmettelen kun katson suomalaisia verkkokauppoja, postit järkiään yli 6€ pienellekin tavaralla, Amainhobbies toimittaa ihan ameriikasta asti alle dollarilla  :wink:
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1878 : 22.03.13 - klo: 18.35 »
Ihan täyttö ja tyhjennys reikää ei valitettavasti ole   :wink:
  • Ensin sun pitää ottaa skidplatet pois
  • Sitten otat Bulkheadit vekka siitä sun auton rungosta
  • Sitten irrotat iskaritornin sun Bulkheadista
  • Sen jälkeen sä irrotat vetarit sun diffistä
  • Jonka jälkeen sä avaat sen mustan diffikotelon

Kokoaminen tietty toisessa järjestyksessä ja sitten toinen pää.. Ei iso homma  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 22.03.13 - klo: 18.38 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1879 : 22.03.13 - klo: 18.39 »
Ihan täyttö ja tyhjennys reikää ei valitettavasti ole   :wink:
  • Ensin sun pitää ottaa skidplatet pois
  • Sitten otat Bulkheadit vekka siitä sun auton rungosta
  • Sen jälkeen sä irrotat vetarit sun diffistä
  • Jonka jälkeen sä avaat sen mustan diffikotelon

Kokoaminen tietty toisessa järjestyksessä ja sitten toinen pää.. Ei iso homma  :smiley:


Kiitti ohjeista,vähän yksinkertaisempi tuo slashi, mutta kyllä sitäkin sai aina purkaa ees taas huoltoja tehdessä. Paljonko tuota litkua menee per diffi? Kotelo täyteen vai...?

Edit: Juutuubista löytyy näimmä hyvä video asiasta  :azn:
« Viimeksi muokattu: 22.03.13 - klo: 18.43 kirjoittanut ak72 »
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1880 : 22.03.13 - klo: 18.43 »
Ohjeisiin lisätty vielä toi iskaritornin irrottaminen  :smiley:

Tossa on aina kaks koulukuntaa  :grin: toiset täyttää ihan tappiin asti et kokoomisvaiheessa pursuu ylimääräset vekka ja toiset täyttää vaan niin että just se silikoni peittää ne diffin gearit.. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen mutta makunsa kullakin  :wink: Tuskin on kauheen huono täyttää loppuunkaan asti mutta se alkaa musta helpommin vuotaa jos on ihan piri pinnassa  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1881 : 22.03.13 - klo: 19.20 »
nuista öljyistä sen verran että ite käytän traxxasin 100k diffi öljyä ja se on jo niin paksua kamaa että kestää jo muutaman minuutin tulla purkista ulos ja sillä saa muuten jäykän diffin, varsinkin jos pistää ihan täyteen asti.
itellä siis just tota 100k öljyä maxxin etu diffissä, tosin nyt on alkanu löystyä eli pitäis jossain vaiheessa uusia nuo öljyt. ja takana on lukko.
« Viimeksi muokattu: 22.03.13 - klo: 20.33 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1882 : 22.03.13 - klo: 20.22 »
Eli nyt ku on tulos 5satasta niin se tulee viikon ulos tuubista :D

Pitäsköhän kumminki ottaa hieman köykäsempää tavaraa kumminki kun tuo 500?
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1883 : 22.03.13 - klo: 20.26 »
Eli nyt ku on tulos 5satasta niin se tulee viikon ulos tuubista :D

Pitäsköhän kumminki ottaa hieman köykäsempää tavaraa kumminki kun tuo 500?

Mitä kuukkelilla etsiskelin niin ovat käyttäneet 100k:ta ja 500k:ta E-Maxx:ssa. Itse tilasin tuota 500k:ta, saapi kelvata  :wink:
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1884 : 22.03.13 - klo: 20.34 »
Eli nyt ku on tulos 5satasta niin se tulee viikon ulos tuubista :D

Pitäsköhän kumminki ottaa hieman köykäsempää tavaraa kumminki kun tuo 500?

Mitä kuukkelilla etsiskelin niin ovat käyttäneet 100k:ta ja 500k:ta E-Maxx:ssa. Itse tilasin tuota 500k:ta, saapi kelvata  :wink:

tuolta racing factorystako tilasit vai mistä?
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1885 : 22.03.13 - klo: 20.36 »
Sieltä minä ainakin tilaan kun tuleen niin todella nopeesti mitä nyt on pariin otteeseen tilaillu...

Tilaan toisen lipolaturinki sieltä kun olivat saaneet varastoon taasen :)
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1886 : 22.03.13 - klo: 20.39 »
Eli nyt ku on tulos 5satasta niin se tulee viikon ulos tuubista :D

Pitäsköhän kumminki ottaa hieman köykäsempää tavaraa kumminki kun tuo 500?

Mitä kuukkelilla etsiskelin niin ovat käyttäneet 100k:ta ja 500k:ta E-Maxx:ssa. Itse tilasin tuota 500k:ta, saapi kelvata  :wink:



tuolta racing factorystako tilasit vai mistä?


Hobbyfactorystä.
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1887 : 22.03.13 - klo: 20.41 »
viittitkö laittaa linkin et mitä öljyä? voisin itekkin ostaa.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #1889 : 22.03.13 - klo: 20.48 »
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s